Spring naar inhoud

- - - - -

buitenkitten...

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#1 Geplaatst 20 mei 2010 - 13:52

Ik heb even een vraagje... Een vriendin van mij haar poes heeft een nestje gekregen (jaaaa, ze gaat haar nu heel snel laten steriliseren :) ) Haar poes is gewoon een keer komen aanwaaien en is dus nooit meer weggegaan. Ze zit dus wel altijd buiten maar echt een super lief beest. Nu, wij willen dus wel heel graag een kittentje erbij maar zou een kitten dat dus die eerste weken altijd buiten heeft geleefd binnen kunnen wennen of zou dat vragen zijn om moeilijkheden??
Ze worden super goed verzorgd, krijgen hun ontworming etc. etc. :)
Het enige wat ik me dus afvraag is of dat zo'n buiten kittentje binnen kan wennen want hij is echt om op te vreten :love:

fannie
fannie
  • 346 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 20 mei 2010 - 14:14

als je het mij vraagt denk ik van wel hoor. Op jonge leeftijd kunnen ze nog alles aanleren/ gewoon worden denk ik. Met een kitten zou dat geen probleem mogen zijn met een volwassen kat gaat dat veel moeilijker.

:) Leuk dat je misschien nog een kittentje neemt !

groetjes
Fannie

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 21 mei 2010 - 00:40

Ik denk dat het geen kwaad kan hoor, dat je ze zo jong nog best binnen kan gaan houden, Minoes van ons was ook gewend om naar buiten te gaan, bij de vorige eigenaar als kitten en kwam met 4 maanden bij ons en zeurt ook niet hier..
Geplaatste afbeelding

sjintoo
sjintoo
  • 487 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 22 mei 2010 - 22:37

Suki was ook een kitten wiens moeder buiten leefde. Suki zelf heeft dan ook de eerste 11 weken van haar leven buiten doorgebracht. Toen ze bij ons kwam heeft ze dan 4 maanden binnengezeten tot ze gesteriliseerd was, en dat heeft eigenlijk nooit echt problemen gegeven.

Bewerkt door sjintoo, 22 mei 2010 - 22:37.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 24 mei 2010 - 16:06

Normaal is dat geen probleem hoor. :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.824 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 24 mei 2010 - 16:41

Ik denk ook niet dat dit een probleem gaat zijn hoor!
Veel succes! :geluk:

Paula1943
Paula1943
  • 1.797 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 24 mei 2010 - 17:50

Ook ik denk dat het wel zal lukken, ik wens veel succes :love3: