Spring naar inhoud

- - - - -

Grote schrik....

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 27 mei 2010 - 09:31

Is echt heel vervelend... als je de tuin echt niet katproof kunt maken kan je misschien met een lange les werken, misschien als ze dan af en toe eens buiten mogen dat de drang dan minder groot wordt om zo te ontsnappen.

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#17 Geplaatst 27 mei 2010 - 09:36

Kiki ontsnapt dus nog steeds niet uit de tuin.... is te dik om over de schutting te komen en als ze aan de voorkant komt schrikt ze zo van de auto's dat ze direct terug komt. Lola kan dus met gemak over de schutting en aan de andere kant is de tuin nogal een wildernis met allerlei koterijen... ze blijft dus tot nu toe ook daar in de tuin om rond te scharelen, ze durft (nog) niet richting straat te gaan..... ze ontsnappen ook eigenlijk alleen maar als wij ook buiten zijn dus kunnen we ze  wel in de gaten houden gelukkig.... ik denk dat ik me er toch maar bij moet neerleggen, hoe moeilijk het ook is :oops: Ik heb ze nu in ieder geval maar al een halsbandje aangedaan...

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 27 mei 2010 - 09:39

Mijn HTK- kat van bij mijn mama mag wel buiten. Ik merkte inderdaad toen ik nog thuis woonde dat hij bij mij in de tuin bleef als ik buiten zat om te zonnen ofzo. Dus met wat geluk blijven ze inderdaad lekker bij jullie in de buurt als jullie zelf buiten zijn.
Geplaatste afbeelding

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#19 Geplaatst 27 mei 2010 - 23:26

:geluk: :geluk: :geluk: