Spring naar inhoud

- - - - -

Poesje van 6 weken oud

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 29 mei 2010 - 14:30

Ik was eigenlijk een beetje boos toen ik je berichtje las. Kitten zo jong, plaatsje op de zolder :trance: :trance: ,je hebt je kat gewassen?? Met wat vraag ik me dan af?...aan heel je bericht was te zien dat je absoluut niets weet van dieren en hun verzorging.
Ik ben heel blij dat je hier dan toch om raad komt vragen. Hopelijk volg je ze ook goed op.
Bij een dierenarts hoef je helemaal niet op afspraak. Bij elke dierenarts kan je op veel dagen zo terecht. Neem je katje en breng ze zo snel mogelijk naar de dierenarts!
je katje is ziek. Zit waarschijnlijk vol vlooien en wormen. Hier kan je niet mee wachten.
En ELK kitten heeft KITTENVOER nodig! Aub, ga zo snel mogelijk kittenvoer halen! Dat heeft je poes zo nodig nu.

Ik hoop dat je heel veel plezier aan je poesje gaat hebben en dat ze heel veel liefde bij jou mag krijgen. Ik merk dat je toch de wil hebt om het goed te doen dus dat komt wel in orde :d

MAAR...neem aub even GEEN 2e katje bij, ook al raden ze je dat hier aan. Leer eerst van jou katje nu hoe je ze best verzorgd. Dat leer je behoorlijk snel hoor. Als je heel veel van verzorging geleerd hebt kan je altijd nog een 2e speelkameraadje bijhalen :d

Heel veel succes