Spring naar inhoud

- - - - -

uiterlijk van m,n katten

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
tineke
tineke
  • 242 berichten

#1 Geplaatst 16 mei 2010 - 19:04

hallo allemaal ,ik was gister bij een vriend die ook drie volwassen katten heeft en nu was ik daar voor het laatst toen die van mij nog heel klein waren .gister dus verbaaste me hun afmeting (van die vriend z,n katten dus )die van mij zijn veeeeeel langer en groter .hij heeft de huis tuin en keuken kat ik ook maar die van mij daar is de moeder een kruizing britse korthaar somali zijn ze daarom zo lang en groot?????hihihihi die van mij zijn echt enorm vergeleken bij die van hem ,lang lichaam lekkere dikke kop de 1 is wel ietsje te dik denk ik de ander is mooi slank maar erg lang ook

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 18 mei 2010 - 17:38

Goh, iedere poes is natuurlijk anders van bouw. Enkel bij zuivere raskatten heb je een vergelijkingspunt, rasbeschrijving, maar zelfs dan kunnen ze erg verschillen van bouw.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#3 Geplaatst 18 mei 2010 - 18:02

Mensen die hier komen vinden ons katten ook altijd enorm.. :)

tineke
tineke
  • 242 berichten

#4 Geplaatst 02 juni 2010 - 18:20

PeggyJ zei:

Goh, iedere poes is natuurlijk anders van bouw. Enkel bij zuivere raskatten heb je een vergelijkingspunt, rasbeschrijving, maar zelfs dan kunnen ze erg verschillen van bouw.
thnks voor je reactie ,was echt erg verbaast toen ik zijn katten weer zag nadat die van mij ineens groot en volwassen waren ,mischien heb ik ze wel lang gemasseerd hihihihihi zijn ze helemaal gek op

tineke
tineke
  • 242 berichten

#5 Geplaatst 02 juni 2010 - 18:24

Amelie zei:

Mensen die hier komen vinden ons katten ook altijd enorm.. :)
die van m,n zusje (waar ik geen contact mee heb)waren ook zo eng mager maar die deed verder niks aan ondwormen of ondvlooien ,kregen niet het beste voer eigenlijk het goedkoopste wat er was (wil niemand afkammen )maar denk wel dat het iets scheeld als je geregeld ondwormt en ondvlooid,en beetje redelijk voer koopt hoeft echt niet het duurste van het duurste te zijn ,ik gaf altyd royal canin maar ben nu een eigen merk aant proberen wat volgens de eigenaar dicht in de buurd komt .dus die van jou zien er ook lekker doorvoed uit hahahaha