Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#436 Geplaatst 22 juli 2009 - 18:39

Leuke dingen gekocht voor de baby! Ik kan me goed voorstellen dat dat prijzig is..heb zo ook eens kleedjes ofzo gekocht om als cadeau te geven..jawadde! :LOL:
Maar 't is wel leuk..

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#437 Geplaatst 22 juli 2009 - 19:01

Lies zei:

Voor die striem, je kan daar ook de rescue cream opdoen, heb van nog een zwangere gehoord dat het heel goed helpt.

Wou ik ook voorstellen ;)

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#438 Geplaatst 22 juli 2009 - 19:08

Heel mooi zwanger buikje hoor, en daar mag je best trots op zijn!! Geniet er maar met volle teugen van, want je zwangerschap is sneller voorbij dan je zelf denkt....Op het einde van je zwangerschap verlang je naar je baby, en ben je die dikke buik beu, en eens de baby er is vind je dat de zwangerschap veel te snel is voorbij is gegaan. Ik had zelfs het gevoel dat ik nooit genoeg heb genoten van mijn zwangere buik(jes).
Bij jou is het nog maar 1 striem, bij mij daarentegen..... :oops: :trance:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#439 Geplaatst 22 juli 2009 - 20:18

Wist je dat je een hééééél mooi buikje hebt? ;)
Maar het is echt wel zo hoor, om jaloers te zijn.
Leuk hè shoppen? Dat hoort er bij.
Wat gaat het toch allemaal snel zeg, nog ff en je sluit jullie kindje in de armen.
Ik gebruikte de pure amandelolie uit de apotheek iedere morgen en avond. Ondertussen heb ik andere striemen :o maar van de zwangerschap had ik niks niemendal.
Geniet ervan en je houdt ons sowieso op de hoogte hè meid!
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#440 Geplaatst 22 juli 2009 - 23:32

Ondertussen heb ik die Nivea & Uiercreme al gekocht. Merci voor de tip ivm Rescue Creme.
Het is niet zozeer die ene striem, maar nu denk ik dat er nog meer zullen volgen. :twisted: Ik heb her en der al wat striemen en had gehoopt dat ze zwangerschap mij er geen bij zou geven. :a

Momenteel zit mijn buik nog niet echt in de weg, al merk ik wel dat de omvang wat groter is dan normaal. Ik blijf soms haperen met mijn buik :ha

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#441 Geplaatst 23 juli 2009 - 11:49

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#442 Geplaatst 23 juli 2009 - 11:54

Gaat echt hard zeg,en een mooie buik hoor,ik gebruikte altijd voor streamen tegen te gaan gewoon zwitzal babyolie..
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#443 Geplaatst 23 juli 2009 - 11:54

Dekbedje??? Naar mijn weten mogen kinderen daar pas onder slapen vanaf 2 jaar voor verstikkingsgevaar.....

Leuk hé om zo te shoppen :LOL:

scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#444 Geplaatst 23 juli 2009 - 20:07

mooi buikje, geniet er maar van!
ikzelf vond het prachtig om babyspulletjes te gaan kopen en als ik nu zie hoeveel er ondertussen bijgekomen is moet het gewoon geweldig zijn, veel shopplezier! :thumb:

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#445 Geplaatst 23 juli 2009 - 20:11

*mikkeke* zei:

Dekbedje??? Naar mijn weten mogen kinderen daar pas onder slapen vanaf 2 jaar voor verstikkingsgevaar.....

ja is waar , alleen een dekentje mag

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#446 Geplaatst 23 juli 2009 - 20:26

Hele mooie buik, en alles zo mooi vooraan! Echt een teutje, prachtig gewoon! :)

Bij ons is het babyboom in de vriendenkring:
1. Jeroen zijn kameraad K is zondag papa geworden van een jongen, Kobe (3 weken te vroeg, maar tis een flinkerd hoor)
2. Zijn collega (en mijn vriendin) krijgen een tweede kindje voor januari
3. Zijn bijna-beste vriend Guy wordt papa half januari (en die zijn even lang samen als Jeroen en ik)
4. Zijn andere collega H wordt papa eind augustus
5. Zijn neef en zijn vrouw hebben een eitje laten inplanten (invitro)
6. Mijn vriendin Els moet 10 augustus bevallen.

NU WIJ???? :LOL: O:)
Het kriebelt wel moet ik zeggen hoor, zeker met die verhalen van ons Gaetane er nog bij :) :) :)

Fijn dat we mogen meegenieten meid!!

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#447 Geplaatst 23 juli 2009 - 23:50

Je kan beter slaapzakjes kopen met of zonder mouwen dat is veiliger dan een dekbedje daar kunnen ze niet in af en onder glijden. En moest het super koud zijn dan kan je nog altijd een gewoon traditioneel babydekentje kopen.

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#448 Geplaatst 23 juli 2009 - 23:59

Mooi mooi mooi... ben zeer benieuwd! Geniet er maar van! :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#449 Geplaatst 24 juli 2009 - 01:28

Ik heb vroeger nog gebabysit op baby's en die hadden ook een dekbed? :catscratchhead Dat ga ik toch zeker eens navragen aan mensen die baby'tjes hebben. :oops:
Zo'n slaapzak zonder mouwtjes heb ik reeds gekocht. Het kan hier wel koud worden in de winter dus is dat zeker niet overbodig.

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#450 Geplaatst 24 juli 2009 - 08:51

even gegoogled

2. Gebruik de eerste 2 jaar geen dekbed of deken in dekbed-hoes
Een dekbed (of een deken in een dekbed-hoes) kan veel te warm zijn voor een baby. Ook kan je kind zich makkelijk onder – of in – het losliggende beddengoed wurmen, wat de ademhaling kan belemmeren.
Gebruik dus liever een deken met een lakentje en maak het bedje stevig en kort op (met de voetjes tegen het voeten-einde). Of nog veiliger: gebruik een goed passende slaapzak.
Mogelijke bezwaren
Sommige ouders zijn bang dat hun kind het koud heeft, met alleen een slaapzak, of onder een deken en lakentje. Die vrees is meestal onterecht.
Of de temperatuur goed is, is het beste te voelen aan het nekje van de baby. Dat moet prettig warm aanvoelen. Bedenk dat een gezonde baby het niet zomaar te koud heeft in een goed geïsoleerd Nederlands huis.
Ouders Online - Veilig slapen (0-4 jr)