Spring naar inhoud

- - - - -

WK is begonnen!! SPANJE WERELD KAMPIOEN!

• Log in om te reageren
234 reacties op dit onderwerp
Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#61 Geplaatst 28 juni 2010 - 13:58

Ester zei:

Ik vind het wel grappig dat een deel van jullie voor Nederland is. Op een Belgisch hondenforum hopen ze allemaal dat Nederland verliest. ;)

Amai ook vriendelijk! Mij maakt het niet uit! Argentinië speelt echt wel erg goed. Maar ik vind het ZO jammer dat FIFA niet meegaat met de tijd. Ik heb er met Steven een gesprek over gehad en ik denk dat veel scheidsrechters omgekocht worden. Of toch regelmatig. Vroeger meer dan nu. En dat FIFA geen TV-beelden wil gebruiken :roll: sorry hoor, maar dat doelpunt gisteren (Engeland) was duuiiidelijk over de lijn! (Oké, Duitsland was sterker, maar dan nog) En dat ze zo geen machientje als bij tennis willen gebruiken, dan vind ik dat ze zelf toegeven dat ze de 'macht' willen behouden.

Guest_Zazu_*
Guest_Zazu_*

#62 Geplaatst 28 juni 2010 - 14:03

Ester zei:

Ik vind het wel grappig dat een deel van jullie voor Nederland is. Op een Belgisch hondenforum hopen ze allemaal dat Nederland verliest. ;)

Ik ben dan ook Nederlandse he? Ik woon dan wel aan de andere kant van de grens, maar mijn hele tuin is oranje!

Eleonora
Eleonora
  • 390 berichten
  • 2 katten

#63 Geplaatst 28 juni 2010 - 14:03

over wat voor machientje bij de tennis heb je het?
Ik vond het ook wel erg van het doelpunt, echt onbegrijpelijk dat ze een doelpunt goedkeuren of afkeuren terwijl het tegendeel bewezen is met videobeelden :evil:

Op zicht ben ik niet echt een voetbal fan, maar ik vond het als kind tijdens het WK wel leuk om al die Belgische vlaggen in de straten te zien hangen, spijtig genoeg geven ze ons nu niet vaak de kans meer om dat nog te doen.

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#64 Geplaatst 28 juni 2010 - 14:03

Frances zei:

Amai ook vriendelijk! Mij maakt het niet uit! Argentinië speelt echt wel erg goed. Maar ik vind het ZO jammer dat FIFA niet meegaat met de tijd. Ik heb er met Steven een gesprek over gehad en ik denk dat veel scheidsrechters omgekocht worden. Of toch regelmatig. Vroeger meer dan nu. En dat FIFA geen TV-beelden wil gebruiken :roll: sorry hoor, maar dat doelpunt gisteren (Engeland) was duuiiidelijk over de lijn! (Oké, Duitsland was sterker, maar dan nog) En dat ze zo geen machientje als bij tennis willen gebruiken, dan vind ik dat ze zelf toegeven dat ze de 'macht' willen behouden.

Ja, dat vind ik nu ook! Ik vind het eigenlijk schandalig..

Dit is toch gewoon niet te geloven! :trance: Ik vond het echt heel erg sneu, zeker op een WK! Duitsland was inderdaad sterker maar de wedstrijd was misschien wel heel anders gelopen als het doelpunt gewoon was goedgekeurd. De Engelsen namen op den duur ook veel meer risico.

Bewerkt door Ester, 28 juni 2010 - 14:04.

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#65 Geplaatst 28 juni 2010 - 14:13

Zeker weten als dat doelpunt was toegekend was het een hele andere wedsrijd geweest .Ik vindt het niet kunnen en zeker niet op een WK. :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#66 Geplaatst 28 juni 2010 - 14:35

:evil: :evil: Onze zoon is op schoolreis, en die moeten we precies ophalen om 4 uur..

En dan begint de wedstrijd :trance: :trance:
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#67 Geplaatst 28 juni 2010 - 14:38

oei dat is niet leuk :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#68 Geplaatst 28 juni 2010 - 14:47

Eleonora zei:

over wat voor machientje bij de tennis heb je het?
Ik vond het ook wel erg van het doelpunt, echt onbegrijpelijk dat ze een doelpunt goedkeuren of afkeuren terwijl het tegendeel bewezen is met videobeelden :evil:

Op zicht ben ik niet echt een voetbal fan, maar ik vond het als kind tijdens het WK wel leuk om al die Belgische vlaggen in de straten te zien hangen, spijtig genoeg geven ze ons nu niet vaak de kans meer om dat nog te doen.

Ik weet niet hoe het heet, maar dat staat aan de lijnen om te zien of de bal op, voor of achter de lijn is gegaan. Want een lijnrechter kan niet alles zien hé. Dat hebben ze weer maar eens bewezen of hebben ze het wel gezien maar ....?... Omkoping? Kijk gewoon naar de TV-beelden en dat zei toch genoeg...?
De wedstrijd het inderdaad helemaal anders geweest. Ik vind het spijtig dat Engeland eruit is, ik zie ze heel graag spelen. Het WK loopt zo anders dan verwacht. (Buiten dat Argentinië erg goed is... Dat was te verwachten. )

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#69 Geplaatst 28 juni 2010 - 16:18

1-0 Nederland :cheer: :dancer: :cheer: :dancer: :cheer: :dancer:
Geplaatste afbeelding

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#70 Geplaatst 28 juni 2010 - 16:51

Hopelijk is het snel 2-0! :thumb:
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#71 Geplaatst 28 juni 2010 - 17:52

Nederland kwartfinaaalee! :cheer:

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#72 Geplaatst 28 juni 2010 - 17:54

Yeaaah! Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

sherida
sherida
  • 91 berichten
  • 1 katten

#73 Geplaatst 28 juni 2010 - 18:14

Yippeee!!!! :cheer:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#74 Geplaatst 28 juni 2010 - 19:13

Ole ..Ole..Ole :cheer: :dancer: :cheer: :dancer: :cheer: :dancer: :cheer: :dancer:
Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#75 Geplaatst 28 juni 2010 - 19:15

:dancer: :dancer: :dancer: