Spring naar inhoud

- - - - -

keuze mandje--> nieuwe vraag pag 2

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#16 Geplaatst 20 mei 2010 - 08:31

ik zou ook voor het tweede gaan :) ik heb iets gelijkaardig aan het eerste voor elmo  maar dan in het beige en hij moet er niet van weten, de enige keer dat hij er gebruik van maakt is wanneer hij er toevallig op beland tijdens het spelen :ha 5 sec dus :ha

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.824 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 21 mei 2010 - 21:11

Effe nog iets vragen.... Vandaag mail gekregen van Dierenvilla.
Kent iemand deze krabton??

Wij hebben niet veel plaats in de slaapkamer en zocht iets om daar te zetten dat niet te groot is en waar ze toch lekker in kunnen liggen en vooral kunnen krabben!!! Dat gebeurt zeer vaak in de slaapkamer :s .
Deze heeft 3 ligplaatsen, 1 voor elke poes. Weet alleen niet of ze goed is en zou 40 cm doorsneden goed zijn??
Ik zet dat hij ook maar een meter hoog is... Pfff
Krabton Cat Tower 100 zwart - De mooiste krabton nu ook in 100 cm. hoog x Ø 40 c

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.924 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 21 mei 2010 - 21:46

Oooh die is leuk joh, ik zoek ook zoiets voor op de slaapkamer, of ze ook echt in die holletjes willen liggen, tja het zijn wel katten he, eigenwijs dus :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 21 mei 2010 - 22:36

Die is leuk, maar de mijne zouden er nooit in liggen. Ze liggen niet zo graag in holletjes heb ik de indruk.
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 21 mei 2010 - 22:57

Mieke zei:

Die is leuk, maar de mijne zouden er nooit in liggen. Ze liggen niet zo graag in holletjes heb ik de indruk.

Hier ook :) Liever hoog en droog!

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.824 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 22 mei 2010 - 08:42

Mja, dat is dus het probleem he. Als ik wist dat ze er ZEKER in zouden liggen, kocht ik hem meteen.
Maar dat is natuurlijk altijd afwachten met poezels he!

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 22 mei 2010 - 13:20

Ik heb deze mand gekocht: Kattenbedden en kattenkussens goedkoop bij zooplus: Kattenbed Cozy Marine

Ik had zo ééntje met kattenpootjes op in stof, maar dat haar blijft daar echt veel te erg in plakken. Ik heb dan deze mand (zie foto) gekocht en die is echt heel makkelijk schoon te maken met de stofzuiger + Silas ligt er elke dag op.
Ik ga de mand met de kattenpootjes weg doen en de nieuwe van zooplus in de plaats zetten. Waarschijnlijk zullen we Melvin er nooit in zien, want die ligt liever op zijn krabpaal, maar Silas zal het volgens mij heerlijk vinden.

IMG_1217.JPG

Bewerkt door Mieke'tje, 22 mei 2010 - 13:22.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 22 mei 2010 - 13:50

Ik heb die krabton van dierenvilla hier staan. Hier wordt er veel gebruik van gemaakt, zowel om te krabben als op te liggen. Deholletjes worden minder vaak gebruikt, maar ze hebben hier dan ook ontzettend veel keuze om ergens gaan te liggen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.824 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 23 mei 2010 - 09:30

Mieke zei:

Ik heb deze mand gekocht: Kattenbedden en kattenkussens goedkoop bij zooplus: Kattenbed Cozy Marine

Ik had zo ééntje met kattenpootjes op in stof, maar dat haar blijft daar echt veel te erg in plakken. Ik heb dan deze mand (zie foto) gekocht en die is echt heel makkelijk schoon te maken met de stofzuiger + Silas ligt er elke dag op.
Ik ga de mand met de kattenpootjes weg doen en de nieuwe van zooplus in de plaats zetten. Waarschijnlijk zullen we Melvin er nooit in zien, want die ligt liever op zijn krabpaal, maar Silas zal het volgens mij heerlijk vinden.

Bijlage monthly_05_2010/post-85-1351068548,0707.jpg

Ik heb dat mandje ook in de veranda staan. Hier gaan ze er geregeld in liggen! Inderdaad zeer gemakkelijk schoon te maken.