Spring naar inhoud

- - - - -

met eten spelen ...

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
BUFFYKE
BUFFYKE
  • 51 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 19 mei 2010 - 07:31

hallo ...
ik had een vraagje :) ons buffyke speelt al een hele tijd met haar eten dan gaat ze eten en pakt ze met haar pootje er een brokje uit ... en als t brokje alle hoeken van de kamer gezien heeft dan eet ze het met smaak op en neemt ze het met haar pootje op ... t is echt lief om te zien maar vroeg me af als er nog katten dit doen en ze duwt haar kommetje ook om waar haar eten in zit soms en dat is wel vervelend want dan ligt alles door de eetkamer van eten :) ze is me niet min en ze heeft thans speeltjes genoeg ... om mee te spelen en pas een leuke nieuwe krabpaal ...

groetjes nele en buffyke :heart:

042.JPG

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 19 mei 2010 - 12:54

Hier ook zo eentje die dat doet, namelijk Maya :)

Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.117 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 19 mei 2010 - 13:02

Shiva deed het ook: de helft van zijn brokjes schrokte hij meteen op en de andere helft werd meegenomen op sightseeing tour in het huis. Ik heb hem een activity board gekocht, zo moet hij brokje per brokje en met zijn pootje eten. Dat is hier een enorm succes. Hij schrokt niet meer (geen hikkende kat meer gedurende 1 uur na het eten) en het eten blijft in de keuken.
Met snoepjes speelt hij nog wel voor hij ze opeet... :a
Zijn drinkbakje is ook nog steeds geliefd speelgoed: omduwen, verslepen, pootjes er in en dan met natte pootjes door het hele huis. Zijn bijnaam is dan ook Shiva 'Tsunami' :catscratchhead
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 19 mei 2010 - 13:37

Hier eten ze hun bakjes keurig leeg, maar wil toch even zeggen dat je werkelijk een schoonheid
van een poes hebt! :love3:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 19 mei 2010 - 15:41

Hier spelen ze ook niet met hun eten. Ik heb ook een activity board, ze moeten dus al moeite doen voor hun brokje te pakken te krijgen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

irisje
irisje
  • 240 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 25 mei 2010 - 14:19

prachtig beest.... :love3:
die harige oren :heart: zo schattig, en die blik in die ogen, man die heeft mooie kijkers!!!