Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#1606 Geplaatst 16 september 2011 - 22:00

Die houten keukentjes zijn super mooi hè, maar jammer genoeg wel duur. Ik vind die laatste wel niet zo mooi :oops: Familie laten samenleggen voor zo'n keukentje is wel een goed idee.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1607 Geplaatst 17 september 2011 - 00:51

't Is een kwestie van smaak hé. :LOL:
Ik denk dat we nu gewoon een goedkoper gaan kopen en mijn vriend gaat dan eentje zelf maken. Hij heeft ermee ingestemd maar ik wil eerst dat het huis af is. Hij moet nog een kleerkast maken en dat heeft wel voorrang. Ik ben benieuwd wat dat gaat geven. :lachen:

En dan zien we onmiddellijk of zo'n keukentje aanslaat bij Nayra, zonder er teveel aan uit te geven.
Helaas is er tweedehands niet zoveel te vinden in BE.

Bewerkt door elixeryen, 17 september 2011 - 00:52.

Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#1608 Geplaatst 17 september 2011 - 03:19

Ik vind het ikea keukentje erg leuk..

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Bewerkt door brithany, 17 september 2011 - 03:20.

Geplaatste afbeelding

Sofie uit antwerpen
Sofie uit antwerpen
  • 1.042 berichten
  • 1 katten

#1609 Geplaatst 17 september 2011 - 07:09

Wij hebben dat ikea keukentje ook en het was echt een superkoop! zeer stevig, de poten kan je zelfs hoger-lager zetten naargelang het kindjes grootte.

Wij hadden eerst een plastieken maar dat woog niets en als ze een bui kregen dan vloog dat hier eens rond dus dan maar in dreamland een houten gaan halen voor 130euro dat was op 1 dag stuk, viel gewoon uiteen hebben dit teruggedaan en waardebon teruggekregen en dan gewoon naar ikea gereden en hop het staat hier al 1jaar en er is nog niets aan.

Het hout zelf kan je ook verven als je wilt , het is zeker zijn 'geld' waard :d

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#1610 Geplaatst 17 september 2011 - 07:54

wij doen het ook zoals pixel zegt , de kids vragen altijd geld aan familie zodat ze een groot stuk kunnen kopen
wij hebben van kidskraft het barbiehuis gekocht en het is zeer mooi
vorig jaar heeft mn dochter haar geld gebruikt ook voor een pop van baby born , was er ook jaren tegen , zo lelijk en hard , maar ja ze kunnen het eten geven en wassen en kammen en pampers aandoen
geen miskoop moet ik zeggen
dit jaar gaan de 2ling een nintendo ds vragen en sam het circus van playmobile , en het geld dat ze tekort hebben dat leggen wij dan bij
zo ligt je huis niet vol rommel en hebben de kids een degelijk speelgoed
de familie hebben dit voorstel nooit vreemd gevonden eerder leuk , zo was hun zoektocht gedaan van wat moet ik geven
ikea keuken vond ik ook zeer leuk vooral omdat het een keramisch kookplaatje is en inderdaad heel stevig

Bewerkt door kitten, 17 september 2011 - 07:56.

zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#1611 Geplaatst 17 september 2011 - 08:19

Ze worden snel groot he! ;)

Voor de tweede verjaardag van mijn nichtje had ik houten blokken gekocht en houten muziekinstrumenten.  Mijn broer en schoonzus waren superblij met de muziekinstrumenten! :lachen: Maar goed, ik ben de meter, dus ik koop wat ik wil. :mrgreen:
Voor haar derde verjaardag heb ik haar een juwelenkistje gekocht met zo'n ballerina dat begint te dansen en muziek te spelen en een armbandje met bedeltjes.  Het is echt zo'n meisje-meisje.

Voor mijn jongste nichtje heb ik dit jaar voor haar tweede verjaardag een rugzakje van Dikkie Dik met boekjes in gekocht.  Ze loopt zot van katten. :x Dus Dikkie Dik is DE ideale oplossing. En nostalgie voor de papa en de mama (en de tante).  En ze was zo trots dat ze haar rugzak kon gaan showen aan iedereen aan tafel.

Mijn broer heeft ook het Ikea keukentje staan.  Maar dat past ook wel mooi in hun interieur dat strak en modern is.   (Ze hebben zelfs zo'n mini-panton-stoeltje O:) ). En het keukentje is een succes, elke keer als we op bezoek komen krijgt iedereen taart en thee.  (want ze hebben van mijn ouders een schattig mini porseleinen theesetje gekregen dat raar maar waar nog niet kapot is)

Voor leuk speelgoed (en nostalgie) ga ik vaak eens binnen bij Betty Wood in Mechelen.  Wel niet altijd zo goedkoop, maar wel zo'n leuke spulletjes. :ha
++ Betty Wood ++

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1612 Geplaatst 17 september 2011 - 12:03

Het ikea keukentje is idd mooi, maar ik vind dat er best wel veel plastic aan zit.

