Spring naar inhoud

- - - - -

Eurosongfestival 2010: België gaat naar de finale !!!

• Log in om te reageren
173 reacties op dit onderwerp
MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 18 mei 2010 - 19:06

Brenda... zei:

Die wat gewonnen heeft hoort ge precies ook niets meer van he. Tom heeft meer succes dan die.

Ik denk dat dat bij veel van die zangwedstrijden zo is :)

Geplaatste afbeelding

Wim1979
Wim1979
  • 325 berichten
  • 6 katten

#17 Geplaatst 18 mei 2010 - 20:51

:neen: Ja dit kan dus niet hé. Eerst allemaal klagen dat die oostbloklanden op elkaar stemmen en nu dit. Ja ik heb er een klein beetje verstand van. Joke is namelijk fan van Eurovisie :roll: . Tja en dan moet ik meekijken :zweep: . Een verzoek/advies aan onze zuiderburen: Stem NIET op Nederland. We verdienen het niet en als jullie op ons gaan stemmen neemt de rest van Europa jullie niet meer serieus. Niet dat we in Nederland geen muziek kunnen maken maar Shalalie :o :scared: . OMG het is te erg. Ik wens België alvast veel succes.

Bewerkt door Wim1979, 18 mei 2010 - 20:52.

Geplaatste afbeelding

*Joke*
*Joke*
  • 586 berichten
  • 6 katten

#18 Geplaatst 18 mei 2010 - 23:03

Ik heb sinds ik een klein meisje was élk jaar gekeken, maar ben vast van plan om het dit jaar te boycotten. Het is gewoon té erg wat Nederland heeft ingestuurd...En ja, ik keek zelfs toen Willeke Alberti er in een molenjurk stond en toen de Toppers er stonden. :trance:
Dus diehard fan ben ik wel. Maar dit jaar schaam ik me toch echt diep voor Nederland. Shalalie, shalala, hoe kóm je erop... :misselijk:

(zul je zien dat we nu wél door de halve finale komen voor het eerst in 80 jaar.... :p )

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#19 Geplaatst 18 mei 2010 - 23:51

Wij volgen het hier ook al jaren niet meer, omdat ik denk dat het toch allemaal op voorhand al beslist is.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 19 mei 2010 - 09:03

*Joke* zei:

Maar dit jaar schaam ik me toch echt diep voor Nederland. Shalalie, shalala, hoe kóm je erop... :misselijk:

He he, nog een reden te meer om op België te stemmen :engel:

Zeg mensen, zoveel negatief gedoe..... :catscratchhead

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#21 Geplaatst 19 mei 2010 - 09:05

Jij bent echt wel fan van eurosong eh Lut :LOL:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 19 mei 2010 - 11:33

Amelie zei:

Jij bent echt wel fan van eurosong eh Lut :LOL:

Ja hoor!!! Ik heb in héél mijn leven nog maar 2 keer gemist! Dat was toen we gedurende 2 jaar in Amerika woonden (van september 1983 tot en september 1985.
Ik herinner me nog goed hoe het was als kind. Iedereen op een stoel klaar om zeker niks te missen!!

'k Weet het hoor, er zit altijd veel kitsch bij, maar daar moet je doorheen kunnen kijken, en genieten van de goeie songs!! Ik hou niet van drukke liedjes waar alles op de act gericht is!! Ik hou van een eenvoudig liedje, rustig, met sobere begeleiding!
Daarom dus hou ik ook zoveel van de inzending van dit jaar!!

Dus al wie NIET in België woont: stemmen voor ons aub!??? :hug: :b

Ashley
Ashley
  • 1.380 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 19 mei 2010 - 11:53

:ha :ha :ha   ja het is om te gillen shalali pfffff vind het ook niks hoor :(
Geplaatste afbeelding

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 19 mei 2010 - 12:00

Ik heb al dat eurovisiegedoe gemist eigenlijk, tot ik gisteren toevallig het liedje van Tom op teevee zag en hoorde. Op zich best een mooi liedje. Die gaat het of heel goed doen of totaal niet opgemerkt worden. Natuurlijk hoop ik op het eerste.
Mijn vriend schaamt zich trouwens als Nederlander, zo'n onnozel liedje! :LOL:
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 19 mei 2010 - 12:37

Ik vind het liedje van Tom Dice echt heel goed. Maar ik vrees er toch voor dat we de finale niet zullen halen, met al die oostbloklanden

Geplaatste afbeelding

sandra25
sandra25
  • 1.950 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 19 mei 2010 - 12:38

Op you tube staat een filmpje van Tom Dice te gast bij Paul de Leeuw.Grappig :d

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#27 Geplaatst 19 mei 2010 - 14:49

Ik vind het liedje best wel mee vallen hoor van Nederland O:) O:)
Geplaatste afbeelding

peterwalker
peterwalker
  • 1.955 berichten

#28 Geplaatst 19 mei 2010 - 18:55

brithany zei:

Ik vind het liedje best wel mee vallen hoor van Nederland O:) O:)

Als je er een paar keer naar luister zit het in je kop hé. heb ik deze week onder vonden als ik door nederland rij. Eerlijk gezegd zijn ze toch niet zo enthousiast. Blijkt nu dat de muziek zou zijn gepikt van Arne Jansen? :(
Maar eerlijk we zijn beter gewend van Nederland. Die hebben toch altijd van die goeie liedjes gehad. :)

*Joke*
*Joke*
  • 586 berichten
  • 6 katten

#29 Geplaatst 19 mei 2010 - 19:20

Lut zei:

Ja hoor!!! Ik heb in héél mijn leven nog maar 2 keer gemist! Dat was toen we gedurende 2 jaar in Amerika woonden (van september 1983 tot en september 1985.
Ik herinner me nog goed hoe het was als kind. Iedereen op een stoel klaar om zeker niks te missen!!

'k Weet het hoor, er zit altijd veel kitsch bij, maar daar moet je doorheen kunnen kijken, en genieten van de goeie songs!! Ik hou niet van drukke liedjes waar alles op de act gericht is!! Ik hou van een eenvoudig liedje, rustig, met sobere begeleiding!
Daarom dus hou ik ook zoveel van de inzending van dit jaar!!

Dus al wie NIET in België woont: stemmen voor ons aub!??? :hug: :b

Nou ja, ik dus ook. Geloof dat ik het één keer gemist heb door vakantie. Maarre, wil jullie niet teleurstellen, maar ik ben fan geworden van Israël, dus daar gaat mijn stem naartoe. :oops: Niet boos worden, ik maak een deal: hoeven jullie van mij ook niet op Nederland te stemmen.. ;) :x

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#30 Geplaatst 20 mei 2010 - 00:40

Ja het is idd een liede wat gelijk in je hoofd blijf zitten haah, tja we hebben in totaal geloof ik 5 keer gewonnen nu hee..

Toch denk ik niet dat dit liedje het heel slecht gaat doen, maar ja is toch afwachten weer, ik ga in iedergeval kijken..

peterwalker zei:

Als je er een paar keer naar luister zit het in je kop hé. heb ik deze week onder vonden als ik door nederland rij. Eerlijk gezegd zijn ze toch niet zo enthousiast. Blijkt nu dat de muziek zou zijn gepikt van Arne Jansen? :(
Maar eerlijk we zijn beter gewend van Nederland. Die hebben toch altijd van die goeie liedjes gehad. :)

Geplaatste afbeelding