Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
Guest_Mies_*
Guest_Mies_*

#421 Geplaatst 17 juli 2009 - 22:44

Heel mooi buikje!

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#422 Geplaatst 17 juli 2009 - 22:58

Heel  mooi  buikje en nogmaals proficiat :) :) ;) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#423 Geplaatst 17 juli 2009 - 23:28

Heel mooi buikje :d

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#424 Geplaatst 18 juli 2009 - 00:29

mooi buikje :) !!!
Geplaatste afbeelding

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#425 Geplaatst 18 juli 2009 - 08:50

Mooi buikje :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#426 Geplaatst 18 juli 2009 - 09:50

:ha :ha :ha , volgens mij is er nog nooit zo vaak tegen je gezegd dat je een mooie buik hebt
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#427 Geplaatst 18 juli 2009 - 10:23

Schattig zo een zwanger buikje :cheer: :cheer: :cheer:

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#428 Geplaatst 18 juli 2009 - 12:03

je begint nu echt duidelijk een flinke buik te krijgen, mooi rond hoor

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#429 Geplaatst 18 juli 2009 - 14:08

Amai, ben stiekem ook een beetje jaloers op je buikje :oops:
Maar al goed dat ik geen kindjes krijg want mijn medemens zou niet gediend zijn met mijn zwangerschapskwalen en hormonen uitbarstingen :ha

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#430 Geplaatst 18 juli 2009 - 16:45

Prachtig buikje. :)

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#431 Geplaatst 18 juli 2009 - 18:12

Al een flink  buikje

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#432 Geplaatst 18 juli 2009 - 18:18

mooi zwangerschapsbuikje... ik wens je alvast een heerlijke zwangerschap toe en geniet er maar van!.. het is zo voorbij .. en inderdaad zwangere vrouwen hebben last van hormonen.. meer emotioneler wisselende stemmingen... hoort er allemaal bij.Ik vond de zwangerschapsperiode een fijne tijd al is het 23 jaar geleden.Na de bevalling breekt er een drukkere periode aan dus neem je rust nu zoveel je kan.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#433 Geplaatst 18 juli 2009 - 21:08

Mooie buik

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#434 Geplaatst 22 juli 2009 - 17:51

PeggyJ zei:

:ha :ha :ha , volgens mij is er nog nooit zo vaak tegen je gezegd dat je een mooie buik hebt

Klopt! :ha :ha
Anders toon ik mijn buik ook niet veel. ;) Maar nu ben ik best trots op mijn zwanger buikje.

Ik heb gisteren mijn eerste striem gespot. Dat is wel iets minder. Ik wrijf mijn buik nogthans iedere dag in maar je kan het blijkbaar niet tegen houden hé. Nu is de striem nog klein en ik hoop dat het bij deze blijft. Al vermoed ik van niet.
Mijn mama gaf me de tip om Nivea SOS herstellende creme of uiercreme te kopen en die een paar keer op een dag op de striem te smeren.
Ik zeg zeker al een jaardat ik eens uiercreme moet kopen maar heb het nog steeds niet in huis. :ha Ik heb vriendlief alvast achter de zalfjes gestuurd, hij passeert toch langs de winkel.
Oh, niet dat ik het nu zo'n drama vind dat ik een striem heb hoor, maar ik had gehoopt dat ik geen striemen zou krijgen. :oops: :a

Dit weekend zijn we nog wat gaan shoppen voor't ukje. We hebben nu ook een bedje. De matras die ik wou was helaas uitverkocht. Jammer want die stond net in promotie.. ;)  Goedkopere wou ik niet nemen daar ik toch een ietwat degelijke matras wil. Ze hadden nog één duurdere maar dat zag ik helemaal niet zitten. Die matras was met veren en je voelde dat echt enorm. Ik vind zulke matrassen echt vreselijk dus ga ik dat ook niet voor m'n kindje kopen hoor. :ha
We hebben ook wat beddengoed, dekbedje, kussentje en zo'n slaapzak-pakje waar het in kan slapen gekocht.
Nu nog een matras, matrasbeschermer en een hemel en dan kan't ukje lekker slapen!
Verder hebben we nog wat kledij gekocht. Jammer genoeg was de meeste leuke kledij voor baby's van 6 maand. Dat heb ik toch meegenomen.
Ik ben enorm blij met de aankopen, mijn bankkaart iets minder :ha

Nog 8 dagen en ik kan ons ukje nog eens zien. :dancer:

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#435 Geplaatst 22 juli 2009 - 17:54

Leuk shoppen voor de baby.

Voor die striem, je kan daar ook de rescue cream opdoen, heb van nog een zwangere gehoord dat het heel goed helpt.