Spring naar inhoud

- - - - -

nieuwe tegels en plantjes op ons balkon :) Balkon catproof maken?

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#31 Geplaatst 25 mei 2010 - 13:36

nu zag ik juist op zooplus een net staan dat transparant is, wat ik wel tof vind, want ik vind die groene netten net mooi omdat je dan ineens geen mooi zicht meer hebt.
nu vroeg ik mij af of iemand hier ervaring heeft met dit net?

Kattennet en kattenaccessoires goedkoop bij zooplus: Trixie kattenbeschermnet transparant

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#32 Geplaatst 25 mei 2010 - 13:43

knap gedaan :heart:
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.993 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 25 mei 2010 - 13:48

Mooi en gezellig teras :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 25 mei 2010 - 23:56

Sarah en Erik zei:

nu zag ik juist op zooplus een net staan dat transparant is, wat ik wel tof vind, want ik vind die groene netten net mooi omdat je dan ineens geen mooi zicht meer hebt.
nu vroeg ik mij af of iemand hier ervaring heeft met dit net?

Kattennet en kattenaccessoires goedkoop bij zooplus: Trixie kattenbeschermnet transparant

Dat ziet er goed uit :LOL:
En het net ook, maar ik zouhet  wel helemaal afspannen om gerust te zijn!
Volgens de beoordelingen op zooplus wel degelijk met moeite zichtbaar.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#35 Geplaatst 26 mei 2010 - 07:34

haemoglobine zei:

Dat ziet er goed uit :LOL:
En het net ook, maar ik zouhet wel helemaal afspannen om gerust te zijn!
Volgens de beoordelingen op zooplus wel degelijk met moeite zichtbaar.

ja ik zou het ook liever helemaal tot van boven willen afspannen, maar dat ziet mijn vriend niet zitten :oops: hij zou alleen de balustrade willen afspannen. Maarja ik zal daar al meebeginnen, ik kan hem nog steeds zijn tuigje aan doen als we op het balkon gaan :)

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#36 Geplaatst 26 mei 2010 - 10:53

Sarah en Erik zei:

ja ik zou het ook liever helemaal tot van boven willen afspannen, maar dat ziet mijn vriend niet zitten :oops: hij zou alleen de balustrade willen afspannen. Maarja ik zal daar al meebeginnen, ik kan hem nog steeds zijn tuigje aan doen als we op het balkon gaan :)

Ik zou toch zeker proberen om hem te overtuigen om het toch tot boven af te spannen...
Beter een gerust hart dan te moeten denken "had ik maar..."
Katten zijn echt creatief en onvoorspelbaar en wat die op 30 sec tijd soms gedaan krijgen...
Met zijn tuigje kan je hem wel bijhouden, maar het zou toch leuk zijn als je gewoon je venster kon open laten en niet steeds ogen op je rug moet hebben?

Ik wilde hier ook eerst een net over de hele tuin spannen (misschien wat over-beschermend van mijnentwege), mijn vriend wil ook niet, nu besef ik ook wel dat ze toch niet over een muur van 2,65m kunnen geraken, zolang ze geen aanloop of hulpstukken hebben, maar toch, ik zou me beter voelen...

Ze komen dan ook alleen buiten als we thuis zijn, van zodra we weg gaan, al is het maar voor 5 minuten komen ze naar binnen!

Bewerkt door haemoglobine, 26 mei 2010 - 10:54.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo