Spring naar inhoud

- - - - -

kattenpuberteit??

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.824 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 26 mei 2010 - 10:30

Het is niet bepaald naar ons toe. Heb het aandachtig aan het observeren geweest, zeker nu Kiara binnenkort komt. Het is Sloeber die zeer vaak Tijger 'uitdaagt', erachter gaat hollen, hem ineens een tik geeft,... Maar nu liggen ze weer boven elkaar (krabpaal) te slapen. :heart:
Poezels he :lachen: .

Normaal gedrag veronderstel ik. Ik ben dit enkel niet zo heel gewoon omdat Sloeber normaal dit gedrag niet stelt (wat uitdagen enzo). Hij deed dat wel hoor, maar niet alle dagen. De laatste tijd gebeurd het wel vaker.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 26 mei 2010 - 10:42

Ik zit hier dus ook met een pak eeuwige pubers dan ;)

Echo is 10 maand, dus nog een puber, maar Roswell met zijn 10 jaar en Sati met haar 9 jaar weten er ook nog regelmatig van!

Roswell begint haar plots overal te volgen en erop te springen om haar het sumo-worstelen beter bij te brengen, met zijn 10 kg is die een volleerd sumo-worstelaar :d
En Sati krijgt zo vaak van die momenten dat ze plots van links naar rechts springt om dan het hele huis door te crossen...

Bewerkt door haemoglobine, 26 mei 2010 - 10:44.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.824 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 26 mei 2010 - 11:03

haemoglobine zei:

Ik zit hier dus ook met een pak eeuwige pubers dan ;)

Echo is 10 maand, dus nog een puber, maar Roswell met zijn 10 jaar en Sati met haar 9 jaar weten er ook nog regelmatig van!

Roswell begint haar plots overal te volgen en erop te springen om haar het sumo-worstelen beter bij te brengen, met zijn 10 kg is die een volleerd sumo-worstelaar :d
En Sati krijgt zo vaak van die momenten dat ze plots van links naar rechts springt om dan het hele huis door te crossen...

Hier in het weekend ook nog. Spijtig genoeg had ik geen toestel bij me. Sloeber was weer op Tijger gesprongen (uit het niets :o ). Maar even later lag Sloeber op zijn rug en stond Tijger met 1 poot op hem en keek hij zo heel rustig rond. Zo van: 'Denk jij nu echt dat je mij te baas kwam!!'.
En Sloeber ocharme maar Tijger met zijn pootjes proberen te tikken.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 26 mei 2010 - 17:38

Hier gebeurt het ook wel vaker de laatste tijd, de lente doet er veel aan, wat meer zonlicht, wat mooi weer zodat ze buiten kunnen en ze zijn veel actiever :d

Ze komen nu eigenlijk uit hun "winterslaap"!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo