Spring naar inhoud

- - - - -

Kat geschikt voor shows?

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 24 mei 2010 - 14:06

Spanishke zei:

Op voorwaarde dat er mij iemand zou helpen :oops: , want heb dat nog nooit gedaan en Simon is niet van plan om erbij te blijven

Yep geen probleem, met alle plezier. ;)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 24 mei 2010 - 14:20

Magic Coonie zei:

Jaja dat regelen we wel. En diene Simon binden we vast.

Oh ja zeg hem maar dat er BBQ te eten is, dan blijft hij misschien toch wel. :x

Heb de boodschap overgebracht, maar hij was niet zo zeer onder de indruk... waarschijnlijk omdat hij gisteren al bbq gegeten had bij mijn zus :louche: Zal het volgende week nog eens zeggen ;) :thumb:

Anja: Bedankt :) is er zoveel werk aan eigenlijk? De meeste dingen moet ik zelf op voorhand doen denk ik, nee? Gewoon wachten tot ik bij de keurmeester langs kan gaan tussentijds? :onzeker:

Bewerkt door Spanishke, 24 mei 2010 - 14:22.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

peterwalker
peterwalker
  • 1.955 berichten

#18 Geplaatst 24 mei 2010 - 16:50

Nellebelle zei:

Ik heb nog nooit aan een show meegedaan, en heb nog maar net een raskatje. Zou Nelle geschikt zijn voor een show of wordt ze meteen afgekeurd door de keurmeesters?

Je moet niet negatief denken, gewoon proberen. Zo ben ik ook begonnen gewoon gedaan en je ziet wel. We helpen je graag verder en op zo'n schow steunen ks ers elkaar.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#19 Geplaatst 24 mei 2010 - 16:58

Spanishke zei:

Heb de boodschap overgebracht, maar hij was niet zo zeer onder de indruk... waarschijnlijk omdat hij gisteren al bbq gegeten had bij mijn zus :louche: Zal het volgende week nog eens zeggen ;) :thumb:

Anja: Bedankt :) is er zoveel werk aan eigenlijk? De meeste dingen moet ik zelf op voorhand doen denk ik, nee? Gewoon wachten tot ik bij de keurmeester langs kan gaan tussentijds? :onzeker:

Nee, je moet niet veel doen alleen veel babbelen :ha , je moet zien dat je show gerief hebt en op show zelf gewoon naar de keurmeester gaan en dat je geluk hebt mag je nog eens en misschien en paar keer op het podium. :)
Hier een lijstje wat je allemaal nodig hebt, als je nu geen ontsmetting of iets anders dat ik misschien dubbel heb dan mag je dat wel lenen. ;)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 24 mei 2010 - 17:09

Solotje zei:

Nee, je moet niet veel doen alleen veel babbelen :ha , je moet zien dat je show gerief hebt en op show zelf gewoon naar de keurmeester gaan en dat je geluk hebt mag je nog eens en misschien en paar keer op het podium. :)
Hier een lijstje wat je allemaal nodig hebt, als je nu geen ontsmetting of iets anders dat ik misschien dubbel heb dan mag je dat wel lenen. ;)

Ontsmettingsmiddel hebben we hier nog genoeg staan, als ik me niet vergis hebben we ook nog wat plexiglas over van met de kittenren, ik zal ongetwijfeld wel zaken vergeten O:) :oops:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#21 Geplaatst 24 mei 2010 - 19:29

Spanishke zei:

Ontsmettingsmiddel hebben we hier nog genoeg staan, als ik me niet vergis hebben we ook nog wat plexiglas over van met de kittenren, ik zal ongetwijfeld wel zaken vergeten O:) :oops:

Maar dat is normaal, ik vergeet ook altijd iets, dat is juist behalve deze zondag! :LOL: :dans:

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#22 Geplaatst 24 mei 2010 - 19:40

Je hebt ook gordijnen nodig, ik heb nog wel een paar die je kan bruiklenen.

dauwke
dauwke
  • 4.138 berichten
  • 9 katten

#23 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:07

gewoon eens doen
is super leuk
en dan weet je ook direct of het iets voor jou en je poezel is
en hulp vind je altijd wel

Nellebelle
Nellebelle
  • 350 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:09

Normaal krijg ik vrijdag m'n uurrooster, moet ook wel, dinsdag is al de eerste, en dan es kijken hoe of wat ik kan.

Nellebelle
Nellebelle
  • 350 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 30 mei 2010 - 16:07

Keurt een keurmeester een kat af waar de vacht op de buik nog niet volledig teruggegroeid is als ze gesteriliseerd is?  En Nelle haar donkere vlekken beginnen lichter te worden.

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#26 Geplaatst 30 mei 2010 - 21:03

Een keurmeester houd zeker rekening met zoiets.
Afkeuren zal hij/zij niet doen.
Maar als er twee katten zijn van hetzelfde kaliber, zal hij/zij mogelijk wel voor de andere kiezen.
Maar in de castratenklasse is er meestal niet zo erg veel concurentie, de meeste zijn open poezen.
Ik denk dat je niet moet vrezen en het zeker best eens probeert.

Snow
Snow
  • Geband lid
  • 729 berichten

#27 Geplaatst 31 mei 2010 - 15:12

yep gewoon proberen zo heb ik het ook gedaan door hulp van mijn cattery waar Simba van komt, ik was bloednerveus,
nu went het,
en de dag is leuk met anderen te kletsen al heb ik nog alleen bij FIFe geschowd
maar mijn nieuwe kater heeft zijn titels bij de onafhankelijke dus.....

ik kan wel helpen ,
maar er zijn er nog dus...
misschien zie ik je daar..
Snow