Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#151 Geplaatst 23 april 2009 - 20:22

kitten zei:

ohhh wat snoezig , zo een klein beebje
de misselijkheid zal nu wel rap voorbij zijn samen met de vermoeidheid
dan komt de periode van 10man sterk te zijn en energie voor 10 ;)
dat vond ik het plezantste
van de 2ling heb ik 3maand in de wc gestaan , en telkens ik eten moest maken :misselijk:
dan kwamen vieze goestingskes , de 2ling was spagettie en appelsienen , de 3e was pitta en kiwi's
die goestingen waren echt bizaar , ik ging mn vent naar spanje zenden achter appelsienen als ik er maar had :twisted:
en het grappige van de 2ling is mn zoon is een echte spagettie fan en mn dochter is bezeten van appelsienen :LOL:

:ha :ha

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#152 Geplaatst 23 april 2009 - 20:30

elixeryen zei:

Wanneer je mama wil worden, is iets dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken. Ik heb er overigens ook geen probleem mee als sommige mensen 22 te jong vinden hoor. Dat is een persoonlijke keuze.

Ik bedoelde ook helemaal niet dat je nog te jong bent hoor, zoals je zelf zegt, dat is een persoonlijke keuze en verschilt ook voor iedereen wanneer je er klaar voor bent uiteraard ;) Een kennis van mij van toen 15 is een paar maanden geleden bevallen van een zoontje, jong is dus ook relatief :LOL: Niet echt nagedacht bij die vraag ook, kwam gewoon zo in mij op :oops:

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#153 Geplaatst 23 april 2009 - 21:05

Ik had dit bericht helemaal nog niet gelezen... Proficiat in elk geval!!!! :thumb:
Hopelijk verloopt alles probleemloos!! :geluk:
BTW ik ben 26 en vind me al te oud

Bewerkt door dorien_951, 23 april 2009 - 21:07.

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#154 Geplaatst 23 april 2009 - 21:16

Wooow! Amai...toch spannend he... ? :)
Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#155 Geplaatst 24 april 2009 - 09:16

dorien_951 zei:

BTW ik ben 26 en vind me al te oud

Ik word er 25 en ik voel me hetzelfde :louche:

Guest_Frigga_*
Guest_Frigga_*

#156 Geplaatst 24 april 2009 - 10:49

M&M zei:

Eerst en vooral schattige fotootjes :) :) :love3:
en hierop, ik ben er 27 en voel me er totaal nog niet klaar voor, kvoel me zelfs nog te jong :)

Guest_Asrael_*
Guest_Asrael_*

#157 Geplaatst 24 april 2009 - 21:24

Ben een tijdje afwezig geweest, dus lees dit nu pas...

Dikke proficiat met de zwangerschap :jump: :b
De echo's zijn inderdaad al heel duidelijk !!

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#158 Geplaatst 25 april 2009 - 01:06

elixeryen zei:

Heb ik dat dan wel goed verstaan? :ha Zowel mijn vriend als ik hebben echt 11 cm gehoord. :a
Ik ga vanavond eens kijken als het op de echo staat.

Mijn zussie is ook zwanger 16 weken nu, aan 15 weken heb ik ook meegeweest met haar, voor de echo, haar man kon niet moest werken.
Fijn zo hoe duidelijk je alles al kan zien, dat van haar was ook 15 cm groot al. Geniet er maar van het zal vlug voorbij zijn en dan komt het echte werk ;)
Heb je ook al zo'n verzamelwoede, mijn zus schuimt het net af naar tweedehands spulletjes voor de baby die zo goed als nieuw zijn voor n prikje. Ze heeft een kinderwagen van pericles in perfecte staat gekocht voor 100 euro, kun je voorstellen, wat kost dat niet nieuw!

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#159 Geplaatst 25 april 2009 - 11:17

Ik heb eigenlijk nog niet erg veel voor de baby. ;)
Ik heb wel reeds kledij gekocht, dat kan ik moeilijk weerstaan. Ik kan niet wachten tot ik weet of het een jongen of een meisje is. Dan kan het shoppen pas echt beginnen. :x
Verder heb ik ook nog enkele andere spulletjes. Een babyweegschaal heb ik ook al (dat had ik voor de katten gekocht :ha )
Maar de kinderwagens etc heb ik nog niet gezocht. Ik koop overigens veel tweedehands. Nadat ik mijn lijstje heb aangemaakt wat ik nog allemaal moet hebben, zal ik vast ook eens kijken op allerhande zoekertjessites. :ha

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#160 Geplaatst 25 april 2009 - 20:58

Gisteren gehoord dat mijn schoonzus (mama van mijn metekindje) zwanger is van haar tweede! (Ik had het al keilang door :LOL: )

Ze is uitgerekend voor 12 nov. Dus ik ga toch samen met u aftellen voor een beebje, enkel niet het mijne :LOL:

Guest_Britt_*
Guest_Britt_*

#161 Geplaatst 25 april 2009 - 22:11

Proficiat! en ik vind je helemaal niet te jong! ik ben van '88 en tzou toch ook al welkom zijn ze. wss ook te zien hoever je staat in het leven. Wij hebben net een huis gekocht, maar moest ik studeren denk ik niet dat ik al een kindje zou willen.

Lekker spannende periode breekt aan... kleedjes kopen, de voorbereiding zelf, rondlopen met zo'n mooie dikke buik, ben een beetje jaloers :d

ben heel blij voor je :) geniet ervan, de baby zal er sneller zijn dan je denkt :)

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#162 Geplaatst 26 april 2009 - 00:44

elixeryen zei:

Ik heb eigenlijk nog niet erg veel voor de baby. ;)
Ik heb wel reeds kledij gekocht, dat kan ik moeilijk weerstaan. Ik kan niet wachten tot ik weet of het een jongen of een meisje is. Dan kan het shoppen pas echt beginnen. :x
Verder heb ik ook nog enkele andere spulletjes. Een babyweegschaal heb ik ook al (dat had ik voor de katten gekocht :ha )
Maar de kinderwagens etc heb ik nog niet gezocht. Ik koop overigens veel tweedehands. Nadat ik mijn lijstje heb aangemaakt wat ik nog allemaal moet hebben, zal ik vast ook eens kijken op allerhande zoekertjessites. :ha

Ik heb ook nog spulletjes liggen die weg mogen ;)

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#163 Geplaatst 26 april 2009 - 09:20

super lief dat je het beebje al zo goed kunt zien op de echo :dancer:
geniet maar lekker van je zwangerschap, het is het mooiste in je leven (vind ik hé)

mijn dochter is uitgerekend voor 8 oktober en het beebje is al 15cm ;)
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#164 Geplaatst 26 april 2009 - 09:40

M&M zei:

ik ben er 30 en had me altijd voorgesteld toch zeker eentje te hebben voor mijn 30e

t leven heb je niet in de hand he hoe je t wilt
dus genieten van dag tot dag
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#165 Geplaatst 26 april 2009 - 09:55

Nen hele dikke proficiat en geniet ten volle van de zwangerschap. Eens het kindje in je buikje begint te stampen, dat zijn gewoon SUPER momenten. Mijn kindje is intussen bijna 3 jaar en dat is toch iets waar ik nog veel aan terugdenk en nog ontzettend hard mis, dat was gewoon een onbeschrijflijk gevoel.