Spring naar inhoud

- - - - -

WK is begonnen!! SPANJE WERELD KAMPIOEN!

• Log in om te reageren
234 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#211 Geplaatst 11 juli 2010 - 23:00

Hier in Lochristi horen we vuurwerk...

Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#212 Geplaatst 11 juli 2010 - 23:24

Pff wat een wedstrijd zeg, was nog buitespel ook zeg voor dat doelpunt van spanje :evil: :evil:

Man Man wat een scheidsrechter ook..

Bewerkt door brithany, 11 juli 2010 - 23:25.

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#213 Geplaatst 11 juli 2010 - 23:25

Ik weet helemaal geen snars van voetbal. Maar ik vond het toch een saaie wedstrijd hoor :louche: Weinig spanning, met die 0-0 voor het gros van de tijd. En ik supporterde toch wel voor Holland. Je moet die arme Noorderburen iets gunnen he ;)

Guest_AnaShe_*
Guest_AnaShe_*

#214 Geplaatst 11 juli 2010 - 23:30

SPANJE IS GEWONNEN  !!! ! !! ! !!  :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :trance: :trance: :) :)

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#215 Geplaatst 11 juli 2010 - 23:36

Spijtig voor Nederland maar mijn zoon zal blij zijn hij heeft de pronostiek gewonnen .......in het cafe waar ze voetbal gingen kijken .Hij had voor spanje gestemd :thumb: :thumb: :thumb:  :lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Zazu_*
Guest_Zazu_*

#216 Geplaatst 11 juli 2010 - 23:37

AnaShe zei:

SPANJE IS GEWONNEN  !!! ! !! ! !!  :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: :trance: :trance: :) :)

Het is nog altijd HEEFT gewonnen, niet is gewonnen.

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#217 Geplaatst 11 juli 2010 - 23:40

Nederland heeft een paar serieuze overtredingen begaan... bijzonder onsportief.

En op het einde was Spanje gewoon veel meer in de aanval.

Dus voor mij is Spanje een verdiende winnaar, proficiat!

Guest_Zazu_*
Guest_Zazu_*

#218 Geplaatst 11 juli 2010 - 23:44

Nee die Spanjaarden speelden netjes wou je zeggen?

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#219 Geplaatst 11 juli 2010 - 23:57

Ik was voor Nederland (natuurlijk ;) ) en ik vind het erg jammer, maar ik vind het op een waardige manier verloren toch.

Ze hebben allebei de nodige overtredingen hebben gemaakt. De ene ploeg was niet viezer dan de ander. De scheidsrechter was erg makkelijk met trekken van kaarten en dat zorgt dan uiteindelijk dat iemand er twee heeft en eruit moet. Helaas.

Ze hebben allebei goede kansen gehad en dat ze zolang 0-0 stonden tot in de tweede verlenging geeft toch wel aan dat ze echt aan elkaar gewaagd waren.

Er komt ook geluk bij kijken en dat was nu aan Spanje's kant. Was inderdaad buitenspel.

Ik feliciteer toch Spanje met hun overwinning, want zij hebben het net zo goed gedaan als Nederland, al suckt het dat het het doelpunt was dat toch niet helemaal in orde was. Dat is wel zuur.

En ik ben trots op Nederland, want ze hebben tot dit toch mooi alles gewonnen, zelfs van Brazilie. Knap gedaan hoor!

En ik ben meestal geen voetballiefhebber ;)

Bewerkt door eve, 11 juli 2010 - 23:58.

Geplaatste afbeelding

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#220 Geplaatst 12 juli 2010 - 00:00

Er waren in het algemeen veel overtredingen, dat is waar.
Maar me dunkt dat er aan Nederlandse kant toch wel bijzonder hard werd gespeeld.

Ik vind geen statistieken terug over deze wedstrijd, maar wel dit, en dat is toch niet min:
WK 2010 Zuid-Afrika - Statistieken

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#221 Geplaatst 12 juli 2010 - 00:09

De nederlanders hebben wel brutaal gespeelt en er moesten zeker wel 3 spelers met rood buiten gesmeten worden. Die scheidsrechter heeft zijn werk ook niet gedaan. Maar al bij al heeft Spanje verdiend gewonnen. :duim:

Triestig voor Nederland 3x verliezen in een wk finale.

Bewerkt door catherine, 12 juli 2010 - 00:09.

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#222 Geplaatst 12 juli 2010 - 00:56

brithany zei:

Pff wat een wedstrijd zeg, was nog buitespel ook zeg voor dat doelpunt van spanje :evil: :evil:

Man Man wat een scheidsrechter ook..

Dat was absoluut geen buitenspel.

Spanje verdiende het om te winnen! Zij hebben geen 20 kaarten verzameld tijdens het hele WK, Holland wel.

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#223 Geplaatst 12 juli 2010 - 02:23

Joepieeeeeeeeee Spanjeeeeeeeeeeeeeeeeeee :love3:

Nederland speelde zwaar agresief.In beide ploegen zijn fouten begaan(dat gebeurt altijd),maar nederland deed het er om ;) lelijk gespeeld, spanje was beter in spel.Klaar.

Mijn vriend is van NL, en stemde voor NL.En zelfs hij vond nederland niet netjes spelen ^^

Me happy :)

Bewerkt door Serenity, 12 juli 2010 - 02:24.

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#224 Geplaatst 12 juli 2010 - 06:56

Ben in slaap gevallen :)

tash
tash
  • 7 katten

#225 Geplaatst 12 juli 2010 - 07:10

:dancer: :dancer: :dancer: spanje gewonnen!!!!!!!!!!!!!
Heel onsportief van nederland om van in het begin zo alles dicht te trekken vanachter : dan krijg je natuurlijk helemaal geen mooi voetbal te zien!!!!  Je stuit als spanjaard op een potdichte muur!!!!
dus zeker verdiend hoor dat spanje heeft gewonnen
En de scheidsrechter : is rechtvaardig geweest!  heeft het spel kort gehouden en zo hoorde het gisteren ook, het ging er vrij agressief aan toe met momenten en als je dan als scheidsrechter laks bent.............
Afin, voor mij een overwinning die verdiend was
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com