Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1681 Geplaatst 24 februari 2012 - 11:17

Zo'n vrolijke meid!

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#1682 Geplaatst 24 februari 2012 - 19:16

Wat is ze toch een mooi meisje hè, ze wordt zo groot hè. :d

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#1683 Geplaatst 21 juli 2012 - 00:00

Word wel weer tijd voor foto's van Nayra hihi..
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1684 Geplaatst 21 juli 2012 - 09:25

Je hebt helemaal gelijk. :wi Ik kijk eens welke ik kan vinden of trek er binnenkort wat nieuwe. :wi
Ze is al zoooo groot!

In september gaat ze naar school en ik zie er echt tegenop. :roll: Ik ben het gewoon dat ze continue bij mij is dut het wordt een hele verandering. Maar Nayra zelf kijkt er wel naar uit. Ze zegt dan "In september ga ik naar school" en als we vragen "waar is jouw school" zegt ze "bij de kerk" :lachen: . Zo schattig.
Het is een hele nieuwe periode dat aankomt, ik laat Nayra liggen tot ze zelf wakker wordt en dat zal dan ook gedaan zijn.
Maar ik heb echt wat schrik. Nayra is zo'n emotioneel wezentje en sommige mensen kunnen daar echt niet mee omgaan. Ik heb schrik dat kindjes haar gaan plagen en dat ze dan emotioneel gaat worden en zal wenen. Vaak zie je dat ze haar tranen probeert te bedwingen en mijn hart breekt dan. Als ik er op die momenten niet voor haar ben, pffff.
Mijn hele gezin lacht mij uit omdat ik zoooo tegen 3 september opzie. (Ik krijg 2 dagen extra, dat is wel goed hé! :mrgreen: )
Maar ze is er wel klaar voor. Ze is erg goed in taal, pikt alles snel op en speelt graag met andere kindjes. Volgens mij gaat ze zich wel amuseren. Ik vraag me enkel af hoe ze echt zal reageren als ik haar de eerste keer ga wegbrengen.

Geplaatste afbeelding

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#1685 Geplaatst 21 juli 2012 - 10:01

Wat een enorme schat is jullie meisje... en ze lijkt inderdaad veel op je..
Het zal allemaal wel loslopen hoewel ik me kan voorstellen dat het moeilijk is om te beseffen dat het vanaf nu, steeds sneller gaat in het beetje voor beetje loslaten.
Geplaatste afbeelding

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#1686 Geplaatst 21 juli 2012 - 10:09

M'n broer en schoonzus zaten daar ook mee in toen m'n oudste nichtje naar school moest. Blijkbaar waren zij de enigste, m'n nichtje gaf ze een kus en keek daarna niet meer om naar hen, geen traantjes, niets. Ondertussen is ze 8 jaar, na twee weken chiro had ze al besloten dat ze mee op kamp ging voor 10 dagen, opnieuw mama en papa die er mee inzaten. Ze gaf ze een kus, stapte op de trein en heeft zelfs niet meer gezwaaid naar hen :x vorige week eerste keer naar kinderopvang, zowel zij als haar jongere zusje (3, bijna 4) staan na twee dagen opvang 's morgen om 7 uur al te vragen wanneer ze nu weer mogen gaan :twisted: En de ouders er maar mee inzitten. :d ;)
Geplaatste afbeelding

biekevs
biekevs
  • 1.470 berichten
  • 3 katten

#1687 Geplaatst 21 juli 2012 - 20:42

lily'ke gaat ook op 3 september naar school! het potje lukt wonderwel supergoed (enkel die kaka nog he :onzeker: ) en zelf 's nachts is ze al zindelijk. en dat op 2 weken!! tgaat zoooo rap vooruit en tzal me ook wat doen hoor, haar afzetten... tis (normaal ;) ) het laatste kindje en dan nog een dochtertje... twordt zoieso een zware dag voor mama want xander vertrekt dan naar het 1e leerjaar...
ik moet iedereen weer een beetje meer loslaten :)

ze worden zo rap groot :heart:

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#1688 Geplaatst 21 juli 2012 - 22:46

:lachen: Ik heb al stress omdat we in oktober naar de schooltjes nog maar gaan kijken. Victor is nog laaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnng niet klaar om te gaan.

Op school leren ze wel van hun afbijten hoor. En wie weet hoeveel vriendinnetjes gaat ze wel niet hebben omdat ze juist zo lief en emotioneel is.