@ zzzaramia: houten blokken zijn altijd een succes hé. Nayra heeft al blokken, maar extra blokken kunnen nooit kwaad. Torens maken (en vooral ze weer omstoten :twisted: ) zijn o zo leuk!
Porseleinen theeset zou hier echt niet lang meegaan. :lachen:

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1613 Geplaatst 17 september 2011 - 23:25

En wat doen peutertjes om half 12 's avonds?
Een toren bouwen natuurlijk! (Hij viel wel juist om :mrgreen: )
P1020283.JPG

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#1614 Geplaatst 18 september 2011 - 09:37

Uiteraard :) Perfect uur om nog te spelen. :mrgreen:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1615 Geplaatst 18 september 2011 - 11:02

:ha :ha Staat me dat ook nog te wachten??? (ik hoop voor jou dat ze dan wel een mooie nacht heeft gehad)
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1616 Geplaatst 18 september 2011 - 11:11

Het is en blijft een prachtmeisje he!!!

Met de nieuwe baby-op-komst, zou ik opteren voor spullen waarmeer ze jou en de baby kan nadoen: een houten wiegje, poppenwagen, bedje, lakentjes(kan je zlef maken), enz... . Volgens mij bestaan er ook mooie babypoppen hoor! Ik had ooit (héééééééééééél lang geleden dus LOL) een pop die ik verzorgde als mijn kindje, omdat mijn oudere zus toen net een eigen baby kreeg. Als "pampertjes" gebruikte ik grote herenzakdoeken, of zelfs een afdrooghanddoek!; UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuren heb ik toem mama gespeeld!!!

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1617 Geplaatst 18 september 2011 - 11:48

Maar ik heb precies al tamelijk veel voor haar pop, dus weet ik echt niet wat ik nog meer kan vragen. Ik heb een bedje, lakentje (welja, iets dat doorgaat als laken, vind het zinloos om geld uit te geven als je met een lap stof of handdoek dit kan nabootsen. :oops: Bedje heb ik ook al en een buggy heeft ze vorig jaar al van haar peter gekregen. Ik had zo graag een houten gehad (zo mooi!!) maar soit. Dat kan ik dus moeilijk op de lijst zetten vind ik..
Poppenpotjes heb ik niet, maar die zet ze gewoon op haar eigen potjes. Papflessen vind ik zinloos daar zij daar niets mee is. Ik ga weer bv geven en dat staat zo haaks op elkaar.

Ik heb nog een driewieler op de lijst gezet, dat zal ze vast leuk vinden. En puzzels.  

Geplaatste afbeelding

Guest_Ann&Dirk_*
Guest_Ann&Dirk_*

#1618 Geplaatst 18 september 2011 - 22:31

Ik had vroeger een geweldige pop. Toen ik die kreeg was die ongeveer even groot als ikzelf, wat de handige bijkomstigheid had dat ze gewoon mijn te klein geworden kleren kon dragen :LOL: Ik vond het fijner om met zo een grotere pop te spelen omdat het echter leek, ook bijna een net echt speelkameraadje.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#1619 Geplaatst 19 september 2011 - 17:50

elixeryen zei:

Maar ik heb precies al tamelijk veel voor haar pop, dus weet ik echt niet wat ik nog meer kan vragen. Ik heb een bedje, lakentje (welja, iets dat doorgaat als laken, vind het zinloos om geld uit te geven als je met een lap stof of handdoek dit kan nabootsen. :oops: Bedje heb ik ook al en een buggy heeft ze vorig jaar al van haar peter gekregen. Ik had zo graag een houten gehad (zo mooi!!) maar soit. Dat kan ik dus moeilijk op de lijst zetten vind ik..
Poppenpotjes heb ik niet, maar die zet ze gewoon op haar eigen potjes. Papflessen vind ik zinloos daar zij daar niets mee is. Ik ga weer bv geven en dat staat zo haaks op elkaar.

Ik heb nog een driewieler op de lijst gezet, dat zal ze vast leuk vinden. En puzzels.

een borstvoedingspop? :mrgreen:

borstvoedingspop the breastmilkbaby

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1620 Geplaatst 19 september 2011 - 21:24

Die was ik helemaal vergeten. Idd wel leuk. Alleen stel ik me wat vragen bij dat topje. Nayra moet dan dat topje aandoen om de pop de borst te geven? Dus dan zal dat in verschillende maten bestaan?
Ik vind de poppen niet lelijk, dat is ook al heel wat. :wi Maar zouden die ook niet erg hard zijn? Ik ga eens wat info opzoeken want goedkoop zijn ze niet..

Geplaatste afbeelding