Spring naar inhoud

- - - - -

Wanneer reserveren kitten bij cattery

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
Auryn
Auryn
  • 1.199 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 23 mei 2010 - 14:00

Ik ben dus net terug van beestjes en baasjes en heb met de eigenares van de cattery gesproken. Zodra ik bij haar stand aankwam wist ze direct wie ik was, zelfs mijn naam moest ik niet zeggen. Tijdens het half uurtje dat we gesproken hebben, heb ik toch nog wat meer uitleg gekregen over de Folds en de cattery zelf en heb ik de kans gekregen om iemand te ontmoeten die ook een kitten van haar cattery heeft genomen.

Ook heb ik, onder toezicht, 2 kittens mogen knuffelen. 1tje daarvan was meer geïnteresseerd om mij als lift te gebruiken om in de krabpaal te klimmen.
Ook had ze een highland fold poes bij, maar omdat die op het punt staat krols te worden, was die niet zo geïnteresseerd.

Ik ga straks toch al een emailtje sturen om een optie op een kitten te nemen. Voor haar maakt het niet uit dat ik pas ten vroegste rond de feestdagen een kitten zou kunnen nemen en zo sta ik tegen dan al wat hoger op de lijst.

Ik zal nog wel wat blijven rondzien maar bij deze cattery heb ik voorlopig toch een heel goed gevoel. Het klikte naar mijn gevoel goed met de eigenares, ik heb veel uitleg gekregen, ook over medische tests en uitslagen en mag altijd eens langsgaan met de raad om dit op een vrije dag te doen, want eens snel binnenspringen kan snel uitlopen tot een bezoekje van een uur of 3.

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 23 mei 2010 - 14:11

Wat leuk, dat je een goed gesprek met de cattery hebt gehad. :thumb: Je kan je inderdaad al op de lijst laten zetten en dan nog zien hé. Die eerste fold is echt mooi. :heart: