Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuwe kittens

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Simbatje
Simbatje
  • 125 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 19 mei 2010 - 08:29

Hey

Sinds ons Simbatje was weggelopen (maar gelukkig is terug gekomen) hebben we besloten om toch een nieuw kitten in huis te halen om haar een vriendinnetje te geven. Mijn schoonmoeder wil ook een nieuw kitten aangezien haar vorige poes net is gestorven. Aangezien ze volgende week moet geopereerd worden gaan wij eventjes voor haar kitten zorgen.

Sinds gisteren hebben we de nieuwe kittens met bang in ons hart voor de reactie van Simba. Ze blaast nu constant naar hen maar verder loopt ze wel weg. Dus gelukkig vecht ze wel niet. Maar hoelang gaat dit duren eer ze echt toenadering zoekt bij de kittens en ze niet meer blaast. De kittens spelen maar wat en hebben er geen erg in dat Simba hier rondloopt.

Ik ben gelukkig nu wel wat thuis om ze int oog te houden aangezien ik ook gisteren geopereerd ben en dus wel wat ziekenverlof heb.

Wat zijn jullie ervaringen met nieuwe kittens in huis te halen?

Ons Simba woont nu bijna een jaar bij ons (eind mei) en is dus gewoon van het rijk voor haar alleen te hebben.

Groetjes,
Laura

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 19 mei 2010 - 08:47

Dit kan toch enkele weken duren, geef het wat tijd.. :geluk:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 19 mei 2010 - 08:49

geef het idd wat tijd , de ene kat is de andere niet ,
het kan een tijdje duren
maar het komt goed!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#4 Geplaatst 19 mei 2010 - 09:12

Yep,binnen een paar dagen zal het wel al beter gaan,en binnen een week of twee heb je normaal geen last meer.Bij mijn schoonzus blies de eerste kat zelfs naar haar(dus de bazin)en dat stopte na de eerste week.dit komt wel goed :)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 19 mei 2010 - 10:11

Da's normaal hoor. Je moet hen wat tijd gunnen. Ze moeten wennen aan elkaar.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 19 mei 2010 - 13:15

Dat blazen is voor elke poes verschillend. Soms is het na enkele dagen al gedaan, maar het kan ook enkele weken duren. Geef hen de nodige tijd om aan elkaar te wennen en dan komt het wel in orde. :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag