Spring naar inhoud

- - - - -

Pfffff operatie hernia nek 3 juni

• Log in om te reageren
42 reacties op dit onderwerp
Jeannine
Jeannine
  • 1.583 berichten

#31 Geplaatst 21 mei 2010 - 15:07

Heb 14 jaar geleden een hernia operatie in de hals gehad, was nog het een en ander mis maar weet niet precies meer wat, ben een zoektocht begonnen in de hoop het nu terug te vinden, maar niks gevonden dan een foto album ervan.
Was ook een hele grote hernia en enorm veel pijn in mijn arm. Ben er 5 dagen voor in het ziekenhuis geweest, en ook voor in de hals gesneden een 6 cm lang en netjes in een plooi. Heb zelf geen weet gehad van slikproblemen. Verder hebben ze bij mij in de heup bot of iets genomen dat moest dienen als tussenwervel schijfje in mijn hals, 14 jaar geleden zagen ze dit als de beste oplossing. Heb 6 weken met een halsband rondgelopen die ik niet mocht uit doen, en alleen in de auto om op controle te gaan en foto's te nemen.Zelfs niet op controle moeten gaan bij het ziekenfonds.
Bij de 3 de controle bleek dat ik nog 14 dagen halsband bijkreeg, maar mocht die s'nachts dan wel uitlaten. De operatie is heel goed gelukt en heb er zo goed als geen problemen mee nu.Wel al jaren last van de rug door hernia's,en de laatste tijd met pijnuitstraling in mijn been.
Hoop met jou mee dat alles goed verloopt,en wens je sterkte.
Geplaatste afbeelding

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 24 mei 2010 - 07:23

heel veel sterkte gewenst :geluk:
ik weet wat je meemaakt, hier ook al geopereerd van hernia's 1x in mijn rug en 1x in mijn nek ;)
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#33 Geplaatst 24 mei 2010 - 17:30

Jammer dat we dat niet aan de man kunnen brengen hé die hernia's, niemand heeft daar interesse voor!

Anders konden we hier met zijn allen een herniafabriek openen :x

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 02 juni 2010 - 19:17

Veel succes en moed voor morgen!

Ik kan het moeilijk over het hoofd zien hé ;)

Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.993 berichten
  • 1 katten

#35 Geplaatst 02 juni 2010 - 19:35

Veel succes en moed morgen :)
En een spoedig herstel ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#36 Geplaatst 02 juni 2010 - 19:39

Ik ga ook duimen voor morgen :thumb:

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#37 Geplaatst 02 juni 2010 - 19:40

heee veel succesknuffeltjes!!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#38 Geplaatst 02 juni 2010 - 20:10

haemoglobine zei:

Hé, idem dito hier!
Eerste rugpijnen op mijn 16de, toen zeiden ze: "te rap gegroeid, groeipijnen"
2001: voor het eerst helemaal kapot, hernia en platte rust
1997: operatie hernia L4/L5
2006: plaatsing Maverick prothese L4/L5
2007: operatie hernia L5/S1
2008/2009: aanraden om ook een Maverick te plaatsen op L5/S1, maar ben het snijden een beetje beu, dus nee, met mij niet meer (buiten als het echt niet anders meer kan of verlammingsverschijnselen zoals bij de eerste operatie...)
Daar ik geen operatie meer wil, spraken ze ook over een neurostimulator, maar ik zie het ook niet echt zitten...
Heb ook de pijnkliniek afgelopen, zonder hulp...

Overal bulgings, arthrose sinds mijn 16de, enorm veel littekenweefsel, neuropathische pijnen, gewrichtspijnen, krampen, tintelingen...

Ik heb de indruk dat ik met een 100ste -hands lichaam aan het werk ben :s

Kan niet meer werken, kan mijn huishouden niet aan, kan niet meer eens leuk uitgaan zonder aan de pijnlijke dagen erna te denken of het na een paar uur al te moeten opgeven, echt shit!

..

Amaai, wij lijken wel een tweeling!!! Zelfs jouw prothese is dezelfde als de mijne: een Maverick!! Waar heb jij je laten opereren daarvoor?? Bij welke dokter?? Ik ging bij het team van Dr.Dewaele in St.Lukas te Gent; de pijndokter in de Volkskliniek afdeling

Veel succes morgen!!!!

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 02 juni 2010 - 20:22

veel suuces :geluk:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#40 Geplaatst 02 juni 2010 - 20:51

Lut zei:

Amaai, wij lijken wel een tweeling!!! Zelfs jouw prothese is dezelfde als de mijne: een Maverick!! Waar heb jij je laten opereren daarvoor?? Bij welke dokter?? Ik ging bij het team van Dr.Dewaele in St.Lukas te Gent; de pijndokter in de Volkskliniek afdeling

Veel succes morgen!!!!

Bedankt!

Ja, ik had het ook al ergens in een van je berichtjes gezien dat wij veel "gemeen" hebben op dat vlak :s

Dezelfde lijdensweg, bijna identiek!

Ik ben geopereerd in Roeselare, bij dokter Deruytter.

Heb deze namiddag eens gebeld naar het UZ Gent om te vragen wat er ons morgen juist te wachten staat, maar het is enkel een eerste consultatie, om te beslissen wat er als onderzoeken op zal volgen...

We beginnen morgen, maar weten niet wanneer het zal aflopen...

Geplaatste afbeelding

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 02 juni 2010 - 21:10

Veel succes in elk geval.  Ik kan wel zeggen dat mijn man na 25 jaar pijn in de nek, koos voor een operatie door dr. Spreeuwers in Vilvoorde.  Hij is langs de hals gesneden om zijn nek in orde te brengen.  Hij had er veel schrik voor maar is fantastisch in orde.  Nu bijna 1,5 jaar geleden en hij kan terug elke dag sporten en goed bewegen volledig pijnloos.
Ik wens alle pijnlijders hier heel veel beterschap en hoop dat jullie er allemaal vanaf geraken.  Het is hier gelukt, dus bij jullie moet het ook lukken :d

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#42 Geplaatst 03 juni 2010 - 05:42

Lut zei:

Veel succes morgen!!!!

Ik zie nu pas dat ik mijn data mis heb...
Het begin van de zware problemen, 2001 moet 1991 zijn...

Bewerkt door haemoglobine, 03 juni 2010 - 05:49.

Geplaatste afbeelding

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#43 Geplaatst 03 juni 2010 - 12:26

We duimen voor jou !