Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#376 Geplaatst 19 juni 2009 - 13:56

maakt die niet zo kinderboeken en een kant is een verhaal en andere kant is een puzzeltekening zo op elke blz ?

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#377 Geplaatst 19 juni 2009 - 14:07

clyde zei:

maakt die niet zo kinderboeken en een kant is een verhaal en andere kant is een puzzeltekening zo op elke blz ?

Neen.

Ik heb wel zo'n boek/puzzel liggen. Met elfjes, niet?

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#378 Geplaatst 19 juni 2009 - 14:09

ja ik dacht dat dat ook van die foto was ... :)

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#379 Geplaatst 19 juni 2009 - 14:22

Ik weet het niet, ik heb er al verschillende gezien. Maar het kan goed zijn dat dat er eentje van was :mrgreen:

Het is in ieder geval een mooi thema :d

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#380 Geplaatst 19 juni 2009 - 14:24

Elfonia zei:

Ik weet het niet, ik heb er al verschillende gezien. Maar het kan goed zijn dat dat er eentje van was :mrgreen:

Het is in ieder geval een mooi thema :d

Ik bedoel niet dat iets wil hebben in Josepine Wall stijl hoor. Ik vroeg me alleen af of dat hetgene was dat jij bedoelde. ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#381 Geplaatst 19 juni 2009 - 14:50

Ahja :mrgreen:

Euhm, ik weet de naam niet meer, maar het is goed mogelijk dat het haar werk was dat ik al eens gezien heb.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#382 Geplaatst 19 juni 2009 - 15:47

voor het doopsuiker had een collega van mij iets heel leuk. Hij had verfblikjes met suikerbonen en mentos met een wikkel rond met foto's van zijn zoontje en dan heel leuke ingredienten.
Om hier op het werk te zetten had hij een blik van 1 liter met suikerbonen. Vond het een heel origineel idee.

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#383 Geplaatst 19 juni 2009 - 18:34

elixeryen zei:

Mooi zeg! Vooral de tweede vind ik mooi. :)
Ik vind de namen wel grappig. Ilyana staat immers op de meisjes-lijst en Kyan op de jongen-lijst. ;)
Het zal vast geen Ilyana worden. Ik vind het een mooie naam maar het lijkt zo op de namen van mijn poezen. Het is nu ook niet de bedoeling dat iedereen denkt dat we nog een poes bij hebben hé.. :ha
De meiden: Amira - Aynoa - Ilyana. :ha :ha

merci het tweede wordt dat voor men zus
kyan vond ik zelf ook een leuke naam, men zus heeft nog niet prijs gegeven wat het wordt :) .

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#384 Geplaatst 19 juni 2009 - 18:46

Wij hadden voor de geboorte van ons zoontje bedrukte zeepjes met de naam van hem in en voor ons dochtertje hadden we doopsuiker via de levensboom. Je moet maar is googelen. Opbrengst hiervan gaat naar het goede doel.

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#385 Geplaatst 23 juni 2009 - 17:27

Jess zei:

Woohoow, een meisje!!!! KEILEUK! Ik wil ook een meisje (als ik ooit zwanger ben :LOL: ).

Dat wou ik ook, maar ik heb toch 2 jongens :p
Dat kiest de natuur ;)
Maar ben ook heel content en gelukkig met mijn jongens hoor, 't zijn 2 gezonde deugnietjes :)

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#386 Geplaatst 23 juni 2009 - 20:38

Voor een meisje hoor ik graag Nona. Ik vind dat een mooie naam. Toen ik 18 was, vond ik Ella mooi, dat hoorde je toen bijna nergens, maar nu overal. Bovendien lijkt Ella hard op Ellen (en dat is de vreselijk EX, sorry Ellenita, jij bent niet vreselijk) en is die naam dus afgeschreven.
Als ik geen baby heb binnen dit en een paar jaar, wordt de nieuwe kat Nona gedoopt :ha .

Voor een jongen: Ilias, Lander, Ian (en zo hebben we mijn petekindje genoemd, was mijn idee).

Je kan tegenwoordig ook bij m&m's, ja de gekleurde snoepen, doopsuiker bestellen. Ik zie ook graag kleine jenevertjes of gekleurde rijstkorrels.

Of leuke dingen via de koekjesfee.be, die maakt cupcakes enzo.

Leuke kaartjes zijn er bij piep konijn, heel speciaal en keimooi. UNICEF heeft ook heel mooie kaartjes en je steunt een goed doel.

Oeh, en Koeka heeft leuke slabbertjes enzo ;)

(NEeeeeeeee hoor, ik kijk stiekem helemaal niet naar al die baby-dingen O:) ).

Geplaatste afbeelding

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#387 Geplaatst 23 juni 2009 - 21:30

Je bent wel heel creatief,mooie ontwerpen , het word wel spannend uitkijken naar al die geboorten van de kittens , en is jouw baby , niet de eerste KS baby !!!

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#388 Geplaatst 24 juni 2009 - 12:28

Misschien kan je voor je geboortekaartje ook een foto van de poezels erop ofzo...

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#389 Geplaatst 24 juni 2009 - 13:31

De mooiste kaart die ik tot nu toe gezien heb vond ik die van een collega.
Die had een geboortekaartje waarbij de verschillende stadia van haar echo's op stonden. x weken...x maandjes...(de echte echo's van het kindje)
En dan uiteindelijk op het einde de geboorte. Was zo een leuk en origineel kaartje! :d

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#390 Geplaatst 24 juni 2009 - 16:48

Sta me toe je alsnog hartelijk te feliciteren met de aanstaande geboorte van je kindje. Wij zijn sinds ik laatst op het forum was oma geworden van een kleindochtertje, Anne-Fleur. Samen met m'n zoon hebben we het geboortekaartje ontworpen, heb ik een quilt gemaakt voor bij de doopsuiker en heb ik 3 soorten doopsuikerzakjes gemaakt.
Geplaatste afbeelding
Je ziet een zakje dat toegetrokken kan worden waar je later iets zoals een collier in kan bewaren, een etui waar je later zakdoekjes in kan doen en dan iets dat meer voor de kinderen was een bakje( met smartie) en dan een versierd potlood met een stoffen bloem. Ik ben eigenlijk van plan dat soort spulletjes ook voor de verkoop te gaan maken. Omdat het allemaal in stof is kan je alle kleuren hebben. Mijn zoon had gekozen voor deze roze/bruine combinatie.
Dit is de quilt die ik gemaakt had.Je kan er een geboortekaartje aanhangen en hem achter de doopsuiker zetten.
Geplaatste afbeelding
Misschien geeft het je ideeën.
Moet zo misschien eens een quilt maken met een katje erop die een geboortekaartje vasthoudt of zoiets....Dat is misschien nog een idee.