Spring naar inhoud

- - - - -

Bebbel gestopt met medicatie p15

• Log in om te reageren
232 reacties op dit onderwerp
Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#196 Geplaatst 02 juni 2010 - 11:23

En met een stukje smeerkaas, lukt het dan niet?

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#197 Geplaatst 02 juni 2010 - 11:43

Ik geef hier het pilletje met wat haarbalpasta, en dit gaat zonder probleem. Alleen Angel lust de pasta niet, en bij haar gebruik ik ook de kusjes methode :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#198 Geplaatst 02 juni 2010 - 11:50

Als het vanavond niet zou lukken, dan kan ik nog altijd eens proberen met die haarbalpasta (ligt hier toch ergens) of de smeerkaas. :oops: . Het probleem is gewoon dat het pilleke bestaat uit 1/2 en dan nog eens 1/4 (en dat is echt piepklein). Plus, ze komt heel graag knuffelen en spinnen en op mijn schoot liggen en onder mijn pull kruipen, maar zodra ze merkt dat ik iets van plan ben, gebruikt ze al haar wapens die ze maar heeft om te ontsnappen (nagels, tanden,...). Och, ze kan er ook niet aan doen he. :love: :love: :love: Al die vervelende dingen die er met haar gebeuren de laatste tijd . Maar zodra het gedaan is, beginnen we terug te knuffelen :hug: .

Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.133 berichten
  • 1 katten

#199 Geplaatst 02 juni 2010 - 12:12

Jammer dat ze niet snappen dat het voor hun goed is *zucht*, maar ik weet zeker dat Bebbeltje bij jou de beste zorgen krijgt!
Nog veel succes en beterschap! :geluk:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#200 Geplaatst 02 juni 2010 - 12:30

Dat is inderdaad heel vervelend... ik hoop dat het gaat lukken deze avond Lutje :geluk: , komaan Bebbel schoon het pilleke nemen zene!!!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#201 Geplaatst 02 juni 2010 - 18:57

Solotje zei:

Dat is inderdaad heel vervelend... ik hoop dat het gaat lukken deze avond Lutje :geluk: , komaan Bebbel schoon het pilleke nemen zene!!!

Is gelukt met de hap-slik-weg-methode met het snoepje: ze is zo gulzig dat ze zo een stick in een keer zou opeten :ha . En als ze dan ziet dat zij er alleen een krijgt en dat de anderen aan het wachten zijn tot ze een stukje laat vallen, is ze nog gulziger :thumb: . Ondertussen weegt ze terug bijna 2 kg...

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#202 Geplaatst 02 juni 2010 - 19:28

joepie gelukt
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#203 Geplaatst 02 juni 2010 - 22:04

Joloka zei:

Is gelukt met de hap-slik-weg-methode met het snoepje: ze is zo gulzig dat ze zo een stick in een keer zou opeten :ha . En als ze dan ziet dat zij er alleen een krijgt en dat de anderen aan het wachten zijn tot ze een stukje laat vallen, is ze nog gulziger :thumb: . Ondertussen weegt ze terug bijna 2 kg...

Joepie... :dancer: :dancer: :dancer: goed zo Bebbeltje, mama Sala zegt dat ze heel flink is! :rub:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#204 Geplaatst 03 juni 2010 - 08:30

Solotje zei:

Joepie... :dancer: :dancer: :dancer: goed zo Bebbeltje, mama Sala zegt dat ze heel flink is! :rub:

Ze is weer dezelfde energieke Bebbel :love: :love: :love: . Maar ik denk dat het toch veel te maken heeft met de medicatie die ze nu inneemt. Haar wonde staat nog altijd niet super :( . Ze moet haar medicatie nog 4 dagen innemen.
Enne... ons prutske woog deze ochtend 2,060 kg dus ze gaat terug vooruit :hart: :hart: :hart:

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#205 Geplaatst 03 juni 2010 - 08:38

Super!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#206 Geplaatst 03 juni 2010 - 08:52

Joepie!!! :)

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#207 Geplaatst 03 juni 2010 - 09:41

Oef gelukkig maar!
Komop Bebbeltje, het is voor je goed. :thumb:

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#208 Geplaatst 03 juni 2010 - 09:55

:cheer: :cheer: :cheer: Jaaa, Bebbelemie, ik ben blij dat het al veel beter gaat!

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#209 Geplaatst 04 juni 2010 - 09:08

Deze ochtend 2,120 kg, superactief. Haar wonde op haar buikje was wel even aan het bloeden (het korstje was eraf). Ik heb er dan rescuezalf aan gedaan. Het knobbeltje wordt precies wel kleiner.

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#210 Geplaatst 04 juni 2010 - 09:14

Joloka zei:

Deze ochtend 2,120 kg, superactief. Haar wonde op haar buikje was wel even aan het bloeden (het korstje was eraf). Ik heb er dan rescuezalf aan gedaan. Het knobbeltje wordt precies wel kleiner.

Als ze superactief is, dan zal ze zich alleszins al heel wat beter voelen. De kleine schat :heart: . Geef ze maar een hééééle dikke knuffel van ons :mrgreen:

Geplaatste afbeelding