Spring naar inhoud

- - - - -

Ze mag niet vergeten worden

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#16 Geplaatst 18 mei 2010 - 12:18

veel sterkte :hug:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 18 mei 2010 - 17:24

:rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

MissKitty
MissKitty
  • 7.083 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 18 mei 2010 - 17:27

:hug:
Geplaatste afbeelding

erikavandenbroele
erikavandenbroele
  • 758 berichten
  • 6 katten

#19 Geplaatst 18 mei 2010 - 17:35

Veel sterkte! :hug:

Vennen
Vennen
  • 2.411 berichten
  • 8 katten

#20 Geplaatst 18 mei 2010 - 23:38

Veel sterkte met dit verlies.

Hopelijk kun je wat kracht halen uit het feit dat je helemaal niet alleen bent in dit verdriet. Hier op het forum zitten ook mensen die hun kat zo lang bij zich hebben mogen houden (ikzelf maar liefst 19 jaar). Logisch dat dit verdriet niet slijt en hier kan je daar over praten, want in de buitenwereld lukt dit niet altijd.

Claudia
Claudia
  • 174 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 21 mei 2010 - 23:00

Dank jullie wel.

Dat is het voordeel van een katten forum daar zitten vaak mensen die net zo gek van hun katten kids zijn en het begrijpen hoe iemand zich kan voelen.

Ik geloof in meer dan wat je ziet en ben er zeker van dat ze er nog steeds is maar dan op een andere manier.....ik heb haar ouden mand hier staan en in het begin liep Sting alleen over de rand pas na maanden ging ze er in liggen......deze mand is een familie stuk hij is al dik 45 jaar oud vandaar dat ik hem mee genomen heb bij mams.

Ik ben heel dankbaar dat ik Sonja 19 jaar naast me gehad heb.....en ben heel dankbaar dat ik bij haar laatste adem was....want op dat moment was ik zelf ziek en woon 100 km van mams vandaan.....maar alles had zo moeten zijn...en in mijn gedachten en hart leeft ze voort en waakt ze over Sting en Gallardo.

heb dat  eens na gevraagt zonder iets te noemen en een helderziende gaf aan dat er een zwart witte kat over sting waakte toen ze een keer ziek was. En dat gaf een fijn gevoel.

Het blijft moeilijk want ze was zo veel meer dan zo maar een kat zo als sommige mensen denken die niets met katten hebben. :cry:
Geplaatste afbeelding

Groetjes, Claudia, Scorpion Sting en Lamorghini Gallardo.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.824 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 22 mei 2010 - 08:43

:hug: hug :hug