Spring naar inhoud

- - - - -

Nachtvandalisme

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 17 mei 2010 - 15:53

Anaïs heeft het ons al twee keer gelapt:
's nachts ergens lekker hoog gaan liggen en dan plots... PATAAAAT ... klingeling....
*wij schieten wakker - afvragend wat er gebeurd is, waar we zijn, of we aan het dromen waren...? en gaan kijken*

... voorzichtig...

Licht aan

Oh god... Alles vol GLAS!

Ja, al twee keer heeft ze iets van glas op de grond geduwd, en wel van een serieuze hoogte, met het nodige lawaai EN scherven. om vier uur 's nachts scherven opruimen is ook niet de leukste bezigheid, maar ja. Ondertussen is denk ik alles van glas al gesneuveld dat nog ergens stond waar ze het vanaf kon duwen! Ons zo doen verschieten! :p Maar 't is een schatje... :oops: :love: (en ik heb er dus geen foto's van, 's nachts denk ik daar niet zo aan hé :oops: )

Bewerkt door Frances, 17 mei 2010 - 15:54.

Fieke
Fieke
  • 3.150 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 17 mei 2010 - 17:50

Maar Anaïs toch, hopelijk bezeert ze zich zo niet...
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 17 mei 2010 - 17:59

Fieke zei:

Maar Anaïs toch, hopelijk bezeert ze zich zo niet...

Inderdaad, stofzuigen kon ik natuurlijk niet doen om vier uur 's nachts in een app... Maar heb zoveel mogelijk op mijn knieën weggeveegd met een vuilnisblik... :p

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#4 Geplaatst 17 mei 2010 - 18:27

Oei is voor jullie wel vervelend :-k maar hopen dat de kat het niet in haar voetjes krijgt :wave: :wave:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 17 mei 2010 - 19:05

Ik zet hier gewoon niets op de kasten van glas. Ook vliegen ze bij ons in de kattenkamer + de ruime hal om te slapen. Vroeger kregen ze gans het huis, maar dat was toch maar om rond te lopen, zot te doen en lawaai te maken...
Dus als wij slapen, wordt hun ruimte wat ingeperkt. Ook als we uit werken zijn doen we dit vanaf nu. Het is absoluut niet zielig, want hun kattenkamer + hal is echt wel nog een grote ruimte en Koen is meestal tussen 13u en 15u thuis en dan krijgen ze gans het huis + de tuin.
Als wij er niet zijn slapen ze toch maar... :)
Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 17 mei 2010 - 19:12

Dat denk je maar mieke ;)

en hier staat gewoon niks dat toesje kan breken ^^ zoveel handiger

en als ze er dan toch in slaagt vind ik het meestal mn eigen schuld want ik had maar niet zo dom moeten zijn om iets breekbaars daar neer te zetten :oops:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 17 mei 2010 - 19:14

:lachen: :lachen: , ik ken dat, ik heb ondertussen ook al 2 kasten moeten leeg maken omdat ons Nette er toch zo noodzakelijk op moet zijn O:)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 17 mei 2010 - 19:38

Ja maar je kan niet altijd vermijden dat je een glas niet hebt weggezet he. Ze kon tot een week geleden het aanrecht niet op in de keuken, en toen gebeurde het fatale! Ze leert springen, ja ja.

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#9 Geplaatst 18 mei 2010 - 08:44

Maar zo dingen afsmijten dat leren ze toch af met de leeftijd,he?Ik ben altijd zo verbaasd dat onze "dikke" zo elegant kan manoeuveren tussen fotokaders en vazen :trance: En zo een schatje als de jouwe,daar kan je niet kwaad op zijn,he? :love3:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#10 Geplaatst 18 mei 2010 - 09:20

Das hier wekelijkse kost :mrgreen: Als we 1 keer iets laten slingeren hebben we prijs..

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#11 Geplaatst 18 mei 2010 - 09:35

we dachten onze katten zijn zo rustig en braaf, die doen zoiets niet... maar onlangs zijn er toch een paar glazen gesneuveld ;)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 18 mei 2010 - 10:11

crazy_catlady zei:

we dachten onze katten zijn zo rustig en braaf, die doen zoiets niet... maar onlangs zijn er toch een paar glazen gesneuveld ;)

Inderdaad! Dan vergeet je ze weg te zetten, na het eten: "ik dring sebiet nog iets" en dan klingelang... O:)

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 18 mei 2010 - 17:17

hier blijven we er gelukkig van bespaard