Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#1576 Geplaatst 18 mei 2011 - 20:54

hier ook strepen en met de vloerverwarming moet je je dan nog kweet nie hoe rap haasten of je hebt er nog meer
1 raad , gebruik regenwater en dreft , dan zijn de strepen nog te doen
je zou de onze nu moeten bekijken , t'is hier precies al in eeuwen niet gekuist en het is van vanmorgen geleden grrrrrr

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1577 Geplaatst 19 mei 2011 - 09:23

Aha met dreft, dat ga ik eens proberen! Merci voor de tip. :mrgreen:
Geplaatste afbeelding

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#1578 Geplaatst 19 mei 2011 - 11:35

Zou da ook niet lukken met wat azijn in je water? Allee, dat maakt dat je ramen geen strepen vertonen, misschien je vloer dan ook niet?
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1579 Geplaatst 20 mei 2011 - 12:33

Als ik dweil heb ik hier ook altijd strepen dus ik moet ervoor zorgen dat als ik een deeltje dweil, altijd de volledig tegel mee heb :( . Ik gebruik Ecover allesreiniger ;) (of de stoomreiniger)

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1580 Geplaatst 20 mei 2011 - 14:47

Met azijn, geen idee. Maar gaat dat niet behoorlijk stinken? (Ik vind dat bij de ruiten ook :oops: )
Ecover heb ik al geprobeerd, haalt niets uit.

Geplaatste afbeelding

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#1581 Geplaatst 20 mei 2011 - 15:30

azijn al geprobeert , haalt hier niets uit , kraantjes water zorgt voor nog meer strepen en keramische tegels haten blijkbaar allesreiniger
dit is een tip van een tegellegger , regenwater en dreft
is veel beter dan anders
als ik bref gebruik met bio-alcool is hij ook redelijk al zie je rapper de handjes en voetjes
en geloof me er staan er weer veel op

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1582 Geplaatst 20 mei 2011 - 15:40

Warm je dat regenwater ook op?
Ik heb dus gedweild met lauwwarm regenwater met allesreiniger.De volgende keer dweil ik eens met dreft. Eens zien of ik dan nog strepen heb. :twisted:
Maar is dat dan tegen de vettigheid ofzo? Want dreft ontvet toch?

(Afwasproduct is toch voor veel dingen goed zeg! Ik gebruik het ook om mijn luiers te strippen. ;) )

Geplaatste afbeelding

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#1583 Geplaatst 20 mei 2011 - 20:37

veel hangt af van wat soort vloer je hebt, ja sorry 5 maand werken bij een zaak die alle soorten vloeren verkoopt laat zo zijn sporen achter

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#1584 Geplaatst 21 mei 2011 - 07:47

in de winter warm ik een paar potjes in de micro , anders te koud , maar nu niet meer
de tegellegger zei ons dat je met allesreiniger een laagje op je tegel legt en dat je dit zeker niet mag met een keramische tegel , dat dreft net zorgt dat er geen laagje op de tegel komt en zo makkelijker te onderhouden is , na de eerste keer zul je het niet merken dat ze mooier en makkelijker word n je zult wel zien als het betert dat het water op de volledige vloer ligt en niet meer gaat schiften van elkaar en dan pas zijn er geen strepen meer
en als je erover loopt dat het minder zichtbaar is

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#1585 Geplaatst 21 mei 2011 - 12:24

Moet je een tegel niet eerst een tijdje 'voeden'? Tot hij verzadigd is zeg maar. Volgens mij kan je dat met een scheut lijnolie in je water.
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1586 Geplaatst 23 augustus 2011 - 15:57

Even een upje van mijn peutertje (of kleutertje?) Ik vind ze tegenwoordig zo groot. ;)
Het slapen is helaas nog steeds een ramp. Ze slaapt nog steeds geen hele nacht door. In slaap vallen is ook nog moeilijk.

Afgelopen zaterdag moest ik naar een trouwfeest waar geen kindjes uitgenodigd waren. Nayra verbleef dus bij haar grootouders. Alles is prima verlopen, alleen de nacht was een ramp heb ik vernomen. Zelfs zodanig erg dat mijn schoonvader een matras in de keuken heeft gelegd om te slapen. :lachen:
Schoonmoeder heeft haar gelukkig niet laten huilen en gewoon wat getroost.
De laatste tijd is ze zo emotioneel. Het is zo'n gevoelig kindje met overdreven emoties. Ze is ontzettend lief maar kan ook een duiveltje zijn. Ze slaat soms en dat is gewoon niet fijn. :8 Ik weet ook niet goed hoe ik hierop moet reageren. Ze beseft wel dat ze fout zit maar soms is het gewoon sterker dan haarzelf.

Ik ga haar deze week gaan inschrijven in een schooltje hier in de buurt. Kleine meisjes worden groot hé..

Enkele foto's van afgelopen zaterdag in de Brielmeersen:
2011_08_21_0046.JPG

2011_08_21_0112.JPG

2011_08_21_0129.JPG

2011_08_21_0137.JPG

2011_08_21_0138.JPG

2011_08_21_0151.JPG

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1587 Geplaatst 23 augustus 2011 - 16:01

Het is een prachtig meisje!!!

Heeft ze dan nog honger 's nachts? Of wordt ze gewoon wakker en kan ze haar slaapje niet meer vinden?
Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#1588 Geplaatst 23 augustus 2011 - 16:03

Mooi meisje Gaëtane

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#1589 Geplaatst 23 augustus 2011 - 16:04

Die tweede foto is geweldig. 8)

Wat lastig dat ze nog altijd zo slecht slaapt. :o Hier is het ook nog wel af en toe.  De ene periode al vaker en erger dan de andere periode. Maar als het altijd zo moest zijn werd ik gek. Ik denk dat ze op het werk al wel snel weten wat voor nacht ik gehad heb. Zombie of geen zombie. :mrgreen: En dan word ik zelfs niet altijd wakker volgens Andy. En dan heb je binnenkort nog een kleintje erbij dat 's nachts ook nog veel wakker gaat zijn. Sterkte. :hug:

Slaan is lastig. Tibe doet dat ook soms, maar niet altijd bewust. Soms echter wel. :louche:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1590 Geplaatst 23 augustus 2011 - 16:04

Merci. :)

Neen geen honger. Ofwel wil ze haar tuut, ofwel wil ze gewoon wat getroost worden.. Gelukkig is ze dan geen half uur wakker. Vaak slaapt ze alweer na 5 minuten maar zo zijn de nachten wel onderbroken. :wi En als ze de slaap niet meer kan vinden - wat uiteraard ook af en toe gebeurd - begint ze gewoon te vertellen. :lachen:
Geplaatste afbeelding