Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
biekevs
biekevs
  • 1.470 berichten
  • 3 katten

#1696 Geplaatst 09 augustus 2012 - 14:54

wat een schattige meid heb je! heel mooie foto's... hoe hou jij in godsnaam die staartjes in haar haar?? :LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#1697 Geplaatst 09 augustus 2012 - 15:09

:LOL: :LOL: , ook leuke fotootjes, ze lijkt inderdaad helemaal op jou
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Erika
Erika
  • 812 berichten
  • 2 katten

#1698 Geplaatst 09 augustus 2012 - 18:39

Wat een mooi groot meiske is ze geworden!!
Geplaatste afbeelding
Vito rust zacht lieverd, je blijft in mijn hart!

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#1699 Geplaatst 09 augustus 2012 - 19:57

Wauww ze is echt zo knap kindje hee, echt hele leuke foto's weer..
Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#1700 Geplaatst 09 augustus 2012 - 19:58

mooi meisje :love4:

Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#1701 Geplaatst 09 augustus 2012 - 20:07

Zo mama....... zo dochter ,wat heeft ze veel van jou ,wat een prachtige meid . :love4:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#1702 Geplaatst 09 augustus 2012 - 20:09

Mamamia...ik zie een tweede Gaëtane en wat is ze mooi gegroeid zeg!
Echt WOW. :loveshower:
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1703 Geplaatst 09 augustus 2012 - 20:26

Thx iedereen.
Die staartjes? Gewoon vaak opnieuw maken. :lachen:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#1704 Geplaatst 17 september 2012 - 15:02

elixeryen zei:

In september gaat ze naar school en ik zie er echt tegenop. :roll: Ik ben het gewoon dat ze continue bij mij is dut het wordt een hele verandering. Maar Nayra zelf kijkt er wel naar uit.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gaat met Nayra op school ? En met jou ?
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1705 Geplaatst 17 september 2012 - 15:27

De eerste week ging super. Geen traantjes, geen drama. Ze fietste al lachend en zingend naar school en ik was apetrots op mijn dochter. Sommige kindjes van haar klas waren enorm aan het wenen en ik was zo blij dat Nayra dat niet deed. Maar die vrijdag was ze niet optimaal (waarschijnlijk iets meegepikt van één van haar klasgenoten?) en wat een drama zeg. "neen mama, jij moet hier blijven. Ik wil niet naar school. Mama moet bij mij blijven etc". Mijn hart brak. Zoooo zielig zeg. De volgende week ma, di en woe net hetzelfde. 1 dag was ze echt niet te doen en heeft ze enorm gehuild. Ik voelde me verschrikkelijk slecht om haar zo achter te laten. Maar nu doet ze het weer prima. Ze zegt soms nog dat ik bij haar moet blijven en wordt dan wat verdrietig, maar ze gaat mooi met de juf mee naar de klas en krijst niet meer. Ik hoop dat het zo blijft want anders vind ik dat zo zielig..

Ze gaat wel graag naar school en knutselt veel. Ze is dan apetrots op haar creaties. :wi Nayra gaat wel nog halve dagen naar school want ik merk dat ze best moe is in de namiddag. Het vroeg opstaan is iets dat ze niet gewoon is. Ik probeer haar vroeg(er) in bed te steken maar dat wil niet altijd lukken.

Vandaag zei ze mij dat er een kindje haar gebeten had! Ze heeft een kleine wonde op haar handje. :o Blijkbaar zit er een bijter in haar klas.
Ze vindt het wel fijn op school maar heeft er soms nog moeite mee dat ik haar achter laat, hoewel ze wel weet dat ik haar altijd kom halen. Alle kindjes zitten dan in de kring en zij is altijd de eerste die naar mij komt, er verschijnt een lachje op haar gezicht en dan roept ze "mama". :love:

Nayra zit eerst voor enkele maanden in een peuterklas (de nijntjesklas) en rond haar verjaardag mag ze dan naar het eerste kleuterklasje. Kindjes die net naar school gaan introduceren ze liever in een kleine groep (er zitten momenteel 10 kindjes in haar klas) en daar ben ik eigenlijk wel blij om.  

Geplaatste afbeelding

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#1706 Geplaatst 17 september 2012 - 18:33

:) :) oh ze doet het toch goed voor zo'n klein peutertje-en een bijter ??? ga je het niet melden aan de juf ??? als ik klein was (das dan héél lang geleden ;) )heeft er ook iemand gebeten in mijn vinger, maar dan goed doorgebeten, vinger dik en zwaar ontstoken-de non zie tegen mijn ouders dat ik mijn vinger in de mond van een andere peuter had gestoken, en het was normaal dat die dan beet :evil: het was dan nog eens mijn fout volgens die non :evil: ,gelukkig is die tijd voorgoed voorbij :oops: misschien kan je enkele van haar creaties laten zien op foto :d ze zal heel fier zijn de kleine Nayra :oops: :oops: :LOL:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#1707 Geplaatst 17 september 2012 - 18:56

Fijn dat ze het zo goed doet op school, vond het ook altijd zielig als ik ze moest achterlaten maar mijne oudste niet hoor, die zei alé mama het is goed ga maar naar huis. Stond ik daar met een mond vol tanden en kon niks anders doen dan naar huis gaan. Jaartje later ben ik in het oudercomité heel aktief gestapt en ging elke week wel in één of ander klas helpen om te lezen of te knutselen. Leuke tijd eigenlijk mis het wel. Nu zijn ze 16 en 19. :)  
Denk wel dat er binnenkort veel jongenshartjes sneller gaan kloppen want je hebt een heel mooi meisje. :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#1708 Geplaatst 17 september 2012 - 20:01

Ik lig plat van het lachen met Anne haar verhaal. :slach: :slach:
De juf weet het hoor. Nayra kwam naar me toe en dat was het eerste dat ze tegen me zei, dus vroeg ik aan de juf of dat waar was. Ik jullie misschien moeten zeggen dat het echt geen grote/erge wonde is, eerder een mini schaafwonde. Maar toch. :mrgreen:

Geplaatste afbeelding

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#1709 Geplaatst 17 september 2012 - 20:36

Ze lijkt heel erg op haar mooie mama, echt speciaal ^^ Wat is ze groot geworden !
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#1710 Geplaatst 18 september 2012 - 10:29

Oh fijn dat ze het leuk vindt op school :thumb: :thumb: . Als ze zich een beetje ziekjes voelen is het normaal dat ze liever de mama bij hun hebben hé, ik heb dat zelfs nog een beetje als ik me echt ellendig voel :oops: , dan verlang ik ook eerder naar een knuffel van mijn mama dan van mijn man :oops:

Bewerkt door PeggyJ, 18 september 2012 - 10:30.

Geplaatste afbeelding