Spring naar inhoud

- - - - -

Eindelijk een drinkfonteintje aanschaffen ! gekozen ! de keramieke

• Log in om te reageren
165 reacties op dit onderwerp
Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#91 Geplaatst 29 mei 2010 - 20:40

Hier zijn al enkele fotootjes ;) . Zoals ik je al via PM gezegd heb (en ook hier al zei :) ) Boris drinkt echt bijna drie keer zoveel als anders :thumb:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_4097.JPG
  • IMG_4125.JPG
  • IMG_4126.JPG
  • IMG_4149.JPG
  • IMG_4158.jpg
  • IMG_4168.jpg

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#92 Geplaatst 29 mei 2010 - 20:45

Smitten Kitten zei:

Zal uw keuze nog wat moeilijker maken: Wij hebben drie fonteintjes en onze katten zweren bij de drinkwell 8)

Ik ben zelf aan het denken om ook een keramieken erbij te kopen, maar vind het ook echt extreem lelijk :LOL: Net een massagevoetenbad ofzo :ha

Deze zijn naar het schijnt ook heel goed
Keramikwerkstatt IM HOF - Trinkbrunnen

Naar die laatste heb ik ook al elke keer zitten kijken, die vind ik echt leuk en mooi. Zou je die gewoon ergens in Duitsland kunnen kopen ipv via dat onlinewinkeltje? We vertrekken dinsdag naar Duitsland voor 4 daagjes, zou nog een leuk souveniertje zijn voor de katjes :a
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#93 Geplaatst 29 mei 2010 - 20:49

Bibie zei:

Hier zijn al enkele fotootjes ;) . Zoals ik je al via PM gezegd heb (en ook hier al zei :) ) Boris drinkt echt bijna drie keer zoveel als anders :thumb:

Die laatste foto is super Bibie!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#94 Geplaatst 29 mei 2010 - 20:49

Spanishke zei:

Naar die laatste heb ik ook al elke keer zitten kijken, die vind ik echt leuk en mooi. Zou je die gewoon ergens in Duitsland kunnen kopen ipv via dat onlinewinkeltje? We vertrekken dinsdag naar Duitsland voor 4 daagjes, zou nog een leuk souveniertje zijn voor de katjes :a

Denk het niet. Zit zelfs een heel lange wachttijd op die fonteintjes omdat ze zo populair zijn.

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#95 Geplaatst 29 mei 2010 - 23:01

Ik heb de cate mate besteld, omdat het ook kan dienen voor ons hondje. :duim:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#96 Geplaatst 30 mei 2010 - 02:48

Vosse zei:

Maar Zoë, ik heb die zien staan, zo lelijk is die niet hoor... je moet die gewoon een beetje tussen spullen in steken zodat ze wat meer flair krijgt :)

welke spullen ? kattenspullen ? of bedoel je mijn spullen die mijn kamer op fleuren ? HAHA nee sorry dat heb ik niet meer .... :) ja alles voor de katjes denk ik dan maar :ha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#97 Geplaatst 30 mei 2010 - 09:14

Bibie, als je de sterkte van het pompje iets hoger zet, krijg je een krachtiger straaltje ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#98 Geplaatst 30 mei 2010 - 10:03

haha zo te zien drinken ze bij jou ook aan de toevoer zelf :oops:
elmotje drinkt ook altijd daar :) terwijl hij met zijn poten in het water staat :ha

Guest_EmilyenAmedee_*
Guest_EmilyenAmedee_*

#99 Geplaatst 30 mei 2010 - 10:06

Hmm begin er ook aan te denken om eentje aan te schaffen O:)

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#100 Geplaatst 30 mei 2010 - 10:49

Smitten Kitten zei:

Deze zijn naar het schijnt ook heel goed
Keramikwerkstatt IM HOF - Trinkbrunnen

Ik heb samen met een vriendin, zo ééntje besteld. Ik ben eens benieuwd.

Hier hebben ze ook wel de drinkwell Platinum. En ik moet zeggen dat ze er wel meer van sloeberen dan voor hij er was. Juist Zsophia die durft er al eens pootje in baden en Yuna neemt af en toe een hoofddouche. Haar hersenen zullen dan te warm hebben zeker. :x :x :x

Bewerkt door Magic Coonie, 30 mei 2010 - 10:50.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#101 Geplaatst 30 mei 2010 - 11:46

Sarah en Erik zei:

haha zo te zien drinken ze bij jou ook aan de toevoer zelf :oops:
elmotje drinkt ook altijd daar :) terwijl hij met zijn poten in het water staat :ha

:goofy: :goofy: :goofy: oh ohww :ha ja dat hoop ik dat het hier niet gaat gebeuren , maar casper gaat dat niet doen denk ik die is niet zo fel met water , charlie is iets anders
als ik hier de kraan open doe opt toilet gaat hij in zo een klein gastenwasbakje zitten om toch maar aan de kraan te geraken :ha en dan zijn zen poten nat en doet hij als de paus ! pets pets pets pets

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#102 Geplaatst 30 mei 2010 - 11:56

:ha :ha :ha Met hun poten erin staan hebben ze hier nog niet gedaan (pfieuw), maar het zijn geen waterratten. Kijken ja! Aankomen... brrrrrr!

@ Joloka: ik ben daarstraks nog eens aan het motortje gaan draaien en dit is het hardste, als ik hem de andere kant op draai dan is het een mini-straaltje..
Kan iemand misschien eens een foto nemen van hun hardste stand? Dan zie ik het verschil O:) .

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#103 Geplaatst 30 mei 2010 - 12:03

Bibie zei:

:ha :ha :ha Met hun poten erin staan hebben ze hier nog niet gedaan (pfieuw), maar het zijn geen waterratten. Kijken ja! Aankomen... brrrrrr!

@ Joloka: ik ben daarstraks nog eens aan het motortje gaan draaien en dit is het hardste, als ik hem de andere kant op draai dan is het een mini-straaltje..
Kan iemand misschien eens een foto nemen van hun hardste stand? Dan zie ik het verschil O:) .

Sorry had foto 2 niet goed bekeken en het is ok hoor.

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#104 Geplaatst 30 mei 2010 - 12:04

bibie wat vind je vant geluid ?

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#105 Geplaatst 30 mei 2010 - 12:38

hoeveel kan je er ongeveer dagelijks bij gieten ?