Spring naar inhoud

- - - - -

nieuwe pup in huis (puppy is ziek)

• Log in om te reageren
49 reacties op dit onderwerp
Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#31 Geplaatst 10 juni 2010 - 12:48

Wat heeft je pup?
Veel beterschap!

poesie
poesie
  • 2.119 berichten
  • 6 katten

#32 Geplaatst 10 juni 2010 - 13:02

veel beterschap :geluk:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#33 Geplaatst 10 juni 2010 - 13:12

:geluk:

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#34 Geplaatst 10 juni 2010 - 13:20

elixeryen zei:

Wat jammer.
Heb je de fokker reeds op de hoogte gehouden?
Hoe lang heb je de pup al?

ja, heb de pup nu 3 weken, fokker zegt dat die bij hem niks mankeerde

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#35 Geplaatst 10 juni 2010 - 13:21

Isjuh zei:

Wat heeft je pup?
Veel beterschap!

heel veel diarree en ze is graatmager, ze weegt maar 9kg, is te weinig voor een duitse herder van 13 weken

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#36 Geplaatst 10 juni 2010 - 13:22

brit zei:

Daraya vind ik leuk :) zeer mooie pup
mijn ouders hebben er ook zo eentje max genaamd Geplaatste afbeelding

oh, wat een mooie zeg :heart:

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#37 Geplaatst 10 juni 2010 - 13:24

Ines zei:

Dit is een Duitse herder niet? Ik hoop echt dat de ouders getest zijn op de heupen, want anders ga je denk ik wel problemen krijgen. Ik vind het persoonlijk vrij vlug, dit weekend een hond zoeken en vandaag al één in huis... Wil je absoluut niet afbreken ofzo en gun je deze pup van harte.

hebben op internet gekeken en haar gevonden in de buurt, ze was  10 weken, mijn man is gaan kijken en heeft haar meegenomen, ze is ingeent en alles en we hebben ook een schriftelijke garantie voor bepaalde ziekten, het leek me allemaal in orde

Guest_precious sapphire_*
Guest_precious sapphire_*

#38 Geplaatst 10 juni 2010 - 13:43

Hoi Tijgertje,

Weet je zeker dat je pup bij de fokker is geboren?Je hoort tegenwoordig zo vaak dat honden uit ''fokkerijen'' eigenlijk geimporteerd zijn uit Oostbloklanden!
Haar gewicht is inderdaad niet overeenkomstig met haar leeftijd,als ze al enige tijd aan de diarree zit kan het ook niet anders.
Dit is misschien ook de reden waarom het pupje snel weg moest,eenmaal overleden krijgt de fokker er niets meer voor...
Heb je een schriftelijke garantie gekregen?Op welke ziektes?

Ik hoop van harte dat jou lieve pup snel herstelt en dat je eindelijk kunt gaan genieten samen.
Kathy

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#39 Geplaatst 10 juni 2010 - 13:47

:( :( :( , hopelijk wordt hij snel terug beter
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#40 Geplaatst 10 juni 2010 - 13:51

Ik heb je beide topics samengevoegd.
Geplaatste afbeelding

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#41 Geplaatst 10 juni 2010 - 14:30

tijgertje75 zei:

mijn nieuwe aanwinst is al flink ziek geweest, heb al 2 keer van eten moeten veranderen, nu heeft ze weer andere medicijnen gekregen, dan koop je een hond bij een kweker die dan ook nog veel kost zodat je geen problemen zou hebben, zo zie je maar, beestje is nu aan de beterhand hoop ik, heeft me al 200 euro gekost aan de dierenarts :p

dat is het hem dus. iedere keer veranderen qua voer is ook niet gezond. ik zou 1 voer geven (liever vlees maar veel mensen durven geen kvv of barf te geven). ik zou de pup dagelijks okugest geven tegen de diarree en iets om de natuurlijke balans op peil te houden qua bacterien. (ben even kwijt hoe het heet ik kijk thuis wel even). ook zou ik veel meer kleinere beetjes aanbieden. heeft de pup sinds ze bij jou is al een enting gehad? zo ja kan het prima een ent reactie zijn.
Geplaatste afbeelding

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#42 Geplaatst 10 juni 2010 - 14:45

ik hoop voor jou, en je pup, dat ze niet afkomstig is van een broodfokker a la woefkesranch , petcenter, ... want dan weet je bijna zeker dat er oostblokimport in het spel zit.
Ook feit dat ze dringend weg moest bij de kweker maar daar toch " kerngezond" was volgens de verkoper... ik vind het heel verdacht.
veel beterschap voor je pupje

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#43 Geplaatst 10 juni 2010 - 14:55

Het klinkt niet echt als een goed gefokte pup uit geteste ouders.. :(
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Guest_Morgenster_*
Guest_Morgenster_*

#44 Geplaatst 10 juni 2010 - 16:10

Veel beterschap aan de pup!

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#45 Geplaatst 10 juni 2010 - 17:23

ondertussen is de diarree heel wat beter, ze krijgt eten van royal canin, en de dieetvoeding is ook van royal canin, volgens de dierenarts kan het geen kwaad om te wisselen onder hetzelfde merk, en verder zij hij dat ze gezond is maar dat ze een soort bacterie heeft, daar moet ze nu pilletjes voor nemen, 7 dagen wel  en dan 7 dagen niet zo een maand lang, ze is heel fit en ziet er niet ziek uit, ze gaat ook mee naar de hondenschool, want het zou niet besmettelijk zijn volgens de dierenarts
mss heeft ze gewoon idd een beestje in haar buik, mijn man zei dat de hokken wel klein waren waar ze zat maar wel heel netjes :catnoknow