Spring naar inhoud

- - - - -

Apéro Géant

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#1 Geplaatst 20 mei 2010 - 07:01

Er zijn oproepen op facebook om samen te komen in Antwerpen en te zuipen tot je erbij neervalt! Vorige week viel er een dode bij een apéro géant in Nantes.

Het is erg dat ze jeugd voor zoiets oproepen, schandalig zelfs.

In mijn ogen is het goed dat stad Antwerpen dit verbied.
Wat denken jullie hiervan?

clyde
clyde
  • 7.933 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 20 mei 2010 - 07:08

:s :s amai ...ze geven een goed voorbeeld

Geplaatste afbeelding

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#3 Geplaatst 20 mei 2010 - 09:26

:s :s :s

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#4 Geplaatst 20 mei 2010 - 09:28

:o :o :o :o
Ik had het gisteren al gehoord..... naar mijn idee spoor je niet echt als je gaat zuipen om te zuipen en er bij neer te vallen maar goed.....

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#5 Geplaatst 20 mei 2010 - 09:35

Er zijn nog trends onder de tieners die ronduit schandalig zijn. Ik denk hierbij aan comazuipen en het laatste dat ik zag is Vodka eyeballing :o HLN Je Kinderen - Tieners gieten massaal wodka in oog om sneller dronken te worden (1107627)

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#6 Geplaatst 20 mei 2010 - 09:37

Lies zei:

Er zijn nog trends onder de tieners die ronduit schandalig zijn. Ik denk hierbij aan comazuipen en het laatste dat ik zag is Vodka eyeballing :o HLN Je Kinderen - Tieners gieten massaal wodka in oog om sneller dronken te worden (1107627)

juhhh hoe verzinnen het :o :trance:
Nu maar hopen dat die van mij als ze de "opstapgaan" leeftijd krijgen niet zoiets bizars gaan doen :oops: :o

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#7 Geplaatst 20 mei 2010 - 09:44

*mikkeke* zei:

juhhh hoe verzinnen het :o :trance:
Nu maar hopen dat die van mij als ze de "opstapgaan" leeftijd krijgen niet zoiets bizars gaan doen :oops: :o

heb je de reacties ook gelezen?
Daar staat tussen dat er ook tampons in de drank gedrenkt worden en dan brengen ze die in. Zelfs de jongens!

Als jou kinderen een goede opvoeding krijgen dan moet je daar niet bang voor zijn. Volgens mij hebben ouders zo'n dingen ook in handen. Niet enkel de ouders hoor, elk kind kan ontsporen.

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#8 Geplaatst 20 mei 2010 - 09:46

Ja heb het gelezen.... ik kan me dan alleen maar afvragen hoe verzin je het...

Ik probeer ze toch "goed" op te voeden :x :wi

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 20 mei 2010 - 10:21

:trance: :trance: :trance: , hoe komen ze erbij :gek: :gek: :gek:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 20 mei 2010 - 10:30

:trance: :trance: Wat is dat nu weer? Ik heb in mijn tienerjaren ook wel wat jenevertjes gedronken of andere dingen uitgestoken, maar nooit om zo zat te zijn. En die freaky dingen die ze uitvinden ... hoe komen ze erbij? :louche:

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#11 Geplaatst 20 mei 2010 - 14:04

:trance: :trance:
Natuurlijk is het goed dat ze dit verbieden.
Sommige tieners weten niet waar ze aan beginnen of doen mee "om erbij te horen".

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 20 mei 2010 - 15:21

Het is goed dat er een stop zou op gezet worden

Ik versta niet waar ze t halen om zo te handelen en doen
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 20 mei 2010 - 15:28

Dan mogen ze er nog staan op te zien met 100 man, mij onder druk zetten en uitlachen, geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om zomaar eventjes wodka in mijn oog te gaan gieten :gek:
Maw, ik vind het een zwak excuus om eraan mee te doen omdat je onder druk wordt gezet, je kiest het tenslotte nog altijd zelf of je eraan meedoet of niet.

Bewerkt door Spanishke, 20 mei 2010 - 15:28.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.993 berichten
  • 1 katten

#14 Geplaatst 20 mei 2010 - 15:44

:gek: Wie doet zoiets sterke drank in je ogen gieten onbegrijpelijk. En die bijeenkomst in antwerpen hopelijk kunnen ze het verbieden.Ik begrijp de jeugd niet meer ,wij dronken vroeger ook als we uitgingen maar nooit tot je er bij neerviel.Waar zijn ze mee bezig :)  
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Wim1979
Wim1979
  • 325 berichten
  • 6 katten

#15 Geplaatst 20 mei 2010 - 16:14

Ik denk dat het lastig is om kinderen dingen te verbieden. Volgens mij word het dan alleen maar spannender voor ze. Je wel veel met ze er over praten. Voorlichten wat het doet en wat de gevaren zijn. Wat dat betreft moeten ze tegenwoordig voor veel "gevaren" beschermd/voorgelicht worden (Alcohol, drugs, seks, internet, enz. enz.)

Ik wens alle ouders ook veel wijsheid en sterkte. Je kunt je best en bidden en dan maar hopen dat het goed gaat.
Geplaatste afbeelding