Spring naar inhoud

- - - - -

castratie / sterilisatie

• Log in om te reageren
65 reacties op dit onderwerp
Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#46 Geplaatst 12 april 2009 - 22:21

nee , ik denk dat ik het vroeger ga doen , is misschien ook beter voor hem , of zou hij er geen last van hebben zolang hij niet begint te sproeien

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#47 Geplaatst 12 april 2009 - 22:29

clyde zei:

nee , ik denk dat ik het vroeger ga doen , is misschien ook beter voor hem , of zou hij er geen last van hebben zolang hij niet begint te sproeien

Denk niet dat hij enige last overvindt van nog niet gecastreerd zijn zolang hij niet geslachtsrijp is nee.
Wat betreft het extra veel tijd hebben in juni kan ik je wel vertellen dat je je niet teveel moet voorstellen bij zo een castratie. Op 1, max 2 dagjes zijn ze er echt helemaal bovenop hoor.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#48 Geplaatst 12 april 2009 - 22:31

MissKitty zei:

Wat betreft het extra veel tijd hebben in juni kan ik je wel vertellen dat je je niet teveel moet voorstellen bij zo een castratie. Op 1, max 2 dagjes zijn ze er echt helemaal bovenop hoor.

oke , ik dacht dat het langer duurde , en als hij er geen last van heeft ga ik nog even wachten , en anders kan het eens in een weekendje

patje div900
patje div900
  • 356 berichten
  • 3 katten

#49 Geplaatst 13 april 2009 - 06:41

woensdag word mephisto gecastreerd op 9 maand :s
t'zal weer een spel worden,k'heb speciaal nieuwe reismand moeten kopen om hem in te stoppen,want dedie die we hadden was veeeeeeeeeeeeeeeeeel te klein hij kon erin maar niks draaien en keren :LOL:
om 09.00 uur mag ik hem brengen,terug afhalen om 16.00 uur hopelijk is hem dan al wakker :)
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#50 Geplaatst 13 april 2009 - 08:37

bij mij wordt Inty als laatste in mei of juni gedaan
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Bougie_*
Guest_Bougie_*

#51 Geplaatst 14 april 2009 - 11:37

MissKitty zei:

Je bedoelt katerwangen? Ik dacht eigenlijk dat die ook weer verdwenen na de castratie.. Maar als juni voor jou goed uitkomt dan kan je het net zo goed dan doen natuurlijk he, zolang hij in tussentijd maar niet begint te sproeien ofzo.

Katerwangen verdwijnen, dacht ik ook, naa de castratie, ongeacht de leeftijd waarop de castratie plaatsvindt.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#52 Geplaatst 14 april 2009 - 11:39

dus :cry: :cry: de mooie wangetjes van clyde gaan verdwijnen :cry:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#53 Geplaatst 14 april 2009 - 11:41

clyde zei:

dus :cry: :cry: de mooie wangetjes van clyde gaan verdwijnen :cry:

Jamaar, die wangetjes dat hij nu heeft zijn niet de katerwangen denk ik he? Hij gaat nog altijd een brittenkopje hebben in elk geval he..

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#54 Geplaatst 14 april 2009 - 11:43

ah :LOL: dan ist goed :)

patje div900
patje div900
  • 356 berichten
  • 3 katten

#55 Geplaatst 15 april 2009 - 11:54

brrrrrrrrrrrrr t'is hier stillek's in huis :s
mepfi is bij de dierenarts sids deze morgend 09.00uur voor de castratie,hopelijk is't snel 16.00hr. :s
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#56 Geplaatst 15 april 2009 - 13:55

Zal allemaal wel in orde komen hoor ;) Ik duim alvast :thumb:

janallem2
janallem2
  • 5.025 berichten
  • 5 katten

#57 Geplaatst 15 april 2009 - 17:10

mephisto is terug thuis en alles is goed verlopen

Geplaatste afbeelding

Guest_Frigga_*
Guest_Frigga_*

#58 Geplaatst 15 april 2009 - 17:14

patje div900 zei:

brrrrrrrrrrrrr t'is hier stillek's in huis :s
mepfi is bij de dierenarts sids deze morgend 09.00uur voor de castratie,hopelijk is't snel 16.00hr. :s

Hoe is het ermee?

Puma27
Puma27
  • 119 berichten

#59 Geplaatst 15 april 2009 - 17:51

Ik heb nu niet alle reacties gelezen, maar ik vind het maar normaal dat dit gevraagd wordt.  Wij hebben afgelopen jaar een kittentje geadopteerd via het asiel, en in ons contract staat dat wij hem moeten laten castreren vanaf de leeftijd van 6 maand.  Daarvoor hebben wij ook een borg betaald, die borg dekt wel niet de ganse kost, maar het is een hulp.  Nu ga ik terug een katertje adopteren (nu wel niet via het asiel, maar gewoon bij mensen thuis die een nestje hebben) en ook dit katertje gaat langs gaan bij de DA.
Er zijn nog altijd mensen genoeg die hun katje niet laten steriliseren, maar dan kunne ze mij in ieder geval niks verwijten.  Mijn beestjes zijn geholpen!

patje div900
patje div900
  • 356 berichten
  • 3 katten

#60 Geplaatst 15 april 2009 - 18:41

mephisto is thuis ,ruikend naar dierenhospitaal na de operatie,
wat denkte nu ons pebbles azo boos en blazen op onze mephisto,da zal zekerst de reuk zijn van onze mephisto.hopelijk komt da goe binnen een paar dagen :o :o :o
Geplaatste afbeelding