Spring naar inhoud

- - - - -

Restjes die je hond of kat zeker niet mag eten

• Log in om te reageren
27 reacties op dit onderwerp
Samantha
Samantha
  • 1.582 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 19 mei 2010 - 19:23

Restjes die je hond of kat zeker niet mag eten

Restjes die je hond of kat zeker niet mag eten | zita
even verwittige ik ben doof gebarentaal :d groetje Samantha xxxx :love3: Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.824 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 19 mei 2010 - 19:36

Mijn katten krijgen van mij NOOIT restjes voeding. Ik verafschuw het dat bezoekers dit wel doen, want het is toch schattig he dat de poes dit uit je hand komt nemen :evil: :evil: .
Ik had zo eens iemand op bezoek en had dit gezegd toen zij aanstalte maakte om dit te geven. Even later ging ik iets in de keuken halen en kwam terug en wat deed zij.... Een restje geven :evil: :evil: . Ze kon het niet weerstaan.
Gevolg! Ze springen nooit op het salontafel als er eten (hapjes) op staan... Mja, toen dus wel, nadat ze van dat lekkers geproefd hadden!

Het enige dat mijn vriend wel laat doen, is zijn yoghurtpotje uit laten lekken.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 19 mei 2010 - 19:51

Geen rauwe vis aan katten????
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 20 mei 2010 - 10:13

Hier krijgen ze dus wel restjes soms, stukje kaas van mij boterham of groente of stukje vlees van mij warme maaltijd, tja tis niet goed ik weet het..
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 20 mei 2010 - 10:19

Anaïs is nooit bij ons als wij aan het eten zijn. Ze weet dat. Wij aan het eten = zij op haar krabpaal of elders. Ze heeft er ook geen behoefte aan denk ik. Er staan constant korreltjes. Ze komt er ook niet achter vragen ofzo.

angie555
angie555
  • 1.421 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 20 mei 2010 - 10:25

Ik weet het , het is belachelijk maar Lodie eet "soms: mee uit mijn bord, tja de meesten vinden het vies , maar ik schuif dan een beetje eten naar de zijkant . Ons Miesje at ook altijd mee met het avond eten naast haar kattenvoer. En ze is 23 jaar geworden en ze is buiten de steralisatie en entingen NOOIT bij een dierenarts geweest in al die 23 jaar niet

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 20 mei 2010 - 10:31

Bij mij weten ze ook dat er niks te krijgen valt.Heel sporadisch een kattensnoepje, en af en toe een beetje kip of vis.Brokjes zijn heel de dag beschikbaar ;)

Bewerkt door Serenity, 20 mei 2010 - 10:33.

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 20 mei 2010 - 10:40

Mieke zei:

Geen rauwe vis aan katten????

en ook geen rauw vlees blijkbaar? :roll: Als ze zo'n lijstjes publiceren, zouden ze er beter eerst voor kunnen zorgen dat de informatie volledig correct is.
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 20 mei 2010 - 11:27

Hier krijgen ze ook geen restjes aan tafel. Zij hun eten, en wij het onze. Alleen als ik garnaaltjes eet, komt Daisy bij me zitten O:) en dan geef ik haar tussendoor wel eens een garnaaltje.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Anja
Anja
  • 14.505 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 20 mei 2010 - 11:46

Hier krijgen ze ook nooit restjes.  Garion is sowieso al een moeilijke eter, dus dat interesseert hem zelf al niet.  

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 20 mei 2010 - 12:33

Karolientje zei:

en ook geen rauw vlees blijkbaar? :roll: Als ze zo'n lijstjes publiceren, zouden ze er beter eerst voor kunnen zorgen dat de informatie volledig correct is.

Inderdaad :roll:  

Van mij krijgen ze toch ook soms eens een klein restje.

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#12 Geplaatst 20 mei 2010 - 12:56

Wij geven ze nooit restjes

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#13 Geplaatst 20 mei 2010 - 13:06

elmo krijgt geen restjes van ons, al moeten we wel opletten wanneer we in de zetel iets aan het eten zijn :) hij lekt nogal eens graag aan alles wat wij in onze mond steken :ha een paar dagen geleden heeft hij gesabbeld aan een stukje rabarber, en ik had het niet eens door :ha hij is zo geniepig als het daarop aan komt :ha

Morgenster
Morgenster
  • 72 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 20 mei 2010 - 17:57

Caesar begaat een moord voor paprika-chips :gek: :gek: :gek:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 20 mei 2010 - 20:30

Karolientje zei:

Dat dacht ik ook... :catscratchhead
Geplaatste afbeelding