Spring naar inhoud

- - - - -

Foto's Ks uitstap! Blz 1, 2, 5, 6, 7 en 8

• Log in om te reageren
129 reacties op dit onderwerp
bramiewamie8
bramiewamie8
  • 726 berichten

#91 Geplaatst 17 mei 2010 - 19:53

Mooie foto's.
Zag er tof uit.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn... :(

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#92 Geplaatst 17 mei 2010 - 21:50

Mooie foto's :thumb:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

turbojeng
turbojeng
  • 378 berichten

#93 Geplaatst 17 mei 2010 - 21:53

ook onze foto's maar eens posten heb er niet echt veel kunnen maken doordat ik de handen vol had met de buggy of onze zoon. :d

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding
kiki en onze ferre  en clyde...(op de eerste foto)

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

ik en onze zoon

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Bewerkt door turbojeng, 17 mei 2010 - 21:54.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#94 Geplaatst 17 mei 2010 - 22:54

Super leuke foto's allemaal zeg..
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#95 Geplaatst 17 mei 2010 - 22:56

Leuke foto's allemaal. :)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.824 berichten
  • 4 katten

#96 Geplaatst 17 mei 2010 - 22:59

Oh, geweldig!
Hebben sommige onder jullie een 'beter' toestel ofzo?? Zo'n mooie heldere foto's!

turbojeng
turbojeng
  • 378 berichten

#97 Geplaatst 17 mei 2010 - 23:25

dolfjeweerwolfje zei:

Oh, geweldig!
Hebben sommige onder jullie een 'beter' toestel ofzo?? Zo'n mooie heldere foto's!
er waren enkele met een spiegelreflex. (zoals ginger en noortje en peter dacht ik)

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#98 Geplaatst 18 mei 2010 - 00:08

Ik had idd mijn spiegelreflex bij me. Wel wennen om mezelf ook op foto's terug te zien.. normaal sta ik toch veilig ACHTER de lens... :o

Bewerkt door Ginger-en-Noortje, 18 mei 2010 - 00:08.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#99 Geplaatst 18 mei 2010 - 00:41

http://www.kattensit...1-2-5-6-117.jpg

Welk beest is dit in godsnaam? :o
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#100 Geplaatst 18 mei 2010 - 06:41

Spanishke zei:

http://www.kattensit...1-2-5-6-117.jpg

Welk beest is dit in godsnaam? :o

Beestje ;)

Dat was super schattig. Ik heb niet ingezoomd om deze foto te maken. Zo dicht stond ik en er was geen omheining.

Het is een goudkopleeuwaapje

Diersoort:               Goudkopleeuwaapje                 (                 Leontopithecus chrysomelas                 )                                                          Familie:               Klauwaapjes                 (                 Callidtrichidae                 )                                                          Orde                 :               Apen                 (                 Primaten                 )                                                          Klasse                 :               Zoogdieren                 (                 Mammalia                 )                                                                                                                Biotoop                 :               Atlantisch regenwoud                                                                       Verspreidingsgebied                 :               Het goudkopleeuwaapje leeft in Brazilië. Hij bewoont  er een zeer klein kustgebied in het zuiden van de staat Bahia. De  geïsoleerde, ver van elkaar verwijderde woongebieden van het leeuwaapje,  zijn misschien slechts de laatste resten van een groot  verspreidingsgebied, dat zich vroeger wel van Bahia tot São Paulo en tot  de Rio Parana heeft uitgestrekt. Het is niet uitgesloten dat de mens de  hoofdschuldige is van het terugdringen en het isoleren van het  leeuwaapje.                                                                       Gem. grootte                 :               30 cm (zonder staart)                                                                       Gem. gewicht                 :               600 gram                                                                       Gem. levensduur                 :               10 jaar                                                                       Geslachtsrijp                 :               1,5 jaar                                                                       Paartijd                 :               Het hele jaar rond                                                                       Draagtijd                 :               130 dagen                                                                       Jongen / worp                 :               Vaak 2, soms 1                                                                       Leefgewoontes                 :               In familieverband (ouderpaar + jongen)                                                                       Speciale eigenschap                 :               Geslachtskenmerken: geen sexueel dimorfisme.        Zowel de vader als de oudere kinderen zorgen mee voor de jongen.                                                                       Voedsel in de natuur                 :               Fruit en insecten                                                                       Voedsel in de zoo                 :               Fruit, insecten en apenbrood                                                                       Status                 :               Goudkopleeuwaapjes zijn een bedreigde diersoort.  Belangrijkste oorzaken zijn ontginning van hun biotoop en de illegale  vangst.
Van de site van Planckendael gepikt

clyde
clyde
  • 7.933 berichten
  • 2 katten

#101 Geplaatst 18 mei 2010 - 07:04

heel veel mooie foto's :thumb: dat aapje was super schattig maar die grote aap heb ik niet gezien :(

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#102 Geplaatst 18 mei 2010 - 09:08

Er zijn weer veel leuke foto's bijgekomen :thumb:

Geplaatste afbeelding

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#103 Geplaatst 18 mei 2010 - 09:18

Hele toffe foto's!

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#104 Geplaatst 18 mei 2010 - 11:35

Vosse zei:

:ha :ha :ha
Brenda, wij moeten de foute-close-ups-groep opstarten :ha

Echt he :ha er zijn der zo een foute bij :ha foei foei :ha

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#105 Geplaatst 18 mei 2010 - 11:54

Ooooo Ferre!!! :love4: :love2: :love4:
Dat manneke heeft m'n hart gestolen, wat een schatteke.
Geplaatste afbeelding