Spring naar inhoud

- - - - -

Waar gaan jullie naar toe op vakantie?

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
4 reacties op dit onderwerp
Zazu
Zazu
  • 493 berichten

#1 Geplaatst 20 mei 2010 - 19:19

De titel zegt het al, waar gaan jullie naar toe?

Wij gaan in september 3 weken naar Florida, in Juni 4 dagen naar London, in Juli voor het werk 5 dagen naar New York (met het hele gezin) en in augustus gaan we nog een paar dagen naar Disney in parijs.

Afgelopen jaren zijn we eigenljk nooit weg geweest, geen geld voor, of zwanger, of de gezondheid liet het niet toe. Sinds vorig jaar hebben we het ervan genomen; we zijn een aantal keer naar Disney parijs geweest en 4 weken naar Disneyworld Florida.

Volgend jaar hoop ik weer zwanger te zijn dus dan blijven we weer thuis. Over 2 jaar willen we graag 6 weken met een camper door de VS touren. Heerlijk om eigen baas te zijn, we kunnen tenminste verlof nemen wanneer we willen :)

Gelukkig hebben we een goede catsitter die dagelijks langs komt en niet veel geld vraagt, want we lopen leeg op het pension voor de honden, dat is echt duur, maarja het hoort erbij.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#2 Geplaatst 20 mei 2010 - 19:25

hier is al een topic van dacht ik.

Zazu
Zazu
  • 493 berichten

#3 Geplaatst 20 mei 2010 - 19:26

Het enige wat ik gezien heb ik of je wel op vakantie gaat als je een cattery hebt, niet waar je naar toe gaat.
Wij willen nog ergens een weekje tussen doen en hoopte wat ideetjes op te doen.

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#4 Geplaatst 20 mei 2010 - 19:30

waaw wat een vakanties sech dat je gaat doen :o zoveel ben ik nog nooit op vakantie geweest in een jaar :ha
dit jaar gaan we niet op reis :) wegens geen centen :) Ik had dit jaar de keuze, ofwel op vakantie ofwel de aankoop van ons Elmotje :) nja het is dus Elmo geworden :)
Ik hoop volgend jaar wel op vakantie te kunnen gaan, het is tenslotte al een paar jaar geleden :)

Pixel
Pixel
  • 17.017 berichten

#5 Geplaatst 20 mei 2010 - 19:34

Klik

:slot: