Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#451 Geplaatst 24 juli 2009 - 11:47

Raisa is over 3 weken 2 en zij slaapt zelfs nog niet onder een dekbedje. Ik heb bij Isaura ook gewacht tot ze zelfs bijna 3 was.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#452 Geplaatst 25 juli 2009 - 14:32

Bah, heb net nog striemen ontdekt. :evil:

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#453 Geplaatst 25 juli 2009 - 15:12

elixeryen zei:

Bah, heb net nog striemen ontdekt. :evil:

:help: Weg weg weg striemen! :zweep:

Hopelijk gaan er niet veel meer bijkomen..maar ja, je hebt nog wel eventjes te gaan hé..

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#454 Geplaatst 25 juli 2009 - 18:36

Gewoon zalfjes blijven smeren, dan worden ze na je zwangerschap zeker minder zichtbaar. Ik vrees dat je het niet zal kunnen voorkomen naarmate je zwangerschap vorderd.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#455 Geplaatst 27 juli 2009 - 12:40

poezemannen zei:

:help: Weg weg weg striemen! :zweep:

Hopelijk gaan er niet veel meer bijkomen..maar ja, je hebt nog wel eventjes te gaan hé..

:ha :ha Ik moest zo lachen door je bericht.

Gisteren is mijn nicht gekomen met haar zoontje van 6 maand. Ze had terwijl een zalfje mee die zij gebruikt heeft tijdens haar zwangerschap. :twisted:
Echt gek dat ik binnen enkele maanden ook zo'n ukje op mijn schoot zal hebben! Tuurlijk besef je wel dat je mama wordt, maar ik denk dat ik het pas écht goed zal beseffen als de baby eenmaal geboren is.
De ukjes hebben voor't eerst kennis gemaakt met een baby. Dat was echt ongelooflijk schattig. :love4:

Zaterdag hebben we een matrasje gevonden. Ik kon het natuurlijk niet laten om ook een knuffeltje te kopen. :a Een hemel (naar mijn goesting :ha ) heb ik nog steeds niet gevonden.

Voor de rest gaat alles prima. Donderdag krijg ik opnieuw een echo. Ik ben ontzettend benieuwd. :dans:
We hebben nog steeds geen naam en ik ben er ook nog steeds niet uit wie meter wordt. :oops: Borstvoeding/flesvoeding is ook iets waar ik nog wat langer over zal moeten nadenken.

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#456 Geplaatst 27 juli 2009 - 12:46

Niet dopen, geen meter nodig dan. Probleem opgelost :ha Nu ja, zo ga ik het doen later :twisted:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#457 Geplaatst 27 juli 2009 - 12:50

Ons kindje wordt niet gedoopt. ;) Ik ben zelf niet gelovig, mijn vriend trouwens ook niet.
Ik ben wel gedoopt, heb eerste & plechtige communie gedaan maar daar blijft het ook bij. Ik heb niets tegen gelovige mensen, maar ik vind het pure onzin. Lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat ik mijn kinderen niet ga dopen. :a
Toch wil ik wel een meter en een peter voor ons ukje. Ik vond het nl. zelf altijd wel leuk om verwend te worden door één van de twee. :x

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#458 Geplaatst 27 juli 2009 - 12:56

elixeryen zei:

Ons kindje wordt niet gedoopt. ;) ...  Toch wil ik wel een meter en een peter voor ons ukje.

Ah, zo bedoel je :d Zelfs dat ga ik niet doen :ha

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#459 Geplaatst 30 juli 2009 - 08:33

Vandaag krijg ik een echo. Gisteren keek ik even om hoe laat ik er moest zijn. Ik dacht 9u maar dat is blijkbaar de volgende afspraak. Het uur staat er gewoon niet in. :onzeker:
Dat is echt weer zó typisch dat ik dit gisterenavond pas ontdekte. Toen waren alle lijnen van het ziekenhuis natuurlijk al gesloten.. :roll:
De dienst gynaecologie is nog niet open en die info kunnen ze me niet geven als ik naar de infobalie bel. Echt vervelend zeg..
Nu hopen dat ik niet om 9u een afspraak heb want de lijnen gaan dan pas open.
Op de site staat overigens dat deze dokter pas in de NM zit dus dat stelt me wel wat gerust.

Mijn b
uik(je) op 26 weken:
26weken.jpg

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#460 Geplaatst 30 juli 2009 - 08:36

Wauw, mooi buikje :)
Als die in de NM zit, zal je wel niet om negen uur moeten gaan zeker he?
Hebben jullie eigenlijk lang moeten proberen eer je zwanger was?

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#461 Geplaatst 30 juli 2009 - 08:43

lizke zei:

Hebben jullie eigenlijk lang moeten proberen eer je zwanger was?

Zo'n 3-tal maanden. Ik vond dat niet super rap maar iedereen zei dat dat snel was. :ha

Bewerkt door elixeryen, 30 juli 2009 - 08:46.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#462 Geplaatst 30 juli 2009 - 08:45

Heel mooi buikje :hart:

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#463 Geplaatst 30 juli 2009 - 08:49

elixeryen zei:

Zo'n 3-tal maanden. Ik vond dat niet super rap maar iedereen zei dat dat snel was. :ha

Denk het ook... Een vriendin van mij is al van in november aan het proberen :o

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#464 Geplaatst 30 juli 2009 - 08:54

Heel mooi buikje!!
3mnd is idd vlug :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#465 Geplaatst 30 juli 2009 - 08:56

lizke zei:

Denk het ook... Een vriendin van mij is al van in november aan het proberen :o

Lijkt me wel vervelend.. Ik hoop dat ze er nog wat plezier aan beleefd en niet enkel zwanger wil geraken.
Het kan zijn dat het 4 maand was hoor. Zo goed heb ik het nu ook weer niet bijgehouden. :ha

Geplaatste afbeelding