Spring naar inhoud

- - - - -

kitten

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Guest_lottiekittje_*
Guest_lottiekittje_*

#1 Geplaatst 17 mei 2010 - 19:38

hoi mijn vriendin heeft een nestje met kittens gevonden maar hoe oud zijn nze ongeveer ze zijn pluizig en hebben al tandjes ook hun oogjes zijn open maar ze kijken nog dof uit hun oogjes. en weet iemand een manier om te zorgen dat de moeder met de kittens hier blijft?
dank je groetjes lottiekittje :catkiss :catnoknow

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#2 Geplaatst 17 mei 2010 - 19:41

Heb je de mama poes ook kunnen vangen? Ben je zeker dat de mama er niet was in de omtrek, ze was mss uit jagen om eten te halen voor de kleintjes?
Heb je al geprobeerd of ze alleen eten mss anders wat natvoer goed platmaken? Kijk ze ook na of ze vlooien hebben.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 18 mei 2010 - 16:03

Ik zou ermee langs de DA gaan, die kan je zeker helpen om hun leeftijd te bepalen :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 19 mei 2010 - 13:10

Zomaar buiten?? :o Wat erg zeg! Ik hoop dat? jullie goed voor ze kunnen zorgen! Ik zou idd ook meteen naar de DA gaan
om zekerheid en hulp te krijgen. Heb je foto's? O:)

Bewerkt door giroldi, 19 mei 2010 - 13:10.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 19 mei 2010 - 13:16

ik zou zker naar de da gaan en die zal je zker wel verder helpen om ze te flessen etc
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#6 Geplaatst 19 mei 2010 - 13:58

Waar heeft ze die kittens gevonden? Heeft ze ze meegenomen?
Waar is mams? En is die poes niet van iemand?
Best wat eten en drinken plaatsen zodat mams terug op krachten kan komen & haar kittens niet te lang alleen laat.

Geplaatste afbeelding