Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#391 Geplaatst 06 juli 2009 - 17:03

Ziet er leuk uit White Witch!

Ik weet nog steeds niet wat ik nu zal doen, maar heb wel nog even tijd. ;) Misschien wordt het helemaal iets anders dan doopsuiker. Kwestie van de traditie wat te doorbreken. 8)

De namenzoektocht heeft even stilgelegen door Amira's ukken maar die gaat nu volop verder. Ik heb wel chance dat mijn vriend & ik dezelfde smaak hebben. Af en toe zit er eens een naam tussen die ik mooi vind en hij niet, maar ik heb niet te klagen.

Ik had trouwens graag gehad dat ze mijn achternaam zou dragen maar vriendlief is daar niet mee akkoord. :ha
Ik vind al van kleins af aan dat kinderen de naam van de moeder moeten krijgen. Tenslotte is zij wel degene die het draagt en baart. :x Soit, het vervelend is dan wel dat je waarschijnlijk de hele tijd de vraag krijgt waarom 't kindje niet de achternaam van de vader draagt.
Het zal dus vast toch de achternaam van mijn vriend worden. Tot groot jolijt van hem natuurlijk..

Verder gaat alles goed met mij. Ik voel de kleine al even bewegen en mijn vriend heeft ze onlangs ook eindelijk gevoeld.
Aynoa vindt het ukje nu al leuk, want ze gaat steeds op mijn buik liggen. :twisted:

Dit weekend zijn we nog wat gaan shoppen en heb ik weer alleen rompertjes gekocht. Ik denk dat ik er nu echt genoeg heb. :ha Donderdag ga ik eens naar het stad om wat andere kleren te zoeken. Ik zou echt alles willen kopen; alles is zo mini en ontzettend schattig! :goofy:

Vandaag heb ik me ingeschreven voor enkele infosessies voor zwangere vrouwen. Ik denk erover om ook prenatale kinesitherapie te volgen. Het vervelende is dat je partner enkel de laatste sessie mag meekomen, tenzij je het privé doet natuurlijk.
Wat zijn jullie meningen hierover? Heeft dat echt veel nut of vergeet je alle tips & tricks toch wanneer je effectief moet bevallen? (Ik vrees het laatste :ha )
Is postnatale kinesitherapie dan niet handiger?

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#392 Geplaatst 06 juli 2009 - 17:22

in Zuid Amerika dragen de moeder en vader hun achternaam , is dat geen oplossing :LOL: ;)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#393 Geplaatst 06 juli 2009 - 17:31

Ellenita zei:

in Zuid Amerika dragen de moeder en vader hun achternaam , is dat geen oplossing :LOL: ;)

Heb ik ook al aan gedacht. Maar dan wordt het wel wat lang.. En eigenlijk is dat zo nutteloos; 2 achternamen. :a
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#394 Geplaatst 06 juli 2009 - 18:17

elixeryen zei:

Zeg ik lekker niet. :p (Er moet echt nog ik geschift worden..)

Ik had als jongensnaam onder andere Yaris, maar dat is ook een auto. Mijn vriend heeft dat dus helemaal afgekeurd. ;)
Ik vind dat nogthans echt een leuke naam! :a

Ben jij genoemd naar een automerk misschien?

Zo vond ik Matisse/Matizze een heel mooie naam maar mijn vriend zag dat al meteen niet zitten omdat dat blijkbaar het merk van zijn auto is :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#395 Geplaatst 06 juli 2009 - 18:26

MissKitty zei:

Zo vond ik Matisse/Matizze een heel mooie naam maar mijn vriend zag dat al meteen niet zitten omdat dat blijkbaar het merk van zijn auto is :)

Die naam stond ook op mijn lijstje, maar vriendlief wou die niet omdat het een auto is en dat restaurant in Antwerpen dat heeft meegedaan in "Mijn Restaurant". :ha

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#396 Geplaatst 06 juli 2009 - 18:28

matisse vond ik mooi voor een kat , maar elke keer als ik dat dan zeg , praten ze me om :ha maar goed dat het niet charlie en caplin is geworde :LOL:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#397 Geplaatst 06 juli 2009 - 19:33

elixeryen zei:

Die naam stond ook op mijn lijstje, maar vriendlief wou die niet omdat het een auto is en dat restaurant in Antwerpen dat heeft meegedaan in "Mijn Restaurant". :ha

Jup ook dat was een rede, pff zonde want echt een mooie naam :)
Maar ik hou dan als alternatief Mathias nog maar in mijn hoofd :)
Voor meisjes heeft hij al een naam in zijn hoofd die hij absoluut wilt en dat is
Daphne, dat vind ik eigenlijk niet zo geweldig dus hopen op jongetjes dan maar :p

Bewerkt door MissKitty, 06 juli 2009 - 19:39.

Guest_Britt_*
Guest_Britt_*

#398 Geplaatst 06 juli 2009 - 19:48

Ja, een meisje! proficiat nog eens hé :-)
Mijn kindje (als het een meisje is, ooit) wil ik graag Lily noemen (niet lielie maar lilie) of lucy (naar mn overgrootmoeder)
een jongen = Seth of Ceth. voorlopig voel ik meer voor de laatste, omdat het iets unieker is...
kzou liever een jongen hebben, mn zus heeft al 2 dochtertjes en er is maar 1 jongen in de familie endat is juist mn neef... het is niet eerlijk verdeelt bij ons :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#399 Geplaatst 07 juli 2009 - 07:30

Hartelijk proficiat met je zwangerschap :hug: !!!
Voor de geboorte van Joris had er iemand allemaal stoffen minipampertjes gemaakt en die hadden we opgevuld met rozijntjes, voor Lode waren het zeepjes met zijn naam erop en voor Katrijn was het een pakketje met een minibloempotje, een mini zakje aarde en zaadjes van klavertje vier.

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#400 Geplaatst 17 juli 2009 - 14:15

Nieuwe buikfoto (deze keer meer naakt op KS :ha ) - 24 weken:
IMG_6485_klein.jpg

De baby schopt al goed en je kan het ook echt zien als je naar m'n buik kijkt.
Ik heb nog steeds last van rugpijn en heb veel moeite met slapen. Voor de rest gaat alles prima, alleen ben ik tegenwoordig soms echt een emotioneel wrak. Hormonen zeker? :s

Eind deze maand heb ik opnieuw een afspraak voor een echo. Ik ben benieuwd. :)

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#401 Geplaatst 17 juli 2009 - 14:16

Amai..kijk eens aan! Wat een buikje al! En ja, de hormonen spelen inderdaad wel op hé..heb er zelf geen ervaring mee maar wel ervaring met immens veel zwangere collega's en die zeggen dat toch ook hoor..veel gevoeliger etc..

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#402 Geplaatst 17 juli 2009 - 14:20

:) hele mooie buik

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#403 Geplaatst 17 juli 2009 - 14:22

Dat gaat al goed vooruit.

Ik kijk al uit naar de foto's van de volgende echo.

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#404 Geplaatst 17 juli 2009 - 14:23

een mooi buikje

Tamara
Tamara
  • 1.402 berichten
  • 1 katten

#405 Geplaatst 17 juli 2009 - 14:24

mooie buik!