Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#1531 Geplaatst 18 februari 2011 - 15:52

Zo poseert blijkbaar graag :) Die luierbroekjes zien er wel schattig uit eigenlijk... had dat nog nooit gezien, zo van die wasbare :oops:

Bewerkt door Fietje26, 18 februari 2011 - 15:53.

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#1532 Geplaatst 18 februari 2011 - 16:01

:LOL: :LOL: :LOL: , leuke fotootjes  
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#1533 Geplaatst 18 februari 2011 - 17:38

Leuke foto's. :) Ze kan ze nogal showen :mrgreen: Maar niets voor mij hoor. Ik heb zo al was genoeg, vind het maar niets. Ben blij dat het bij ons op de crèche zelfs niet toegestaan wordt. Vroeger was er daar eentje die binnenkwam met zo'n wasbare luier. Ik vond dat zo stinken. :o Ik deed die altijd onmiddellijk uit want kon echt niet tegen de geur. Ofwel kwam die altijd nog binnen met haar nachtpamper of zo, maar dat stonk echt verschrikkelijk hard. :misselijk: :catnoknow En dat is dikker dan een gewone luier. Leek me niet praktisch om te stappen. Ik moest altijd al wringen om die broek erover te krijgen. :onzeker:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1534 Geplaatst 19 februari 2011 - 00:39

:ha :ha
Wasbaar is idd dikker dan wegwerp. Je hebt luiers die echt gigantisch zijn en luiers die wat slanker zijn. Maar ik heb hier ook soms 'problemen' met kledij. Rompers moet ik vaak een maat groter kopen anders spant het teveel. En bij broeken spant het soms ook. :roll:

Ik vind eigenlijk echt niet dat dat stinkt. Nachtluiers stinken idd wel meer dan de luiers die je overdag aandoet, is ook logisch want 's nachts heb je die toch lang aan. Echt raar dat dat zo stonk? :catnoknow Ofwel had die mevrouw een overbroekje aan gedaan die eens gewassen mocht worden? :lachen: (De luiers die Nayra op de foto's stoont hebben geen overbroekje nodig.)

Nayra heeft helemaal geen probleem om te bewegen. het is de actiefste peuter die ik ken. :lachen: Ik vond het wel handig toen ze net leerde stappen, als ze op haar poep viel kon ze geen pijn hebben. :x

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#1535 Geplaatst 19 februari 2011 - 09:05

Dat overbroekje was zoiets dun plastiekachtig. Het leek me altijd iets waar je ferm in kon zweten. :mrgreen:  Dat was in ieder geval mijn enige wasbare luier ervaring en ik vond het maar niets. :roll: Er zullen natuurlijk wel verschillende soorten zijn, dus andere methodes zijn misschien beter. Maar als ik zie hoeveel pampers Tibe op een dag kan vuilmaken... ik moet er niet aan denken om telkens zoveel was extra nog te hebben. :o

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#1536 Geplaatst 19 februari 2011 - 10:57

Ik had dat ook ooit eens gezien zo katoenen luiers en dat kindje had daar zo een vuil witte plastic broekje over. :louche: Ik vond dat toen ook wel niets, stonk wel niet maar ze verloor wel regelmatig eens een hard bolletje kaka :o op de grond hé

Als ik deze luiertjes zie vind ik ze wel mooi, ook zo wel een hebbedingetje :oops:
Ik hou het toch maar bij de gewonen pampers, uit luxe en gemakzucht :lachen:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1537 Geplaatst 19 februari 2011 - 11:45

:LOL: Geweldig, ik wist niet dat er zo'n mooie en leuke luiers bestonden? Zal zijn omdat ik zelf geen kids heb. :)

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#1538 Geplaatst 19 februari 2011 - 12:47

Pixel zei:

Dat overbroekje was zoiets dun plastiekachtig. Het leek me altijd iets waar je ferm in kon zweten. :mrgreen: Dat was in ieder geval mijn enige wasbare luier ervaring en ik vond het maar niets. :roll: Er zullen natuurlijk wel verschillende soorten zijn, dus andere methodes zijn misschien beter. Maar als ik zie hoeveel pampers Tibe op een dag kan vuilmaken... ik moet er niet aan denken om telkens zoveel was extra nog te hebben. :o

haha ik heb dat bij mijn ouders (in mijn slaapkamer :) ) nog liggen, zo'n dun wit plastiekachtig ding :)

"geld besparend" noemde mijn mama dat :)
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1539 Geplaatst 23 februari 2011 - 14:45

dorien_951 zei:

Ik had dat ook ooit eens gezien zo katoenen luiers en dat kindje had daar zo een vuil witte plastic broekje over. :louche: Ik vond dat toen ook wel niets, stonk wel niet maar ze verloor wel regelmatig eens een hard bolletje kaka :o op de grond hé

Als ik deze luiertjes zie vind ik ze wel mooi, ook zo wel een hebbedingetje :oops:
Ik hou het toch maar bij de gewonen pampers, uit luxe en gemakzucht :lachen:

Hahaha, hier moet ik echt heel erg om lachen.
Dan zat dat overbroekje toch gewoon niet strak genoeg? Overbroekjes hun functie is dat de pipi niet op de kledij komt. Als zelfs kaka erdoor kan, stel ik mij daar vragen bij. :lachen: :lachen:

Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#1540 Geplaatst 23 februari 2011 - 18:28

elixeryen zei:

Hahaha, hier moet ik echt heel erg om lachen.
Dan zat dat overbroekje toch gewoon niet strak genoeg? Overbroekjes hun functie is dat de pipi niet op de kledij komt. Als zelfs kaka erdoor kan, stel ik mij daar vragen bij. :lachen: :lachen:

Ja ik denk ook niet dat het de juiste maat was.
Dat was zo een tedradoek met een papiertje in en daar zo'n wit pampervormig ding over.
En het was echt een actief kind... en zo floepte er wel eens een bolletje naast. :lachen:

Bewerkt door dorien_951, 23 februari 2011 - 18:30.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#1541 Geplaatst 23 februari 2011 - 21:40

wat een mooie meid zeg

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1542 Geplaatst 25 februari 2011 - 14:34

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#1543 Geplaatst 25 februari 2011 - 14:51

een winter nayra tje :) :love3:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#1544 Geplaatst 25 februari 2011 - 14:59

:love: Ze heeft echt prachtige ogen

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#1545 Geplaatst 25 februari 2011 - 18:34

echt een prachtig meiske , met gezonde winterwangetjes
toffe foto :heart: