Aangezien mijn huidige poes, Eve, een niesziekte dragertje is, heb ik voor de komst van de nieuwe kleine de enige kamer waar Eve niet komt en doorheen hoeft te gaan (zoals de kamer met het kattenluikje, wat op zich ook een prima plaats was, namelijk een lege slaapkamer

De badkamer, met raam, kon ook (best groot), maar ik heb gelezen dat dat niets is vanwege de harde geluiden.. plus ik stoom hem eruit met het douchen

Deze overgebleven 'kamer' is helaas een inpandige berging, met zeil op de grond en niet meer dan een wasmachine, klein buro en een open berging kast met spulletjes erin.
Ik zeg helaas, omdat de berging geen raam heeft, wat ik wel een nadeel vind, namelijk geen leuk uitzicht en geen licht erdoor.
Wel is er genoeg ventilatie, maar daardoor kan het ook wel een beetje fris zijn. Gelukkig wordt het inmiddels zomer en is het de laatste week best goed qua temperatuur.
Morgen krijg ik een F10 spray binnen, omdat de kamer te desinfecteren, zodat het zeker niesziekte vrij is.
Tegen de mogelijke kou heb ik een snugglesafe met een knuffelhol, zodat hij toch ook 's nachts lekker warm kan liggen.
Daarnaast heb ik in de kamer een grote knuffelpanter

Andere dingetjes in de kamer zijn een krabpaaltje met holletje onderin (deze was ooit van Eve tot de krabmeubel kwam, die wordt ook gedesinfecteerd), verder allemaal nieuwe dingen zodat ik zeker weet dat het schoon genoeg is, zoals transportmandje, ritseltunnel, speeltjes, waaronder zo'n ding met een balletje, een open kittenhoekkattenbakje, en tot slot rvs etensbakjes.
Ik zal wel een fotootje zetten zodra ik alles uitgepakt hebt, dat durf ik pas te doen als ik de ruimte kan desinfecteren

Naast de vraag of dit wat is... aangezien het raamloos is, zal ik ook het licht daar aanlaten overdag?
Ik vind het ook leuker dat hij bij mij in de woonkamer is, maar mijn huis is omgekeerd dus woonkamer op de tweede verdieping en berging beneden, is het dan de bedoeling dat ik in zijn kamertje met hem ga spelen tot de introductieperiode voorbij is, of mag ik hem (met zijn kattenbakje?) zo nu en dan naar de woonkamer smokkelen als Eve even nergens te bekennen is?

Sorry voor het hele verhaal en de vragen, maar ik wil alles graag goed doen..