Spring naar inhoud

- - - - -

Apéro Géant

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 20 mei 2010 - 20:49

er bestaan tegenwoordig zelfs "spelletjes" als in drank gedrankte tampons in te brengen om sneller zat te worden, maar niet naar alcohol te ruiken en er ook niet misselijk van te worden.
gek genoeg denken veel mensen dat dit gedaan wordt door jeugd uit de lagere klasse, maar niets is minder waar... het zijn vaak de verwende kindjes uit gegoede buurten die in de weekends volledig loos gaan.
uiteraard mag het stadsbestuur deze beijeenkomst verbieden onder het motto van openbare dronkenschap en verstoring van de openbare orde.
Ik persoonlijk vind niets zo walgelijk als mensen die zich lazarus zuipen en de boel onderkotsen, of dikwijls zichzelf nog beplassen ook! :misselijk:

cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 20 mei 2010 - 20:57

Dat van die tampons is al langer aan de gang, maar van die ander 2 had ik nog niet gehoord... Djeezes, ge zou schrik krijgen om uw kind nog alleen weg te laten gaan...

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 20 mei 2010 - 21:41

Walgelijke dingen :misselijk: :misselijk: !!!
Mijn kinderen doen daar gelukkig niet aan mee!!!
De opvoeding heeft er natuurlijk heel veel mee te maken; maar ook de vriendenkring waarin je kinderen in terecht komen. Dat laatste heb je uiteraard niet altijd in de hand....