Spring naar inhoud

- - - - -

Eurosongfestival 2010: België gaat naar de finale !!!

• Log in om te reageren
173 reacties op dit onderwerp
alaantje
alaantje
  • 2.402 berichten

#166 Geplaatst 30 mei 2010 - 14:05

Jammer dat Tom op het laatst nog zo afgezakt is hij had zeker beter verdiend. Voor mij was Oekraine de absloluut favoriet. Mooi liedje, met inhoud en een zangeres met een prachtige stem; maar ik denk dat zo'n liedje aan de meeste landen niet besteed is. Duitsland... tsja ik had t al eens gehoord op de radio en ik dacht dat t de nieuwste van Lily Allen was... :LOL: . Ach ja, plat Engels en meer spreken dan zingen is nu in hè, en haar outfit heeft ze ook niet veel uitgegeven als je t mij vraagt, precies zoiets dat ze nog in de kast had hangen. Maar ja ... smaken verschillen ;)

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#167 Geplaatst 30 mei 2010 - 14:08

we hebben gewonnen!!!

http://www.deredacti...ce_songfestival

Bewerkt door xantippe, 30 mei 2010 - 14:09.

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#168 Geplaatst 30 mei 2010 - 14:19

xantippe zei:

Zalig! :thumb:

Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#169 Geplaatst 30 mei 2010 - 14:40

Super !!!! En verdient !!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#170 Geplaatst 30 mei 2010 - 16:27

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#171 Geplaatst 30 mei 2010 - 17:48

Echt super dat hij zijn halve finale gewonnen heeft :thumb:
En een 6de plaats is ook absoluut niet slecht

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#172 Geplaatst 31 mei 2010 - 12:46

Ines zei:

Echt super dat hij zijn halve finale gewonnen heeft :thumb:
En een 6de plaats is ook absoluut niet slecht

6de plaats is zéker niet slecht!! Maar als je weet dat hij de hele tijd véél hoger stond, en pas naar het einde toe wegzakte...., dan vind ik het wel spijtig!! Hij had écht heel die zaal ingepakt, hij was echt ontwapenend door zijn eenvoud!! Voor mij is hij de winnaar!!
Duitsland vind ik helemaal niet slecht, zelfs heel eigentijds!
Wel zonde dat het prachtige Ierse liedje zo weinig punten kreeg...! Wat een stem heeft die zeg!!
Wat Frankrijk betreft: die groep was dar écht niet op zijn plaats zenne :censored: , meer iets voor karnaval :lachen:

nikitaaake
nikitaaake
  • 291 berichten
  • 2 katten

#173 Geplaatst 31 mei 2010 - 13:45

Lut zei:

6de plaats is zéker niet slecht!! Maar als je weet dat hij de hele tijd véél hoger stond, en pas naar het einde toe wegzakte...., dan vind ik het wel spijtig!! Hij had écht heel die zaal ingepakt, hij was echt ontwapenend door zijn eenvoud!! Voor mij is hij de winnaar!!
Duitsland vind ik helemaal niet slecht, zelfs heel eigentijds!
Wel zonde dat het prachtige Ierse liedje zo weinig punten kreeg...! Wat een stem heeft die zeg!!
Wat Frankrijk betreft: die groep was dar écht niet op zijn plaats zenne :censored: , meer iets voor karnaval :lachen:

Zal me hier waarschijnlijk onsterfelijk belachelijk maken maar ik vond frankrijk echt super!! Stond hier al bijna zelf mee te dansen :dance: ; dat liedje had toch een zalig ritme, niet? Ik vind dat van duitsland trouwens ook goed, was één van mijn favorieten dus ik ben wel tevreden met de winnaar :)
Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#174 Geplaatst 31 mei 2010 - 14:48

Lut zei:

Da's wel een feit. Hij kan toch wel heel goed zingen 'onzen' Tom

Geplaatste afbeelding