Spring naar inhoud

- - - - -

Jaro ving (weer!!) een mus

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 20 juni 2010 - 16:54

Vorige week donderdag...
Snoet had een koolmeesje gevangen. Mijn mama had het afgepakt maar het is toch gestorven :8 . Maar goed, omdat het toch dood was mochten Sam en Jaro ook eens aan een echt vogeltje snuffelen. Jaro heeft er even mee gespeeld, maar toen hebben we het afgepakt.

En wat dacht Jaro toen: "dan vang ik toch gewoon mijn eigen vogel!" Koppig als hij is... heeft hij een musje gevangen :o . Ik weet niet wat dat is met de vogeltjes hier dit jaar, maar ze vliegen gewoon binnen langs het dak van de veranda :s (kamikazemussen).  Ik hoor een knal tegen het raam, ik ga kijken... en ja hoor, Jaro heeft een musje in zijn bek. Ik wou het nog afpakken, maar Jaro liep zijn tentje in. En het was te laat voor het musje. Jaro heeft nog heel lang met het beestje gespeeld. Hij had het zelf gevangen, dus dat mocht. En toen heeft hij het half opgegeten :s .

Jaro, de binnenkater die vogels vangt :s

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#17 Geplaatst 20 juni 2010 - 16:58

Ben fier op Jaro! Nu ja, het is wel zielig voor de mus, maar toch cool dat er blijkbaar toch een stoere jager in Jaro schuilt he! 8)

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 20 juni 2010 - 17:28

Ja Hanne, ik vind het ook wel mooi om te zien hoe dat instinct er toch inzit. Jaro is dan ook een coole kerel 8) (met een klein hartje :) )

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#19 Geplaatst 20 juni 2010 - 17:38

Nathalie zei:

Ja Hanne, ik vind het ook wel mooi om te zien hoe dat instinct er toch inzit. Jaro is dan ook een coole kerel 8) (met een klein hartje :) )

En zelfs met zijn astma en zijn stinkvoetjes nog in staat een musje te vangen ;)
Edit: oh nee, het was Sam met de stinkvoetjes zeker he???

Bewerkt door Smitten Kitten, 20 juni 2010 - 17:38.

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 20 juni 2010 - 20:24

Smitten Kitten zei:

En zelfs met zijn astma en zijn stinkvoetjes nog in staat een musje te vangen ;)
Edit: oh nee, het was Sam met de stinkvoetjes zeker he???

Ja Sam heeft de stinkvoetjes ;)
Maarja, van die astma heeft hij niet veel last als er vogeltjes te vangen zijn ;)

(Jaro is zelfs een 300gr afgevallen, omdat hij zo actief is en uit zijn voederbal eet. Hij doet het super :) )

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#21 Geplaatst 20 juni 2010 - 22:13

:LOL: :LOL: :LOL:

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 21 juni 2010 - 11:06

Jaja, een echte kerel! :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 21 juni 2010 - 19:29

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag