Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#1036 Geplaatst 18 november 2009 - 11:23

:love3: :love3: :love3: :love3: wat een schatje :love3: :love3: :love3: :love3:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#1037 Geplaatst 18 november 2009 - 12:21

Mooie foto's, ze lijkt daar wel al een stukje ouder als 2 weken op precies, inderdaad zo alert :)

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#1038 Geplaatst 18 november 2009 - 12:31

Ik kolf nu soms melk af en meng het met nutriton poeder waardoor de melk wat dikker wordt. Ik wissel dus af met fles en borst

ziedet, lap daar heb je het al!! typisch een foute raad van K&G, kindjes hebben snel een fles leeg en zuigen aan de borst lijkt dan minder aantrekkelijk, en zo is het dan snel gedaan met BV. Ja, ik ben erg pro ja, ik heb mijn zoon 18m gevoed. Kolven is zwaar en tijdrovend, maar ja, wie ben ik??

Het is in elk geval een  heel mooi kindje!

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#1039 Geplaatst 18 november 2009 - 12:39

ik vind die nutriton poeder toch niet zo slecht , en een flesje geven is toch nie erg ?
zo zie je hoeveel ze eten en handig als ge ergens naartoe moet
onze sam is ook gestopt met overgeven door die nutriton , daarna waren het rijstvlokken ,
ze is echt prachtig u kleine meid , zo een wakker meiske , da zal een vinnig dameke zijn :heart: :love3:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1040 Geplaatst 18 november 2009 - 12:48

Nutriton wordt wel vaker aangeraden voor baby's die veel teruggeven, dat kan toch helemaal geen kwaad? Ze krijgt toch borstmelk en niet gewoon flesjes, want Gaetane zegt net dat ze kolft...
Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#1041 Geplaatst 18 november 2009 - 12:56

Prachtige meid

Geplaatste afbeelding

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#1042 Geplaatst 18 november 2009 - 13:20

Prachtig klein meisje :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#1043 Geplaatst 18 november 2009 - 14:38

hihi die laatste foto :mrgreen: :)

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#1044 Geplaatst 18 november 2009 - 15:37

Zo'n mooi meisje!! En ze heeft "bloemetjes" op haar lichaampje....ze zeggen altijd dat dat een teken is dat ze gezond zijn ;)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1045 Geplaatst 18 november 2009 - 15:52

Fairy zei:

ziedet, lap daar heb je het al!! typisch een foute raad van K&G, kindjes hebben snel een fles leeg en zuigen aan de borst lijkt dan minder aantrekkelijk, en zo is het dan snel gedaan met BV. Ja, ik ben erg pro ja, ik heb mijn zoon 18m gevoed. Kolven is zwaar en tijdrovend, maar ja, wie ben ik??

Het is in elk geval een  heel mooi kindje!

Ik wissel af. Ik vind het overigens niet erg dat ze nu en dan uit een flesje drinkt. Zo kan mijn vriend haar ook eens voeden en ik vind het wel handig dat ik dan ook eens weg kan zonder me zorgen te maken of beetje  Nayra honger heeft.
Mijn borsten doen nog steeds wat pijn omdat Nayra zo veel & vaak wil drinken. Hierdoor krijgen ze de tijd niet om te herstellen.

Ik heb ook gemerkt dat drinken uit een fles veel sneller gaat dan drinken aan de borst.
De dame van K&V was ook pro borstvoeding. Ze zei me dat ik best een beetje melk afkolf en Nayra verder aan de borst laat drinken.
Ik denk niet dat Nayra de borst zal weigeren. Ze zoekt zelfs bij mijn bejaarde buurvrouw naar melk. :ha
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1046 Geplaatst 18 november 2009 - 16:02

Jess zei:

Verder alles goed met jou? Valt het mee, het weinige slapen en het "zorgen voor"? Daar zou ik schrik voor hebben....

Ik heb de chance dat ik best wel weinig slaap nodig heb.  Daarbij kan je makkelijk nog wat slapen/rusten als je baby slaapt. Vooral de eerste dagen dat ik thuis was heb ik dat echt gedaan. Een kind kopen en BV geven vergt toch wel energie.

De  zorg is inderdaad heel wat werk. Waarom heb je daar schrik voor?

Nayra is inderdaad al heel alert. Al kunnen haar ogen zich nog nit goed richten. Soms kijkt ze echt scheel. :twisted:

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#1047 Geplaatst 18 november 2009 - 16:04

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#1048 Geplaatst 18 november 2009 - 16:51

het is een schatje hoor

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#1049 Geplaatst 18 november 2009 - 17:07

Wat een prachtig mooi meisje :love3: :heart:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#1050 Geplaatst 18 november 2009 - 17:48

Misschien wat laat, maar toch:Proficiat.