Spring naar inhoud

- - - - -

WK is begonnen!! SPANJE WERELD KAMPIOEN!

• Log in om te reageren
234 reacties op dit onderwerp
Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#226 Geplaatst 12 juli 2010 - 07:27

tash zei:

:dancer: :dancer: :dancer: spanje gewonnen!!!!!!!!!!!!!
Heel onsportief van nederland om van in het begin zo alles dicht te trekken vanachter : dan krijg je natuurlijk helemaal geen mooi voetbal te zien!!!!  Je stuit als spanjaard op een potdichte muur!!!!
dus zeker verdiend hoor dat spanje heeft gewonnen
En de scheidsrechter : is rechtvaardig geweest!  heeft het spel kort gehouden en zo hoorde het gisteren ook, het ging er vrij agressief aan toe met momenten en als je dan als scheidsrechter laks bent.............
Afin, voor mij een overwinning die verdiend was

Kan het niet meer met je eens zijn! De Nederlanders speelden bij momenten echt op het agressieve af, zoveel vuile overtredingen. De gele kaarten en de uiteindelijke rode waren dan ook verdiend en enkel maar aan hunzelf te wijten. En Spanje is de terechte winnaar! Ik ben supertevreden met de nieuwe wereldkampioen!! Felicidades España!!!! :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer:

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#227 Geplaatst 12 juli 2010 - 07:29

Karolientje zei:

Kan het niet meer met je eens zijn! De Nederlanders speelden bij momenten echt op het agressieve af, zoveel vuile overtredingen. De gele kaarten en de uiteindelijke rode waren dan ook verdiend en enkel maar aan hunzelf te wijten. En Spanje is de terechte winnaar! Ik ben supertevreden met de nieuwe wereldkampioen!! Felicidades España!!!! :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer:

Vind ik ook! :dancer: (Sorry Nederlanders, maar het was wel héél vuil spel en vond het echt geen leuk voetbal tijdens de eerste 90 minuten :( )

tash
tash
  • 7 katten

#228 Geplaatst 12 juli 2010 - 07:29

Karolientje zei:

right!!!!! :cheer: :cheer:

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#229 Geplaatst 12 juli 2010 - 08:16

Ik als Nederlander vond het ook echt geen mooie match. Ze hebben geen voetbal laten zien maar een knokpartij. Schandalig om zo te voetballen. Oké er stond veel op het spel en een finale is dikwijls afschuwelijk om naar te kijken omdat er te veel op het spel staat. Jammer, spanje heeft terecht gewonnen. Op naar het EK :x en dan met iets minder kaarten aub. Verliezen is niet erg maar dan had ik liever op een wat voetbalwaardiger manier verloren...
Een dikke proficiat voor Spanje.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#230 Geplaatst 12 juli 2010 - 08:19

Frances zei:

Vind ik ook! :dancer: (Sorry Nederlanders, maar het was wel héél vuil spel en vond het echt geen leuk voetbal tijdens de eerste 90 minuten :( )

Inderdaad, Spanje heeft meer dan verdiend gewonnen :cheer: . NL heeft echt heel onsportief gespeeld.
Zijn er eigenlijk wel 5 minuten voorbij gegaan zonder dat er een gele kaart moest uitgedeeld worden?

Ik vond Duitsland tegen Urugai veel mooier om te zien

Bewerkt door Spanishke, 12 juli 2010 - 08:20.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#231 Geplaatst 12 juli 2010 - 08:39

Spanje kreeg het gelukkig niet zomaar voor elkaar en daar ben ik erg blij om! Nederland heeft helaas wat kansen verprutst, maargoed, dat is niet anders.
Ook ik had liever een andere scheidsrechter gehad, ik vond dat hij het spel wel erg stil legde en veel te veel kaarten gaf. (en zéker niet allemaal terecht!)
Ook jammer dat na-mep niet gezien is, dat had gewoon rood moeten zijn voor Spanje. Ik dacht bijna "Dit gaan penalty's worden" maar helaas, toen scoorde Spanje.
Op naar de volgende ronde! :)

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#232 Geplaatst 12 juli 2010 - 17:19

Ik vond de match ook op niets trekken........! Jammer, maar dit is dikwijls zo bij finales......!
Ik vond die scheidsrechter nog vééééél te braaf!! Sommige fouten zag hij helemaal door de vingers, en er mochten best méér rode kaarten getrokken zijn geweest!!
Maar ik begrijp die man ergens wel, scheidsrechters zijn nogal vaak de kop van jut achteraf..... .
Nederland kon ook gewonnen hebben, want ze lieten enkele kansen onbenut!! Spanje is wel de verdiende winnar volgens mij. :duim:

Bewerkt door Lut, 12 juli 2010 - 17:19.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#233 Geplaatst 12 juli 2010 - 17:28

De goal van Spanje was er niet geweest als de (blijkbaar blinde) scheids of lijnrechter de corner gefloten had recht daarvoor, dus voor mij geen terechte overwinning. Wat het vuil spel betreft, dat was er aan beide kanten. Jammer dat dat zo was, maar vind de commentaar van enkel vuil spel van Nederland dus niet juist.

Erika
Erika
  • 812 berichten
  • 2 katten

#234 Geplaatst 12 juli 2010 - 23:02

Ik vind het gewoon jammer dat we niet gewonnen hebben......ik had er vertrouwen in, maar nadat die Paul de Inktvis voorspelde dat Spanje zou winnen had ik toch een raar gevoel... :goofy:
En inderdaad .........helaas 2e van de Wereld :oops:
Geplaatste afbeelding
Vito rust zacht lieverd, je blijft in mijn hart!

Guest_Claudia_*
Guest_Claudia_*

#235 Geplaatst 14 juli 2010 - 22:55

MissKitty zei:

De goal van Spanje was er niet geweest als de (blijkbaar blinde) scheids of lijnrechter de corner gefloten had recht daarvoor, dus voor mij geen terechte overwinning. Wat het vuil spel betreft, dat was er aan beide kanten. Jammer dat dat zo was, maar vind de commentaar van enkel vuil spel van Nederland dus niet juist.

Idd als meneer de fluiterd zijn bril opgehad had dan was het dus buitenspel geweest al voor het doel punt.

Daarnaast vind ik het walgelijk wat er over de Nederlanders geschreven word.

Italië en Spanje en nog een paar zijn lig landen.....als ze een zucht voelen gaan ze liggen en dat is een feit dat weten alle voetbal kenners.
Nederland was smerig volgens sommige.....maar niet smerig genoeg
Want bij Nederland werden de dingen gezien en bij Spanje niet allemaal
Er is zeker niemand die een lachende kop van een Spanjaard gezien heeft na een gele kaart...... ikke dus wel. En dat zegt voor mij genoeg.

Onze mannen zijn geen mietjes en ja ze hebben hard gespeeld.....maar de enige erge was die voet op de borst van een Spanjaard en die had rood moeten zijn. Maar dat zag die domme fluit ezel niet. Ook die na duw had een kaart moeten zijn maar ja....hans anders was denk ik te ver voor meneer de fluiterd.
Maar gelukkig zijn wij Nederlanders een volk wat 100% achter Oranje staat en dat heeft de hele wereld kunnen zien afgelopen dinsdag....en daar kunnen heel veel landen wat van leren.

Bewerkt door Claudia, 14 juli 2010 - 22:58.