Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#121 Geplaatst 23 april 2009 - 12:07

MissKitty zei:

Ja doordat je even oud als ik bent :LOL: Is niet doordat het zo raar is om op die leeftijd al kindjes te krijgen, eerder doordat ik het mijzelf nog niet zie doen ;)

Ik was nog jonger hoor toen ik mijn eerste kindje verwachtte ;)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#122 Geplaatst 23 april 2009 - 12:07

Heb ik dat dan wel goed verstaan? :ha Zowel mijn vriend als ik hebben echt 11 cm gehoord. :a
Ik ga vanavond eens kijken als het op de echo staat.

Geplaatste afbeelding

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#123 Geplaatst 23 april 2009 - 12:08

elixeryen zei:

Heb ik dat dan wel goed verstaan? :ha Zowel mijn vriend als ik hebben echt 11 cm gehoord. :a

Ja normaal staat het op de foto's van de echo hoor (alé op mijn echo's van toen toch ;) )

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#124 Geplaatst 23 april 2009 - 12:22

elixeryen zei:

Ofwel heb je de datum niet goed gehoord en is ze/hij iets ouder :mrgreen:

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#125 Geplaatst 23 april 2009 - 12:24

mobius zei:

Da's ook een mogelijkheid :x

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#126 Geplaatst 23 april 2009 - 12:27

Proficiat!!! Het kindje ziet er inderdaad al echt baby-achtig uit :-). Ik kan niet wachten tot het aan mij is voor de kindjes!
Geplaatste afbeelding

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#127 Geplaatst 23 april 2009 - 12:33

Mooi!!!! Duidelijk, je kan er blijven naar kijken hé

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#128 Geplaatst 23 april 2009 - 12:44

wauw had dit effe gemist geloof ik.
Van harte gefeliciteerd met jullie frummeltje.
Wat een super mooie echo. Ik was hier toevallig deze week een schuif aan het kuisen en vond ik ook de eerste echo foto's van de jongste en het zwangerschapsmapje van K&G...... heb er even heerlijk sentimenteel bij zitten doen :LOL:
Geniet ervan het is zo november en dan ben je gewoon mama, ik vond dat in het begin echt zo raar klinken mama....... en op het moment dat je kindje geboren is dan is het zoooooo normaal :) . Geniet van je zwangerschap en ik hoop dat je niet al te veel kwaaltjes zult krijgen en dat je lekker kan broeden op een prachtig mooi kindje.

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#129 Geplaatst 23 april 2009 - 12:55

elixeryen zei:

Ik heb de foto eens toegevoegd als bijlage. Misschien zie je het nu wel. :wi

Ja nu zie ik het :LOL:
Echt een wondertje hé zo een babytje O:) Je kan het echt wel al heel duidelijk zien hé, zo tof, kan het blijven zeggen :)
Voor november? De mensen in mijn naaste omgeving krijgen meestal kindjes in november :LOL:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#130 Geplaatst 23 april 2009 - 13:03

Wow wat een "grote" baby! Super Gaëtane, ik ben ontroerd als ik de foto zie. En november zal er weer héééééél rap zijn hoor!
Ik wens je een héle fijne zwangerschap toe, ikzelf vond het de mooiste tijd van m'n leven, echt waar.
Hoe voel je je nu?  :flower:
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#131 Geplaatst 23 april 2009 - 13:03

mobius zei:

Neen, de datum is zeker juist. Dat staat genoteerd in het mapje dat ik heb meegekregen.
In dat mapje staat ook dat baby's van 12 weken 9 cm zijn. Dat maakt ons ukje 'maar' 2 cm groter dan het gemiddelde.. :ha

Amira & ik verjaren trouwens ook in november. ;) Mijn vriend verjaart eind oktober. het wordt hier een drukke periode. :LOL:
Ik heb ook al vernomen dat er veel novemberkindjes zijn de laatste tijd.

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#132 Geplaatst 23 april 2009 - 13:04

Ik vind 22 echt niet te jong om mama te zijn. Lijkt me net perfect!
Als ik niet meer zou studeren, zou ik er waarschijnlijk ook al aan beginnen :ha .
Het lijkt me zalig om zwanger te zijn, babyspulletjes te kiezen, babykamer in te richten..

Het zijn echt leuke foto's van de echo hoor Elixeryen!
Kunnen ze dat trouwens ook niet in 3D? Of moet het kindje daarvoor al ouder zijn?

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#133 Geplaatst 23 april 2009 - 13:09

kiki zei:

Hoe voel je je nu?  :flower:

Goed!
Ik heb alleen wat sneller last van mijn rug. Ben ook snel moe als ik een inspanning doe. Morgen ga ik naar Gent fietsen (zo'n 10 km heen en dan 10 km terug) ik ben benieuwd wat dat zal geven. ;) Zal vast een half uur moeten recupereren als ik aangekomen ben. :ha

Heel soms ben ik 's ochtends nog wat missellijk. Meestal eet ik dan een yoghurtje en kom ik er weer door.
Alleen het vlees voor Aynoa vind ik echt een ramp. Ik heb het nog nooit zo vervelend gevonden dat ze enkel rauw vlees eet.  :misselijk: Haha
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#134 Geplaatst 23 april 2009 - 13:14

Bibie zei:

Ik vind 22 echt niet te jong om mama te zijn. Lijkt me net perfect!
Als ik niet meer zou studeren, zou ik er waarschijnlijk ook al aan beginnen :ha .
Het lijkt me zalig om zwanger te zijn, babyspulletjes te kiezen, babykamer in te richten..

Het zijn echt leuke foto's van de echo hoor Elixeryen!
Kunnen ze dat trouwens ook niet in 3D? Of moet het kindje daarvoor al ouder zijn?

Ja, 3D echo kan inderdaad ook. Ik weet niet vanaf welke leeftijd dat kan.
Moest ik een 3D echo laten nemen, wil ik wel dat het kindje al wat ouder is. Dan zie je het toch beter :)

Wanneer je mama wil worden, is iets dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken. Ik heb er overigens ook geen probleem mee als sommige mensen 22 te jong vinden hoor. Dat is een persoonlijke keuze.

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#135 Geplaatst 23 april 2009 - 13:21

Prachtig die eerste echootjes, ik ben zelf terug die van mijn kinderen gaan opzoeken en je hebt inderdaad een groot kindje, want onze Michiel was op 9 weken 7,6 cm. En ik lees in zijn boekje dat op 12 weken het babytje ongeveer 8 cm is. Maar dat kan allemaal verschillen je babytje groeit mss nu redelijk snel en binnen de maanden die komen vertraagt hij een beetje dat is zoals de natuur het wil.  Ik wil u maar 1 ding zeggen geniet er met volle teugen van.