Spring naar inhoud

- - - - -

hangmatje voor aan de muur? hangmatjes hangen op :) foto's van elmo's speelhoekje :)

• Log in om te reageren
55 reacties op dit onderwerp
Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#1 Geplaatst 16 mei 2010 - 11:43

Ik ben op zoek naar hangmatjes voor aan de muur te hangen :) had al eens gekeken op zooplus, maar daar hebben ze maar 2 soorten. 1 daarvan is totaal niet stevig en de andere vind ik te duur (bijna 40euro).
Op dierenvilla.be had ik er ook zien staan, maar persoonlijk vind ik 25euro nog veel geld voor een hangmatje, en ik zou er graag 3 willen.

Heeft iemand een idee waar ik aan hangmatjes kan geraken onder de 25euro het stuk? :)

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#2 Geplaatst 16 mei 2010 - 12:01

Eventueel zelf eentje maken?

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#3 Geplaatst 16 mei 2010 - 12:18

das niet echt een optie vrees ik, ik ben niet echt zo verschrikkelijk handig :ha

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 16 mei 2010 - 12:24

Wij hebben er ook van Zooplus, maar heb gezien dat ze er inderdaad nog maar twee hebben... Geloof dat het bij die van ons, iets van een 15 euro was dus daar komt dat eerste het dichtste bij in de buurt. Alleen hebben wij ze wel in het lichtbruin ipv antraciet en als het effectief die mandjes zijn, moet ik toch toegeven dat die wel degelijk stevig zijn als je ziet wie er soms in ligt ;)
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#5 Geplaatst 16 mei 2010 - 12:30

Spanishke zei:

Wij hebben er ook van Zooplus, maar heb gezien dat ze er inderdaad nog maar twee hebben... Geloof dat het bij die van ons, iets van een 15 euro was dus daar komt dat eerste het dichtste bij in de buurt. Alleen hebben wij ze wel in het lichtbruin ipv antraciet en als het effectief die mandjes zijn, moet ik toch toegeven dat die wel degelijk stevig zijn als je ziet wie er soms in ligt ;)

ja ik was aan het twijfelen of ze wel stevig genoeg waren, want op zooplus zie ik tegenstrijdige reacties staan. Dus jij denkt dat ze een kat van een kilo of 7 wel kunnen houden? (zo groot gaat elmo waarschijnlijk wel worden)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 16 mei 2010 - 12:33

Sarah en Erik zei:

ja ik was aan het twijfelen of ze wel stevig genoeg waren, want op zooplus zie ik tegenstrijdige reacties staan. Dus jij denkt dat ze een kat van een kilo of 7 wel kunnen houden? (zo groot gaat elmo waarschijnlijk wel worden)

Onze Fear kan dat mandje toch aan of moet ik het omgekeerd stellen? ;) Ik weet echter wel niet of het nog dezelfde mandjes zijn, heb inderdaad ook tegenstrijdige reacties gelezen... die van ons zijn met een pootje op, die antracietkleurige precies niet meer, daarom dat ik dus twijfel of het wel nog dezelfde zijn als voordien. Wij hebben ze meer dan een jaar geleden aangekocht via zooplus.uk

Denk dat er ook wel wat afhangt van hoe stevig je het aan de muur vastmaakt, ik heb het bv niet vastgemaakt :oops: O:)

Bewerkt door Spanishke, 16 mei 2010 - 12:39.

Geplaatste afbeelding

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#7 Geplaatst 16 mei 2010 - 21:18

wat denkt de rest eigenlijk van het hangmatje van zooplus? het kost juist geen 9euro en ze hebben het in beige en antraciet.
Zou ik het durven van dit aan te kopen, ondanks de tegenstrijdige reacties?

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#8 Geplaatst 17 mei 2010 - 16:26

ik had dus juist eens gekeken naar wat we hier nog hebben liggen van hout, en blijkbaar hebben we nog een hele hoop overschot liggen van de verbouwingen :) nu ben ik aan het denken van ze misschien toch zelf te maken :) nu moet ik alleen nog van die pluche-stof vinden :)
weet iemand waar ik daarvoor terecht kan in de buurt van schoten? :)

Bewerkt door Pixel, 27 mei 2010 - 15:48.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 18 mei 2010 - 17:47

Stof kan je op elke wekelijks markt wel vinden hoor. Kijk eens in het creatieve hoekje, daar heeft ook iemand de muurplankjes zelf in elkaar geknutseld ;) :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#10 Geplaatst 18 mei 2010 - 19:13

ik heb vandaag leuke stof gekocht voor de hangmatjes te maken :) nu mijn ventje nog aan het zagen krijgen :) de plankjes moeten nog op maat gezaagd en hij is daar veel beter in dan ik :) Ook zou hij nog naar langs moeten gaan bij zijn mama, ons nietpistool ligt daar nog :) maar hoop er deze week toch nog aan te kunnen beginnen :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 18 mei 2010 - 20:07

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#12 Geplaatst 23 mei 2010 - 10:50

ik heb alle ligplaten al bekleed met stof :) en al 1 wandplaat :) nu 2 wandplaten te gaan :) en de 6 kleine blakjes (waar de ligplank op steunt) ga ik ook bekleden denk ik :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 24 mei 2010 - 16:48

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 24 mei 2010 - 16:49

:thumb: :thumb: :thumb: Super! Ben benieuwd :)
Geplaatste afbeelding

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#15 Geplaatst 24 mei 2010 - 21:37

ondertussen is alles al bekleed :) nu het nog ineen vijzen en tegen de muur hangen :) maar dat is werk voor mijn ventje :) nu nog wachten tot hij tijd heeft. hihi :)