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#1689 Geplaatst 22 juli 2012 - 09:45

Speciaal dat je er zo tegenop ziet dat ze naar school zou gaan. Dat komt vast wel goed hoor. Wat wennen in het begin, maar dat loopt wel los. Zal extra wennen zijn omdat ze altijd bij jou thuis is geweest natuurlijk. Ik kijk er persoonlijk naar uit dat Tibe naar school zou gaan. Hij gaat helemaal niet vaak naar de crèche, nu ook al bijna 3 maand geleden. Denk dat school hem wel goed zal doen, meer sociaal contact met andere kindjes. En ze leren naar't schijnt zo snel bij eens ze naar school gaan hè. Dat lijkt me zo leuk. Tibe is al ingeschreven van 1 febr. :mrgreen: En hij mag volgend jaar pas half februari gaan. :oops: Als ik hem op tijd klaar krijg ervoor natuurlijk.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#1690 Geplaatst 27 juli 2012 - 01:39

Oww ja kan me voorstellen dat je er tegen op ziet, ik zag er ook zo tegen op toen met wendy(lang geleden weer haha)en iedereen zeg dan tegen je, oww leuk ze gaat naar school en zelf denk je leuk????, vind het moeilijk haha..

Nayra zal het best goed gaan doen hoor, en als je merk dat het moelijk is voor haar dan hou  je haar toch nog wat uurtjes thuis dat mag , ze zijn nog maar een aantal uur leerplichtig althans in Nederland dan,ik merkte aan wendy toen dat ze moe was en hield ik haar de maandag en de vrijdag middag gewoon thuis hoor..

Het is het eerste stukje van het loslaten van je kindje en is zoo moeilijk, laats zei iemand tegen mij over de kinderen.. Als je ze los laat komen ze altijd weer bij je terug en als je ze vast hou ,gaan ze bij je weg.. en vond ik echt een heel mooi gezegde.

Zo en nu de foto's van Nayra :LOL: :LOL:

elixeryen zei:

Je hebt helemaal gelijk. :wi Ik kijk eens welke ik kan vinden of trek er binnenkort wat nieuwe. :wi
Ze is al zoooo groot!

In september gaat ze naar school en ik zie er echt tegenop. :roll: Ik ben het gewoon dat ze continue bij mij is dut het wordt een hele verandering. Maar Nayra zelf kijkt er wel naar uit. Ze zegt dan "In september ga ik naar school" en als we vragen "waar is jouw school" zegt ze "bij de kerk" :lachen: . Zo schattig.
Het is een hele nieuwe periode dat aankomt, ik laat Nayra liggen tot ze zelf wakker wordt en dat zal dan ook gedaan zijn.
Maar ik heb echt wat schrik. Nayra is zo'n emotioneel wezentje en sommige mensen kunnen daar echt niet mee omgaan. Ik heb schrik dat kindjes haar gaan plagen en dat ze dan emotioneel gaat worden en zal wenen. Vaak zie je dat ze haar tranen probeert te bedwingen en mijn hart breekt dan. Als ik er op die momenten niet voor haar ben, pffff.
Mijn hele gezin lacht mij uit omdat ik zoooo tegen 3 september opzie. (Ik krijg 2 dagen extra, dat is wel goed hé! :mrgreen: )
Maar ze is er wel klaar voor. Ze is erg goed in taal, pikt alles snel op en speelt graag met andere kindjes. Volgens mij gaat ze zich wel amuseren. Ik vraag me enkel af hoe ze echt zal reageren als ik haar de eerste keer ga wegbrengen.

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1691 Geplaatst 05 augustus 2012 - 10:08

Ja foto's, ik probeer daar binnenkort eens voor te zorgen! :oops:
Geplaatste afbeelding

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#1692 Geplaatst 06 augustus 2012 - 10:15

Wat een schat van een meisje en al 2 jaar. Wat worden ze snel groot hé. :heart:
Ik kan heel goed geloven dat de eerste schooldag een moeilijke dag wordt maar dat gaat wennen hoor met de tijd.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1693 Geplaatst 09 augustus 2012 - 14:19

Hier zijn eindelijk wat nieuwe foto's van nayra. Allemaal genomen op reis, dus erg recent. :wi

IMG_4314.jpg
IMG_4326.jpg
IMG_4356.jpg
IMG_4435.jpg
IMG_4578.jpg
P1080141.jpg
P1080205.jpg
P1080273.jpg
P1080364.jpg

Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#1694 Geplaatst 09 augustus 2012 - 14:29

Mooie foto's!! Ze lijkt echt sprekend op jou!!! :)

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#1695 Geplaatst 09 augustus 2012 - 14:48

Wauw Gaëtane, ze lijkt echt heel hard op jou. Steeds meer en meer precies. Mooie meid.