Spring naar inhoud

- - - - -

Dit vind ik nu echt heel erg.

• Log in om te reageren
42 reacties op dit onderwerp
Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#31 Geplaatst 01 juni 2010 - 23:14

Je hebt gelijk
maar toch niet met mijn hulp!

jubikelcats zei:

En de zoveelste rommelfokker die erbij komt :(

Blijf hier buiten beschouwing Rita, het werkt niet, ze doet wat ze zelf wil.

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#32 Geplaatst 02 juni 2010 - 07:14

Snow zei:

:trance:

De vrouw van de poezenboot heeft hem dan een schop in zijn kruis gegeven :LOL: ;) ;)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 02 juni 2010 - 08:26

Ik schrik echt, wat krijg jij allemaal binnen.
Hoppende dat ze toch op eender welke manier het bolletje laat bekijken en weghalen.
Hoop dit echt voor het kattertje

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#34 Geplaatst 02 juni 2010 - 08:58

Jah die is duidelijk verkeerd bezig zeg... :trance:

Moet toch een schrik zijn van elke plichtsbewuste fokker die met gans zijn hart voor zijn diertjes gaat te weten dat een van je schatten misschien bij zo iemand terecht komt, want zij is nu wel rechtuit, er zijn er jammer genoeg ook die de schone schijn ophouden. :misselijk:

Bewerkt door Lisje, 02 juni 2010 - 08:59.

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 02 juni 2010 - 12:56

Zo'n verhaal.  Je houdt het niet voor mogelijk.

Guest_Bloep_*
Guest_Bloep_*

#36 Geplaatst 04 juni 2010 - 11:33

Gatverdamme, wat een mens :evil:
Je kan helaas weinig doen aan dit soort "fokkers" from hell, je mag het mens niet met naam en toenaam op internet zetten, je kan alleen via via de naam rondstrooien en collega-fokkers en aspirant kittenkopers waarschuwen.

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#37 Geplaatst 04 juni 2010 - 19:00

haha daar had ik willen bij zijn, en zag hij toen de kleur die hij wilde :LOL: :LOL:

Cilia zei:

De vrouw van de poezenboot heeft hem dan een schop in zijn kruis gegeven :LOL: ;) ;)

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 04 juni 2010 - 19:56

Wat een verhaal zeg! Ik zou echt zeer veel moeite hebben mij te beheersen als ik deze dame zou kennen en tegenkomen. :knuppel:

Zoals al eerder gezegd, denk om je hart, negeer deze mevrouw, want ze snapt je duidelijk toch niet en zal alleen maar steeds meer dingen antwoorden die jou nog meer van streek maken.
Aan de andere kant lijkt het me wel moeilijk dat je weet dat dit soort praktijken gebeuren en het idee niets te (kunnen) doen.

Kan je hier ergens misschien melding van maken?

Trouwens, al zij denkt dat je de enige bent die zo denkt, moet je misschien maar eens een handtekeningen actie haar kant opsturen, getekend door ons allemaal die net als jou denken ;)
Maar serieus, zij ziet het niet. Ze zit er zo anders in... brrrrr...!

Dikke knuffel voor wat je allemaal aan je hoofd hebt :rub:

Bewerkt door eve, 04 juni 2010 - 19:56.

Geplaatste afbeelding

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#39 Geplaatst 04 juni 2010 - 23:57

Amai dan zou ik mijn twee kleine bollekes van de zeven geen flesjes mogen geven, dat moet verschrikkelijk zijn, ik ben blij dat ik ze kan helpen en superfier als de weegschaal goed omhoog gaat. Ik sta er met plezier voor op en geniet van ze te horen en te zien smullen :love3: Zulke mensen :censored:

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#40 Geplaatst 08 juni 2010 - 23:23

wat ben ik zo blij voor jou en die kleine poezelkes,
daar kan ik van genieten van deze  antwoorden,
verzorg die schatjes goed he dikke knuffel van mij :heart:

hier ok dat kleintje dat over leefde is zo mooi en groot en sterk aan het worden, ik moet me echt inhouden of ik hou het...
ai ai ai daar gaat mijn moederhartje weer...

die vrouw wel de cattery waar ze een kitten bij wilde een vrindin van me heb ik de mails laten lezen ze was er ook niet goed van...
ach ik snap niet dat mensen soms zo koel kunnen zijn,

over twee jaar reed ik van de opvang naar huis en ineens uit niets srpingt er een poes onder mijn wagen, direct de auto aan de kant, maar de ademde peipend zwaar, ik wilde ze net oppakken en naar de veearts rijden een straatkatje,
maar er kwam een vrouw en de poes was van haar,
ze nam ze mee, ik heb me echt een week slecht gevoeld... ze is gestorven, al kon ik er niets aan doen en ik rem altijd al is het voor een egel....

Muizepoes zei:

Amai dan zou ik mijn twee kleine bollekes van de zeven geen flesjes mogen geven, dat moet verschrikkelijk zijn, ik ben blij dat ik ze kan helpen en superfier als de weegschaal goed omhoog gaat. Ik sta er met plezier voor op en geniet van ze te horen en te zien smullen :love3: Zulke mensen :censored:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#41 Geplaatst 18 juni 2010 - 11:08

Zo mensen verdienen het gewoon niet om katten te mogen hebben, bah :censored:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#42 Geplaatst 28 juni 2010 - 11:17

Verschrikkelijk verhaal Snow! Ben blij dat ik dan nu wel tegendeel bewijs met onze Lartae! Dierenbescherming zou op zulke mensen als die vrouw moeten uitkomen!!Mijn dochter heeft pas nog zo een hele stoot meegemaakt, wel met een hond, maar het bleek een pure maffia te zijn met heel netwerk in het oostblok!! En die mensen doen nog steeds rustig voort in die kennel!!! Daar word je niet goed van allemaal.

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#43 Geplaatst 04 juli 2010 - 00:09

Erg vind ik het hoe sommige dieren aan hun lot overgelaten worden en die zieltjes kunnen niets doen..... :(