Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#1591 Geplaatst 23 augustus 2011 - 16:07

Hier met dochterlief ook uren aan een stuk 's nachts opgezeten. Het is pas beginnen beteren als ze naar school is beginnen gaan :) . Nu wordt ze nog iedere nacht wakker maar is het omdat ze bloot ligt of haar knuffel niet vindt :d . Ah ja, ze is 3.5 jaar :d

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1592 Geplaatst 23 augustus 2011 - 16:13

Het is een prachtige meid Elixeryen en zoals Pixel zegt die tweede foto is zo mooi . :heart: :love: :heart: :love:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#1593 Geplaatst 23 augustus 2011 - 16:37

:love3:

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#1594 Geplaatst 23 augustus 2011 - 20:27

Mooie dame, volgens mij heeft ze veel van jou weg.
Dat slapen is hier soms ook een probleem. Meestal slaapt hij wel door maar wekelijks zitten er wel 2 nachten tussen dat hij gewoon eum niet slaapt :(
Tut of knuffel heeft hij niet en slaapt in een slaapzakje, en is echt ontroostbaar dus dat is zo'n uren krijsen en zeuren :evil: soms help mama's-troost ook niet en dan is het een nacht wandeling :onzeker:

Slaan gebeurd hier ook vooral wanneer er een NEE valt of met dingen naar u gooien. Victor wordt dan echt super boos en is echt gefrustreerd als hij zijn zin niet krijgt. Kids zekers hé ooit worden ze 18 jaar en dan lig je weer wakker omdat ze nog niet thuis zijn :lachen:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#1595 Geplaatst 24 augustus 2011 - 17:33

:heart: :heart: :heart: , leuke fotootjes van een mooi meisje
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1596 Geplaatst 16 september 2011 - 13:32

Bijna 2 jaar. :o
Ik zou zo graag een houten keukentje kopen voor haar tweede verjaardag. Maar ik vind mijn goesting niet en als ik het gevonden heb is het echt zo duur..

Deze vind ik erg leuk:
Geplaatste afbeelding
Maar dat is zonder afwasteiltje, wat ik wel jammer vind. Je kan het er uiteraard bijkopen, wat het nog leuker maakt:
Geplaatste afbeelding

Maar dat laat mijn budget niet toe. :mrgreen: 1 stuk kost 150€ (soms zie ik ze staan aan 175€)

verder heb je nog deze:
Geplaatste afbeelding
Maar is dat niet erg groot/bombastisch? En het is ook niet goedkoop.

Het ikea keukentje is ook een optie, ik vind dat wel leuk maar niet wauw..
Verder heb ik nog een paar andere opties, maar er is steeds iets wat ik niet leuk vind. :roll:

Ik ben haar verjaardagslijstje aan het aanpassen. Ik denk erover om een computertje en fototoestel te vragen. Nu wil ze de hele tijd met mijn laptop spelen en ze wil de kittens continue trekken.  :lachen:
Of een dokterstasje. Ik heb zo'n prachtig dokterstasje in hout gezien, wauw! :love4:

Of misschien wat zaken voor een pop. Baby2 wordt nog geen maand na haar tweede verjaardag geboren. Het zou misschien wel leuk zijn dat zij haar eigen "baby" kan verzorgen.

Houten blokken etc zijn ook welkom want dat vindt ze ook geweldig.
Hebben jullie misschien nog meer tips voor een tweejarige?

Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#1597 Geplaatst 16 september 2011 - 13:35

ik vind wat extra's voor haar pop een goed idee! :) Dan heeft ze haar eigen baby waarover ze kan meemoederen. Als jij dan de baby ververst enz. kan zij hetzelfde doen met haar pop :LOL:

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#1598 Geplaatst 16 september 2011 - 13:40

wat een prachtige dochter, mooi koppie zit erop hoor!
leuk die keukentjes, kregen mijn meiden ook samen toen ze 2 en 3 werden.
mijn nichtje heeft voor haar 3e verjaardag het keukentje van ikea gehad, is ook wel erg mooi vind ik.

maar met het oog op een baby op komst is een nieuwe pop of poppenspulletjes ook wel erg leuk

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1599 Geplaatst 16 september 2011 - 14:08

Ik vindt die keukentjes heel leuk maar wel duur natuurlijk het is in hout  :)
Als ze graag met poppen speelt en het vooruitzicht op een broertje of zusje is dat voor haar ook wel tof . :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1600 Geplaatst 16 september 2011 - 14:34

Nieuwe pop is misschien een gekke kost. Ik vind die meestal ook niet mooi. :oops: Ik heb het meer voor stoffen poppen (lilliputiens, haba, moulin roty :goofy: ) maar de laatste tijd heeft ze meer interesse in de "echte" poppen, poppen die eruit zien als een baby.
Maar die nieuwe zijn allemaal zo duur vind ik en soms zijn die ronduit lelijk. Ik hoef zo geen hard plastic ding. Nayra gooit vaak met speelgoed en zo'n harde pop tegen je hoofd krijgen is niet aangenaam. :lachen:
Momenteel speelt ze met oude poppen die op mijn mama haar zolder lagen. In het vooruitzicht zijn er toch geen tantes die gaan bevallen dus vind ik dat prima. Ik heb hier ergens een leuke pop liggen, maar waar is de vraag..
Poppenbed heeft ze reeds, alsook een buggy. Ik weet eigenlijk niet wat er nog leuk kan zijn? Of misschien moet ik toch een nieuwe pop aanschaffen die in bad kan? Maar dan zijn die waarschijnlijk weer zo hard.

@ Rita: Ja, hout is idd wel duur maar het oogt zoveel mooier. Op de zolder staat nog een speelgoedkeuken van mij (in plastic) maar ik vind dat zo verschrikkelijk lelijk dat ik dat echt niet in mijn huis wil hebben. :oops:

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1601 Geplaatst 16 september 2011 - 14:34

noesje zei:

wat een prachtige dochter, mooi koppie zit erop hoor!
leuk die keukentjes, kregen mijn meiden ook samen toen ze 2 en 3 werden.
mijn nichtje heeft voor haar 3e verjaardag het keukentje van ikea gehad, is ook wel erg mooi vind ik.

maar met het oog op een baby op komst is een nieuwe pop of poppenspulletjes ook wel erg leuk

Welk keukentje heb jij gegeven? :wi
Geplaatste afbeelding

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#1602 Geplaatst 16 september 2011 - 15:44

Ik heb een plastiek keukentje voor mijn dochtertje gekocht en dat is hier echt een superkoop geweest. Uren heeft ze daar al mee gespeeld.
Een digitaal fototoestel heeft ze ook maar ik denk dat 2 jaar wat jong gaat zijn daarvoor. Mijn dochter is 3.5jaar en het staat al vol krassen :(

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1603 Geplaatst 16 september 2011 - 17:11

Heel mooie foto's. :heart:
Houten speelgoed is mooi en degelijk, maar voor een keukentje is mss beter haar toch effe jouw plastieke keuken te geven die kan je heel goed afwassen. En voor haar verjaardag mss toch voor een speel pc'tje kopen, dan kan je die houten keuken mss bij sinterklaas geven. Waarom vraag je niet aan je ouders/schoonouders om samen te leggen voor die mooie houten keuken?

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1604 Geplaatst 16 september 2011 - 17:50

Sinterklaas is 1 maand erna, dat lijkt me nogal zinloos.
Samenleggen is idd een idee! Ik zou eigenlijk graag hebben dat mijn vriend er zelf een maakt, dan is die helemaal naar wens. :x Maar er is nog veel teveel werk in ons huis en dat gaat voor..

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#1605 Geplaatst 16 september 2011 - 18:06

wat is ze zo lief mooi en schattig!
en groot aan t worden!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding