Spring naar inhoud

- - - - -

Gini weg!

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 26 mei 2010 - 13:40

Cilia, hoe oud ben jij eigenlijk?

Ik heb destijds ook een poes genomen tegen de wil van mijn moeder in, maar ik was wel 18 jaar. Ik betaalde dus ook alles zelf, kon zelf thuisblijven voor de poes en kuistte ook alles zelf (nog steeds trouwens).

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#32 Geplaatst 26 mei 2010 - 13:45

arifiene zei:

Cilia, hoe oud ben jij eigenlijk?

Ik heb destijds ook een poes genomen tegen de wil van mijn moeder in, maar ik was wel 18 jaar. Ik betaalde dus ook alles zelf, kon zelf thuisblijven voor de poes en kuistte ook alles zelf (nog steeds trouwens).

cilia is 15 ;)

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 26 mei 2010 - 15:02

Sarah en Erik zei:

cilia is 15 ;)

Ai.

Ik zou dan toch eens proberen een gesprek aan te knopen met je moeder over Ginnie...

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#34 Geplaatst 29 mei 2010 - 22:22

Mss had je moeder als kind of in haar jeugd een katje, en is dat gestroven waardoor ze heel veel verdriet had. En daardoor wil ze mss zich niet hechten aan Ginnie uit schrik dat ze haar ook moet afstaan vroeg of laat.
Anders is het mss beter het kittentje ergens anders een leuke thuis te zoeken, want constant in conflict liggen met je ma is geen pretje.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#35 Geplaatst 07 juni 2010 - 22:09

Ik ga zo vriendelijk mogelijk blijven hé.

Maar plaats in godsnaam dat kitten ergens waar ze veilig kan opgroeien met de beste zorgen. En no offence, maar dat is niet bij je thuis Cilia.

Wat als ze weg geraakt en door haar jonge leeftijd direct onder een auto ligt? Of dood onder aan de trap? Sorry hoor, maar het diertje staat bijna open voor meer gevaren binnenshuis dan buiten. Dat kan zo niet langer...