Jess zei:
De DA wil alles in het bloed nakijken. Er is inderdaad geen speciale test voor FIP, dat weet ik, maar in het bloed zou ze meer kunnen zien. Ze zei, als we niks zien, is het goed nieuws. Niesziekte zie je blijkbaar niet in het bloed dan?
Eerlijk gezegd weet ik niet of je niesziekte ziet in het bloed. Van fip weet ik aardig wat, maar van niesziekte nog lang niet genoeg. (staat ook nog op mijn verlanglijstje om tot op de bodem uit te zoeken)
Het zou goed kunnen dat je niesziekte in het bloed kunt zien. Ik vraag me wel af of je chronische niesziekte in het bloed kunt zien. Ik bedoel, chronisch betekend toch dat het steeds terugkomt en dan met behandeling weer weg gaat om daarna toch weer terug te komen?
Of ben ik nu mis?
Er zijn vast mensen hier op het forum die daar meer over kunnen vertellen.
Goed overleggen met je da en al je vragen vantevoren al opschrijven. Dan kun je al je vragen stellen als je daar staat zonder dat je iets vergeet. Schrijf eventueel ook de antwoorden op. En stel je vragen voor ze echt iets gaat onderzoeken, dan kun je ook meteen vragen wat ze gaat doen en waarom.
Het is altijd naar als je katje een onderzoek moet, en het helpt enorm als je dan jezelf goed laat informeren over elke stap die gezet wordt.
Niet meteen wanhopen hoor! Het komt vast in orde