Spring naar inhoud

- - - - -

Een nieuw leven...

• Log in om te reageren
33 reacties op dit onderwerp
Vosse
Vosse
  • 6.597 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 25 mei 2010 - 00:17

ja da's afzien hé, vanaf er iets mis gaat :( allegoed loont het wel als je ze ziet opgroeien denk ik ;)

maar nu krijg ik wel veel zien om naar muffins en katten te komen zien daar :ha

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#17 Geplaatst 25 mei 2010 - 00:33

wat een schatje, van harte gefeliciteerd :flower:

Geplaatste afbeelding

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#18 Geplaatst 25 mei 2010 - 01:02

Heel mooi meisje :love: :love: :love: !

garnet
garnet
  • 10.157 berichten
  • 6 katten

#19 Geplaatst 25 mei 2010 - 06:00

Prachtig meisje :love3: :love3: :love3: :love3:

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#20 Geplaatst 25 mei 2010 - 07:33

Ik had al via Mieke begrepen dat het allemaal niet zo van een leien dakje loopt met het voederen van kleine Nanu. Maar het zal vast zn vruchten gaan afwerpen en t is ook zo'n mooi en schattig meisje! Al kan ik me wel voorstellen dat je héél blij zult zijn een keer ze op vast voer overgaat!

Geplaatste afbeelding

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#21 Geplaatst 25 mei 2010 - 08:33

Heel mooi meisje.
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

Lisje
Lisje
  • 7.796 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 25 mei 2010 - 09:30

hele mooie meid! :heart: Proficiat! :)

wea
wea
  • 5.899 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 25 mei 2010 - 10:36

knap meisje zeg.

't is idd zwaar om een flessenkitten groot te brengen. Dus nog effe doorbijten hé, ze is er bijna!

knap dat jullie zoveel doen voor je kittens.  Hoe is het eigenlijk afgelopen met de pootjes van het ander nestje?

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#24 Geplaatst 25 mei 2010 - 10:37

Vosse zei:

ja da's afzien hé, vanaf er iets mis gaat :( allegoed loont het wel als je ze ziet opgroeien denk ik ;)

maar nu krijg ik wel veel zien om naar muffins en katten te komen zien daar :ha

Dan moet je bellen en een afspraak maken,nietwaar!! Je vind m'n telefoonnummer op de website. Maar wacht nog een week of twee tot ze gespeend is en nog wat sterker en ouder is. :d
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#25 Geplaatst 25 mei 2010 - 10:39

wea zei:

knap meisje zeg.

't is idd zwaar om een flessenkitten groot te brengen. Dus nog effe doorbijten hé, ze is er bijna!

knap dat jullie zoveel doen voor je kittens. Hoe is het eigenlijk afgelopen met de pootjes van het ander nestje?

Dat ene katertje met de kromme pootjes,Beluga is inmiddels een flinke kerel die het heel goed doet bij z'n nieuwe baasje en die heel goed z'n plan trekt bij de andere katten die daar wonen. Hij is het nieuwe schatje van het huis daar, ook al omdat hij zo aanhankelijk is.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#26 Geplaatst 25 mei 2010 - 10:44

Karolientje zei:

Ik had al via Mieke begrepen dat het allemaal niet zo van een leien dakje loopt met het voederen van kleine Nanu. Maar het zal vast zn vruchten gaan afwerpen en t is ook zo'n mooi en schattig meisje! Al kan ik me wel voorstellen dat je héél blij zult zijn een keer ze op vast voer overgaat!

Het gaat uiteindelijk redelijk vlot. Ze is heel gulzig want eigenlijk vindt ze drie uur tussen elke voeding maar niks dus ze probeert tussenin nog bij mama en dat vind ik prima want zo blijft de band tussen mama en haar ook erg goed.Mama is een superpoetsvrouw! Geloof je dat ik sinds de bevalling nog niet eens het nest heb moeten verversen ( en dat doe ik ook niet als het nodig is want op die doek hangt voor Nanu de vertrouwde geur van mama en omgekeerd ook).Een kakje heb ik nog niks van gezien, zo proper is onze Patchwork.
Nanu heeft nu geleerd om liggend op haar buik of zittend op haar poep haar melk te drinken. Dat is heel practisch want om ze op de hand te nemen is ze veel te vriemelig en dat vindt ze duidelijk geen fijne en veilige houding.
Wel weer jammer dat ze weer alleen is. Het is zoveel gezelliger als de kittens tenminste met twee zijn zodat ze een speelmaatje hebben. Als warmhoudertje hebben we weer onze eland uitgehaald.Die heeft z'n dienst al bewezen de laatste jaren!

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 25 mei 2010 - 11:18

Proficiat met de baby :dancer: Het zal inderdaad wel zwaar zijn. Sterkte :hug: maar nog even volhouden en dan zal je er zo van genieten eens ze wat groter is!

Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#28 Geplaatst 25 mei 2010 - 12:56

Prachtig dametje :heart:

Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 25 mei 2010 - 18:03

Gefeliciteerd :flower: :flower: ,
ik kan geloven dat zoiets begint door te wegen

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 29 mei 2010 - 17:26

Proficiat met het kleintje :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag